.

петак, 3. јун 2011.

Oglas za sex poznanstva

To mi se desilo prije dvije godine  sex poznanstva i da budem iskren još uvijek ne mogu vjerovati što se dogodilo dosta. Da biste postavili scenu Sue prijatelj iz školskih kao dobri prijatelji, drugarice na svaki drugi svadbama, ali naši muževi nisu dobili na taj način tijekom godina smo vidjeli sve manje i manje svakog i nisam vidio za 2 godine kad sam imao telefonski poziv reći njezin muž je umro iznenada u 46. Sam joj  sex upoznavanje pomogao kroz sljedećih nekoliko mjeseci s upravo se tu za nju i mnoge tjedan završava kada je na nju najniža ju je da ostane. Nakon godinu dana ona se činilo da dolazi do pojmova i jedan dan rekao da mi zahvaliti imala rezervirano nam tjedan na suncu cheepo odmor u Majorca. 
To je bio svibnja i posao mi je dobio bio je jedan jednosoban stan koji je bio napola praznu pa smo skoro imali bazen za sebe. Prvi par dana smo samo hladna boca vina sjedio na balkon i krevet. Na treću noć smo išli u klub mnogo ples giggling kao što smo bili tinejdžeri, a opet, ako smo htjeli bilo je nekoliko dečki siguran sam da bi uz poticaj su nam dali noći unclomplicated seksa. Dobili smo natrag u stan, vrlo pijan Sue malo tužan kao što sam joj je pomogao skinuti ona poljubi me me zahvalio za sve što sam učinio za nju. Još uvijek je  oglasi za sex plakala malo pa sam ležala na krevetu s moje ruke oko nje dok smo oboje zaspali. Sam se probudio pronaći imala okrenuo mi se lice i lima je oko njezinog struka joj tits pritisnuta protiv mina i njene meke dah protiv moje lice. Ja tiho pokušao napustiti krevet natrag u moje kad sam osjetio ruku oko mog licni oglasi beograd  struka stegnuti soft jaukati don `t ići. Mi ležao tiho lica i grudi stisnute usnice iznenada otvorila i ona je tiho ran joj jezikom preko mojih usana i počeo gurati u usta dok sam ga otvorio i smo djelili mekana, ali za mene vrlo erotičan poljubac. Bio sam iznenađen da se osjećaju moja oglas za sex  maca početi vibrirati i iako mužić i ja imao nekoliko dodatnih maritial partneri nikada nisu imali iskustvo žene. Njezina usta preselio dolje moje grlo leptir poljupci na mom tits uzimanje svake bradavice u pretvoriti u usta nježno ih sisa. Sue povukao listove daleko me gura na moja leđa joj usne i jezik rade niz moje tijelo sam otvorio moje noge do sada moja maca je bila na vatri i moj sokova teče. To tantalizing jezik je otišao raditi na moj klitoris i ljubav rupa je didn `t potrajati dugo me do moj prvi orgazam. Sue širenje usne od mojih maca i osjećao sam se dva prsta u klizanje i počeo jebeni prst mi lijepo i sporo koliko mi se sviđa još jedan orgazam prevrnuo mene. Sue mi je okrenut na trbuh me licni oglasi beograd  gura u klečećem položaju prstima ide između mojih nogu nositi na prst jebeno Odjednom sam osjetio njezin jezik lizati moje dupe joj sline vlaženje moj pupoljak i njezin palac je otišao ravno u guranje u koliko bi ići, do sada sam bio suprot s užitak ga. Moja bedra prekrivena maca sok i sline. 
Sue prevrnuo na leđa šireći joj noge, rekao sam joj da sam nikada nije učinio ženom prije nego što je upravo rekao da ono što dolazi prirodno na vas. Stavio sam joj noge preko mojih ramena kao moj mužić ne sa mnom kada on me liže a ja sam otišao raditi na nju maca i klitoris. Mošusni miris njene ispunjen moj nos sam mogao `t dobiti dovoljno joj maca. Njezina stenje od zadovoljstva što sam zaglavi moj prst u njezin jezik na klitoris prstima u ljubavi rupu uskoro moje lice i prsti pokrivena u svom sokova. 
Kao što smo postavili uz bok mene u čuđenje što je otišao na Sue osmijeh zadovoljstva na usnama, trebao sam to rekla. Sam rekao da bi mogao imati pokupila par dečki, ako to je ono što je ona htjela. Kao što smo postavili govori ona mi je rekla joj hubbys fantazija je da je vidim s drugom ženom, samo za sex oglasi a prije nekoliko godina dala na njegove želje misleći da će to biti jedan off, ali sam volio lizati maca da mi je to učinio opterećenja puta havging najbolji shags nakon što je gledao. Giggling rekla sam to učinio prilično nekoliko  licni oglasi beograd puta bez njega, kao i ona je otišla u gay pub nekoliko puta branje gore žene tamo. Osjećao sam joj prstima početi prikazivati ​​kroz moju kosu ljepljive maca i roku od nekoliko minuta, bili smo u 69 položaja dajući jedni drugima dobro liže prst gore svaki drugi magarca. 
Napravili smo pokupiti par mladih (20s), momci koji su mogao `t vjeruju da nema sreće djevojka dana djevojke sjednici, a zatim dobar shag Kladim se da su priče reći kad su išli kući. 
Mislio sam kad smo dobili home bismo mogli na Cary jer siguran sam da mužić bi bio za to, ali ne Sue iselili u Australiju sa svojom najmlađi koji je emigrirao i iako je rekla da će pisati nikada nisam čuo od nje sramota, ali kad mužić i ja ljuljačka sada sam sretan što lizati maca.

1 коментар: