.

уторак, 5. јул 2011.

Slobodne devojke Beograd

Bili smo uzbuđeni da biste licni oglasi beograd  dobili da biste vidjeli Carla ponovno. Bilo je nekoliko godina od koledža, ali kad je nazvala i rekla joj je letio u iz Portland, mi ju je pozvao da dođe ostati. Ona je rekla da je imao dva prijatelja je ona donosi, a mi joj rekli da je fino ... 

Kao što je sišao natječaj, uočile smo Carla i njezine prijateljice hot devojke beograd. Carla je staviti na neke težine od koledž, ali čak i tako da ona još uvijek je vrlo seksi izgled. Njeno tijelo je prilično debeo i njezine grudi su dobivši veliki. Uz tu su njezini prijatelji Cindy i Ralph ....

Nakon zagrljaja i poljubaca i upoznavanja, uzeli smo ih sve van na večeru i počeo nadoknaditi na stara vremena. Desert je došao, a mi im svi su dobrodošli na boravak kod nas za vikend ... Odveli su nas na našu ponudu, a kad smo doma, Carla rekao nam je da svi mogu samo ostati u spavaćoj sobi gost zajedno ... Nakon noćna kapica, tri od njih su bili poravnanja u gost soba sa samo King krevet u njoj. Nakon nekoliko noći dobro, sm hot devojke beograd o krenuli prema dolje u dvorani naše spavaće sobe i Nancy je komentirao kako je lijepo izgledao Carla unatoč težini ona je dobio ... kao što smo smjestili u za noć smo upravo bili drijemanje off kada smo čuli Carla stenjati i thenCindy cerekanje ... nakon nekog vremena mi je buka iz spavaće sobe bio uzimajući glasnije i Carla definitley bio uzimajući seksualno uzbuđena ... ovo je zadržao za dobro, a onda smo čuli Carla jaukati: "Oh, Bože da se osjeća dobro!"

Ne želeći da ometa ih, ali znatiželjan, mi tiho hodali deown dvoranu i stajao izvan gost soba za slušanje. Vrata otvorena pukotina, a mi pažljivo peeked unutar ... Carla je raširena na krevetu i Cindy ju je cijelu ruku unutar Carle je bucmast maca. Cindy je bila guranja i crpne joj ruku do posljednjih joj zglob u Carle na rupu. Njezina debeo devojke za poslovnu pratnju beograd usne grubo su prošireni kako bi bolje odgovarao Cindy je šakom i ona bijesno pumpa ruku i iz nje. Carla oči izgledala kao da će vratiti se u glavu dok je gledao gore u Ralph dok scking svoje duge hard penis za sve što je vrijedno ... grunts i jauk su isprekidanih povremeno Carla povlačenjem Ralph je veliki penis iz usta i vapaja u extasy.

Nancy pogledao me i podigla obrve u pitanju, ja sam slegnuo ramenima i pogledao natrag na nju kao moj penis je bio sve teško u očima naših troje prijatelja igrajući tako glasovno ... Nakon minutu ili dvije, Nancy me je za ruku i smo hodali u da se pridruže tri već toliko užitka. Nancy  devojka za druzenje je dobio na krevetu pod Ralph i počela lizati njegova jaja kao i njegov penis pumpa unutar Carle usta. Ja slajd između Cindy nogu  
licni oglasi beograd i potisak moj penis duboko u nju maca i počela slam kao jackhammer u njezinu dubinu kao što je i dalje šakom Carla ... Gledao sam Carle ruku pronaći Nancy prsa i početi squeeing kao Nancy pokušao swollow oba Ralph je loptice u isto vrijeme ... Ralph je bio vrlo blizu dolaska i kada Nancy radio usta oko lopte i počeo ih sisati teško, on je eksplodirala u usta Carle ejakulacije ogromne količine guste sperme dolje joj grlo. Ralph mora imati je došao za cijelu minutu i Carla nisu propustili pad .. kada je to učinio izvaditi, Nancy je gladan rožnat jezik je bio tamo na okus i okupa svoje blistavim penis ... Carla onda shuddedered andf cijeli krevet potresla kao i ona došao u cijelom Cindy ruke pokopan duboko u sebi .. Čekao sam za Cindy je orgazam sljedeći i mogao osjetiti svoje tijelo napeto kao što je došao i potopljena moj penis sa svojim vrućim sokovima ... kao što je učinio, sam izvukao iz Cindy je pička i širiti njezine magarca širom otvorena i potisak duboko unutar joj se s jedne definiteve moždani udar, a zatim joj jebeno teško i duboko dok mi debeli krema je bila poplava unutar magarca ... 

U trenucima svi smo pomaknuo,  
licni oglasi beograd Carla me gura na krevet i sama zabio na moj i dalje tvrdi penis. Nancy je počeo jesti Cindy i Ralph skliznula njegov penis duboko u njoj pizda onda joj dupe i izmjenjivali udarce do ona je počela stenjati previše. Carla nasmiješio dolje na mene i rekao mi je bilo drago mi wer sve što postoji sada. Ona je bila želja da se trostruki prodrijeti .. joj vrti oko, ja sam vozio moj penis hard i duboko u magarca onda doći dolje i održava nogu otvoriti Nancy vođeni Ralph je penis u Carlina pička. Cindy je zauzet flasteri na veliki likelike dildo i izgubiti nema vremena za punjenje Carle usta s njim kao što je sada pomirljiv tri cocks, Nancy je bio zauzet na dnevni Cindy je slatko mošusni muf, joj tantalizing sa svojim zlim jezikom ... Ubrzo je zrak bio ispunjen s više maons i jecaje kao i sve nas je došao, u tko zna što bi ... 

Kao što smo svi recooperated, Cindy povukla neke kožne licni oglasi beograd  respraints iz putne torbe i vezan Carlu, wrists i ankles širiti. Zatim je blidfolded Carla i postavljeni loptu geg u usta njezina ... "To je ono što mi radimo s njom kod kuće" Cindy nasmijao. "Samo tamo je samo nas troje. Nakon što ste i Nancy nam se pridružite će sve to puno zanimljivije .... Cindy želi da vidi je li Carla mogao potrajati dvije ruke u njoj pička ... pitala Nancy da se pridruže u iz Otherside u krevet dok je lijevao liberalni količine Astroglide na rukama i Nancy je ... pripremio sada, Ralph održana Carlas usne, osim što su Cindy i Nancy polako klizila u svoje ruke Carle čeka rupa. Bilo je potrebno nekoliko minuta, ali obje ruke nestao u Carlu, a zatim su obje do prošlosti zapešća u nju. Ralph je Nancy i ja uzeo Cindy iza, a mi ih pumpa tvrdi kako Oskvrnuli Carla ... konačno oko 04:00 svi smo samo pao, gdje smo bili, iscrpljen i sretan domaćini i gost dijeljenje lijep dugi vikend zajedno. 


1 коментар: