.

петак, 8. јул 2011.

Devojke za upoznavanje beograd

Telefonski sex  poziv u njen ured u kojem je rekao da joj je želio da ona dođe 
neočekivano. Ona je bila u poslovnom sastanku na vrijeme, a njegove riječi 
joj omesti od nje posla. Također joj uzbuđena i bila licni oglasi beograd  je spremna 
učiniti sve što je imao na umu. On nije uvijek bilo jasno o tome što je 
Očekuje se, a sada nije bilo drugačije. Samo riječi govorio je njegov 
upute nositi joj najseksi haljinu, njezin naughtiest grudnjak i gaćice, 
i sredine bedra čarape. 

Njezina haljina je skup malu crnu ništa s labav, teče 
suknja koji je došao upravo iznad sredine bedra. On ju je hot devojke beograd  volio 
nositi haljinu, posebno na vjetrovitih dana, kad je znala vjetar bi 
puhati suknju gore. On je kupio haljinu za nju prošle godine, zajedno 
s bijelom čipkom polovina grudnjak koji su ostavili joj bradavice nepokriveno, svilenkaste 
bijeli bikini gaćice, obična bijela sex hot devojke beograd  čarapa. Zlatni lanac kružio joj 
struka, loop kroz maleni zlatni prsten koji joj probode pupka. Ona 
pogledala sebe u ogledalo prije nego što je stavi na haljini, tokarenje 
oko, gledanje preko ramena je, a zatim okrenuti ogledalo opet. 
Sve je imala na joj je bijele cipele, čarape, grudnjak, gaćice, zlatni 
lanca i pupak prsten. Ona je izgledala kao bezobzirno djevica. Prizor je 
joj maca vučna, a ona se nada da je nešto posebno nepristojan u 
um za nju. Konačno, ona stavi joj haljina na, i gledao u ogledalo 
ponovno. Slika je izabrao za svoje je savršeno trashy. Kratki 
haljina zaustavio neposredno iznad Lacy vrhovima svojih čarapa. Sada je izgledala 
kao i visoke cijene poziva djevojke i slab kurva, i to joj uzbuđen 
čak i više. Njezina vagina boli s njom željom da sama dodir, ali ona 
znala da ne smije. On bi znati ako je ona. 

Pogon na svoju kuću je uzbudljivo. Njezina kratka haljina je uskrsnuo joj 
bedra kako je vozio, i nekoliko muškaraca u sport utility vozila 
je prestao pored nje na nekoliko stoplights. Znala su mogli vidjeti 
dolje u svoj automobil i vidjeti svoje noge. Ona je zamislila svoje uživanje 
gledanja njenog golog bedra između vrhova joj čarape i rub 
suknju. To joj uzbuđeni da znaju ove stranci su gledali u nju, 
znajući požuda njezino tijelo izazvalo u njihove cocks. Nasmiješila se, zamišljanje 
njihove žene ili djevojke svaki je dobar jebeni dolazi svoj put 
večeras. Ona je neka joj noge osim pada znajući tih ljudi mogao vidjeti 
joj haljina, sve do svoje bijele panty prepone pokrivena. Ona je neka 
desna ruka počiva na njena bedra, dopuštajući im da vide kako je nonšalantno 
dopušteno prstima jedva dotaknuti joj maca je kroz gaćice. 
Da, ona misli. Dvije vrlo sretan djevojke su uzimajući dva vrlo teško cocks 
večeras. 

Kuća je tamno vani kad je stigao. Butler ju pustiti kad 
ona je pozvonio. Svijeće raspoređeni u redovima paralelno vodi do njegova 
Studija spalio u ulazak dvorani. Butler je svoje stvari, i 
joj pratnju u sobu, gdje je čekao za nju. Svijeće osvijetljen 
studija, dajući mu romantičnu svjetlost koja joj je klitoris vibrirati i njezin 
bradavice da otvrdne. Sjedio je lijeno  licni oglasi beograd  u svojoj velikoj ležaljka odjeven u svoju 
ogrtač. Svojim cijevi stegnute u zube, on je pročitao svoju omiljenu erotske 
magazin. Čekala ga da govori, ali on nije rekao ništa. On 
pao časopis na stolu uz njegovu stolicu, i gledao na nju 
s teškim očima, ostavljajući glavu pasti na leđa svojoj stolici. S 
S jedne strane on je stavio cijev na pepeljaru na stol. Sa svojim drugim 
rukom undid pojas od njegove odjeće,  sex hot chat  devojke beograd  i povukao haljinu otvoren. On je bio 
gol, a njegov veliki penis odmarao u cijelosti podići protiv trbuh. On 
širiti noge širok. Po prvi put vidjela njegove loptice visi 
između nogu, a ona čeznuo da ih okus, miris svojih zajedljiv 
arome. 

"Mi Pleasure", bio je sve, rekao je. 

Preselila blizu njega, i pao na koljena među noge. On 
nasmiješio joj, anticipirajući osjetiti njezin dodir. On je dosegao gore, i 
stavio ruku na strani glave. Ona je posegnuo za njegov penis s 
njezine ruke. 

"Ne", rekao je. 

Ona poštuje, i njegova ruka preselila u leđa glavu, te je 
pregršt joj ebanovina kose. Osjećala ga je koristiti svoje kose kao što su ručke, 
gura glavu prema dolje na njegov penis. 

"Otvorite usta", rekao je, a ona opet poslušao, otvaranje usta za 
njega kao i on ju je gurnuo dolje na njegov penis. Ona ga je između usana, 
i ona je osjećala znatiželjnika izdanje među nogama, nježni trzanje 
uvijek se osjećala kada je podnesen svoje želje. Ona ga je sisao, 
i krenuo glavu gore i dolje, dajući mu osjećaj 
jebote usta. To je bio tek početak. "Stop", rekao je, i 
je potresao na zvuk, nevoljko uzimanje usta s njegov penis. 

"Molim vas," rekla je. "Mogu li imajte sisa vaš penis?" 

"Kasnije", rekao je on. "Imam drugih stvari želim učiniti." 

"Oh, da," rekla je. "Što još?" 

Bacio je pogled preko na njegov stol, a ona je slijedila njegova prednost.  licni oglasi beograd  Ona je pogledala preko 
na njegov stol, također. Vrhu svoje desk bio potpuno prazan, osim 
za škare, i četiri slipknots najlon kabel s ovcama kože 
runo u petlji. Vidjevši to, znala je odmah kako je u 
uma. Njezino srce je potonuo znajući da je idući u žrtvi joj prekrasne 
haljina za svoje zadovoljstvo. Ona je također znao da nikada nije ništa kao što je to 
bez zamjene što je uzeo. 

Nasmijana natrag na njega, ona je ustala  beogradske devojke tek nakon impetuously ljubljenje svoje 
kugle i daje im brzo lizati. To je bio njezin način pokazujući mu ju 
zahvalnost za ono što je o to učiniti. Ona je čula njegov jauk s požudom, 
i dok je stajala, dao joj dupe čvrsto, ali nježno slapa. Tada je 
gumiran magarca pod suknju. 

"Go" je sve rekao, a ona nije kao on joj je rekao. 

Ona je hodio putem na stol i ispitanih što je vidjela. Ona je primijetio da 
što je izgledalo kao četiri komada najlona kabel, svaka sa Slipknot na 
kraju, bile su dvije duge komade. Fed pod stol, svaki kabel je slip 
čvor na svakom kraju. Dva slipknots odmarao na vrhu stola, 
a druga dva su na katu. Njegov um luta znala mogla 
ne, i ne bi, odoljeti. 

Znala je da je nekad bila u poziciji kablova i slipknots 
je prisilio na tada će ona biti u potpunosti u njegovu milost. Ideja 
koje su joj pička steaming toplom i vlažne požuda za njegov penis. Ona je savijen 
dolje na mjesto prve dvije slipknots oko gležnjeva. Ona je napravio siguran 
do zavoja iznad na način koji mu je dopustio da vidi gore leđa joj suknju, 
pokazujući mu gaćice. 

Ona je stavila nogu kroz svaku petlju, zatvorena slipknots oko nje 
ankles, i ustao. Položaj druge dvije slipknots prisiljeni 
joj pognuti stol do njih. Ona je skliznuo joj zapešća kroz 
petlje, te flexed rukama zatvoriti petlje. Oni su duljina 
užeta i kako  licni oglasi beograd  ih je hranio pod stol su joj ruke dovoljno daleko osim 
da nije mogla doći s jedne strane s drugim da se oslobodi. Savijen 
preko stola nakon vezanje sama, ona je potpuno sama podnosi njega, 
i ona sama readied za njega da se zadovoljstvo iz njezina tijela. 

U ovom položaju pokoran svoju strast da zadovolji svoje želje 
povećana kao i njezin požudu povećava. Osjećala se više u kontrolu nad svojim tijelom 
zatim je zamisliti da će, znajući ona rado podnosi i vezana 
sebe za njega. On je preselio se iza nje, a ona je osjetila ruku na nju 
magarac. On podiže suknju da bi mogao vidjeti svoje gaćice, i stisnuo 
prste između nogu. Njegov prste snaked u njezine gaćice, u 
joj vlažne, lupanje pička. Valovi užitka i želje silovati njezinu 
tijelo, a ona se preselila joj dupe natrag na svoju ruku, impaling joj pička na 
prste. Jedan prst pronašao njezin klitoris, to gnječenje, joj vožnje bliže 
do vrhunca, a zatim joj se kreće dalje. 

Ona whimpered njezinu želju, i vidio škare na rubu stola. 
Osjećala ga je ukloniti iz ruku joj gaćice kao što je pokupio 
škare. Ona ga je osjećala iza nje, uzimajući u rub njezine haljine u svojoj 
strane, i počinju rezati. Zvuk škara joj je rekao da 
uskoro, vrlo brzo, on bi joj pognut njegov stol i potpuno goli, 
uzimajući ono što je htio od užitak njeno tijelo. 

On izrezati haljina duž je zatvarač, baring leđima. Polaganje 
joj haljina otvoren, on izrezati desno pa lijevo rame tada izvukao 
haljina od ispod nje. Ona sama odgojen kao najbolje što je mogla da 
dopustiti da ga povući haljinu daleko od njezina tijela. On je okrenuo pozornost 
joj grudnjak, rezanje trake na ramena, i rezanje uz 
kopča u leđa, povukao grudnjak daleko od nje. Zatim je stigao 
između nogu, i uzeo pojas svilenkast materijala između njezine noge. 
Kao što je izvukao na njezine gaćice, materijala stroži protiv nje prepone, 
slati valove užitka iznova kroz njeno tijelo. Osjećala ga je smanjiti joj 
gaćice daleko od nje, prvi trake između nogu, a zatim jednu stranu 
njezine gaćice, a on ih izdvajali off joj. 

Ona je sama readied za njega da zajebavati joj. Željela ga je da joj jebati, da 
poduzeti sve vrste seksa htio od nje, da učinite sve što je htio 
s njom. Za dosađivati ​​joj na bilo koji način on želi. Za nju posjedujemo na bilo koji način 
je htio. 

Hodao oko stola kako bi mogla vidjeti ga, i sjede u stolici. 
Ona pogleda na golo tijelo, lusting za njegov penis dok je sjedio dolje, i 
počeo da udara sebe. 

"Želite li moj penis, zar ne?" , upitao je. "Želite sisati moj penis?" 

"Da", odgovorila je. "Molimo vas javite mi siše vaš penis." On je pogladio svoje 
penis i milovala svoje loptice kako bi mogla paziti na njega. "Vi želite 
gledati me Jack off, zar ne? "Ona je klimnula glavom da." Ne mogu odlučiti gdje 
staviti moj penis, znate. Trebam li jebati usta? " 

"Da," rekla je. "Jebi mojih usta. Molimo, jebati, i sperma u mojim ustima." 

On je sjedio natrag, zadirkivanje joj više. 

"Ne, a ne na usta." On je zadržao milovati. "Što o vašem pička?" on 
pitao. "Možda ću jebati vaš pička. Ja ću vas odvesti, i jebi svoje pizda. 
Želite li to? " 

"Oh, da," rekla je. "Jebi me, jebi moja pička sa svojim ogromnim penis. 
Molim vas, molim da me jebati. " 

On je samo sjedio tamo, jacking off, razmišljanja. 

"Znam", rekao je, naslonjena bliže njoj. "Ja ću jebati u guzicu. 
Vaš zbijeno magarca će se osjećati jako dobro na moj kurac. Želite li to potrajati 
guzicu? " 

Ona se borili, a ne da se oslobodi, budući da je beznadno, veže se kao 
ona rado bila. Ona se borili jer je otkrio rub 
stol je bio blizu njezina pička, i ona potajno mogla  licni oglasi beograd zadovoljstvo od strane 
gyrating joj zdjelicu. 

"Samo me jebati," rekla je. "Ne zanima me kako. Ja samo želim biti jebeno. 
Želim da mi se zajebavati. Jebote moja usta, moje kurac pička, kurac ili moj magarac. To 
ne obzira na to kako ste me zajebavati. Samo, molim te, jebi me ". 

Ustao je, njegov veliki penis priljepljivanje iz svoje sredine. On je preselio u neposrednoj blizini 
na usta, ali ne dovoljno blizu. Gotovo ga mogao dodir s 
Savjet za njezin jezik. Pustio ju samo lagano dotaknuti njegov penis s njom 
jezik. 

"Kako mogu odoljeti?" rekao je, i hodao oko stola, i preselio se 
iza nje. "Ti mali drolja kurva, ja ću vas jebati upravo sada." 
On je iznenada zabili njegov penis u jednom potezu se u njezinu parenje mokro pička, 
i ona yelped u iznenađenje i zadovoljstvo na snagu njegove njezine jebeni. 
Osjećala cijelom dužinom njegov penis skliznuti i iz njezina pička kao on 
joj jebeno. 

To je bilo kako je ona voljela. Samo dobivanje jebeno, poduzimaju za njegovo 
zadovoljstvo. Znala je da će se objaviti, a orgazam ili bi 
stalak svoje tijelo kao što je on uzeo svoje zadovoljstvo. On će se pobrinuti da joj 
oslobađanje je zaslužio. Njegov penis će vidjeti na to. 

"Ti si dobar jebati, znate da, da vruće malo kurva?" rekao je on. 
Ga sluha poziv joj kurva je dobio joj pička i topliji, a ona ga je osjećala 
zajebavati joj teže i dublje, njegove lopte šamaranje protiv nje maca kao što je on 
naletio na nju. "Da, ti si veliki jebati, a ja ću vas učiniti 
sperma. "On bombardirali su daleko na nju, ramming njegov penis u nju. 

"Ja sam cumming", vikala van. "Oh, da, ja sam cumming. Jebi me 
teže. Ja sam cumming, oh, molim te, jebi me. Ja sam Cumming. " 

"To je pravo, od vas malo drolja", rekao je. "Cum. Cum dobro i teško." 
On je osjetio puls joj pička, stezanje njegov penis duboko u njoj, njemu šalje 
preko ruba. "Oh, yeah", rekao je. "Ja sam cumming u vrućim pička, moja 
malo kurva. Oh, da, ti si najbolji kurac na svijetu. " 

Završio je Cumming, ali je njegov penis je još uvijek teško. On je izvukao iz nje, 
i pomogao joj se slipknots off joj zapešća i gležnjeva. Okrenula 
mu lice, i poljubio strastveno. On ju je pokupila, i postaviti 
joj na stol s glavom visi s ruba. To neka nagib 
glavu sve na putu natrag kako bi mogla sisati njegov penis u usta njezina. On 
nije joj razočarati. On je gurnuo penis u usta, a ona 
isisan ga duboko u usta. Nije trebalo jako dugo. 

"Pripremite se proguta," rekao je. "Ja ću sperma opet." 

Ona je uhvatio njegov penis, i isisan teže. 

"Oh, ovdje je riječ," rekao je. "Ja sam Cumming." Okus njegova sperma poslan 
električne energije da joj pička, i ona je došla opet kao on je pucao njegova sperma dolje joj 
grla. On je zadržao njegov penis u usta dok mu orgazam oslabio. 
Potrošeni, uzeo njegov penis iz usta, i sjeo u svoj stolac 
povratio neke snage. 

"K vragu, ti si veliki jebati," rekao je. 

"Pa si ti", rekla je, sit i iscrpljeni. "Što je sljedeće?" ona 
pitao. 

"Centar", rekao je. "S moje kamere  licni oglasi beograd ." 

Ona je znala što to znači, i njezina maca trzao na tu misao. 



Нема коментара:

Постави коментар