.

понедељак, 13. јун 2011.

Sex ljubavnici


U prva dva priče mojih Internet Ljubavnici prethoditi ovom jednom - tako da ako niste pročitali moj prvi internet ljubavnik i moj drugi INTERNET ljubavnik što bi trebalo učiniti da se prije nastavka.
Tjedna prošao, sa mnom nasamo s djecom opet, većinu vremena tako da mi je dosadno i počeo razgovor ponovno na internetu. Upoznavanje novih ljudi svaki dan. Imao sam sex na internetu nego u svom krevetu. Dok sam upoznao moj treći ljubavnik na Internetu, što je najbolje od ovog jednog živi samo 15 minuta, samo telefonski poziv daleko.
Imao sam razgovarao s njim prije, ali sada je drugačije tražio sam njegov nadimak u sex chat soba, a rijetko ga vidio dok jedan dobar dan je bio tamo. I "Da", on me sjeti. Ja još uvijek razgovarao s ljubavnikom redovito broj jedan, broj dva ali je izvan slike, mi smo samo prijatelji nema više seksa s njim.
Uz moj prvi ljubavnik smo razgovarali u jutro je radio kasno smjenama na njegov rad.Dok je moj treći ljubavnik, napravili smo sve što je noću. Imao sam pravi rutinu ide s tim dečki i sam bio uzimajući hotter iz dana u dan.
Tako smo počeli razgovor u kasno noćnim satima, dok je moj muž spavao. Bio sam na internetu i na kameru sa svojim novim ljubavnikom. Masturbira pred kamere za njega.Znao sam da je bio uzimajući luda da biste dobili njegov penis unutar moja maca kao što sam bio uzimajući luda da ga to kao dobro.
Ali ja sam pitao,
"Što isprika sam mogao iskoristiti da se iz kuće opet u tako kratkom vremenu? Hoće li itko osumnjičenik ono što sam bio radiš? "Ja sam ne stvarno briga o tome sam samo potreban dobar seks, a taj tip je sigurno da mi molim vas.
U to vrijeme sam bio izradu planova da se vidi kako dečki u različite dane. Ali ja sam stvarno imala vremena da izađe iz kuće. Moj sljedeći briljantnu ideju i najbolje od svega, onaj koji je dobio mene više uzbuđen nego ništa
"Da donijeti ih kući. U moju kuću, u moj krevet. "Mislio me stvarno uzbuđen.
Bila je više od mjesec dana da sam ovako s ova dva čovjeka. To je bio petak kasno noću, mene i broj tri govori o internetu dobivanje tople i uspaljen na cam nije zapravo to radi za nas, nije nas punjenje korak s onim što mi je potrebno, mi je potrebno više i da je došao pitanje:
"Kada idemo u susret?"
Savršeno vrijeme moj muž je bio idući u biti se rano u ponedjeljak. Mnoga pitanja koja je došla s ova, moja djeca, susjedi, kondom. Naš dan bio idući u biti u 07:00 na sljedeći ponedjeljak ujutro, djeca bi se za spavanje, susjedi? Pa dovraga s njima, kondome, nemojte ih želim uopće. Nisu imali vremena na pretek s tim. Njegov automobil - Jednostavno - on radi u telefonska tvrtka je označen tako da bilo tko da ga vidi, on je samo odluka rano posjet vrlo zahtjevan klijent.
Da bi sve to on samo misli da su idući poljubac i dodir, a dobro samo se sastati prvi put.Mi smo prošli vikend samo razmišljam na bilo koji detalj koji bi nas moglo pobjeći i nas nadrljati, a posebno mi je, ali je sve bilo dobro.
Nedjelja, kao i uvijek, bili smo povezani u 11:00 ja sam mu dao odobrenje da dođu i vide me u ranim jutarnjim satima. Mi iskopčan početkom ovog vremena, ja na čelu za tuš obrija moje noge, moje maca, uzeo lijepo topla kupka i otišao na spavanje.
Ponedjeljak ujutro 06:00 muž uzimajući spremni za rad, ostavio pola sata kasnije. JA je napravio sigurnosti poziva na moj ljubavnik. JA je dobio u moj crni spavaćica, bez rukava kratke do polovice mojih bedara, crno g-string. Djeca spavanje u svojim sobama iza zatvorenih vrata.
7:05 - telefon zazvoni
"Bok ja sam beba oko bloka sve u redu za mene da se u parku ispred kuće?"
Šapnuo sam,
"Da, sve je ok".
JA je otišao van u mom kratkom crnom spavaćica, telefon u sex chat beograd  ruci i vidio njegov auto dolazi na cestu. On je parkirao, uzeo neke dokumente iz debla, otvorio vrata došao u dvorište potresao moje ruke (u slučaju susjedi su gledali), kao što sam ga usmjerena na glavna vrata. Počeo sam ljuljanje moje dupe za njega gledati i uživati ​​kao što sam hodio pred njim. Otišli smo u moj dnevni boravak. Stajala sam u sredini sobe gledajući ga spustiti dokumente u baru tablici.
"Bok, ti ​​si ljepša u osobi" A taj osmijeh me totalno zadivljujuće.
Sada je taj čovjek bio najmanje šest metra, široka ramena, bijele kože, veliki smeđe oči, on obrije glavu.
"Thank You" je bio moj odgovor: "Kako si jutros?"
"Vrlo dobro", on je došao bliže i mene uhvati za struk. me okružuje sa svojim rukama i gledao za moje usne ljubis me nježno, sisanje moje donje usne tiho.
Njegove ruke bile miluje moja stražnjica, bedra. On pritisne me blizu njegovog tijela mogao sam osjetiti njegov hard penis raste u njegove hlače pritisnut protiv mene. Moje ruke bile miluje leđa, usta mi reagira na svaki poljubac i moja maca vlažnija uzimajući svaki dodir njegove ruke.
On je stavio svoju ruku pod moje spavaćica osjećaj moje stražnjice dok je moaned u odobrenju kad me se dotaknuo. Bez zaustavljanja da poljubi me je napravio njegov put do moje mokro maca ga dotaknu kroz svjetlo platno g-string. Sa svojim prst ode gore i dolje moj prorez uzrokujući mene to drhtati.
Stavio sam jedan od moje noge oko njega, moje ruke oko njegova vrata. Lagano prstima je izvukao malo na platno i uvedena prst na moje mokro razrez, onda je on uzeo taj isti prst i probao moje sokove, samo sam volio onako kako mi je okus. On je počeo ljubiti moja vrata, s druge strane započela u potrazi za moje grudi, koji se također našao otvrdne bradavica, a on je stiješnjen olako.
On je stavio ruke na moja ramena i skliznuo trake od njih je spustio moja spavaćica izlažu svoje grudi. On je jedan u ruci i igrao s otvrdnu bradavice. Nastavio sam i uzeo moj spavaćica off. Stavite ruke na svoj pojas i počela ga otkopčati. Dodirivanje njegov hard penis kroz njegove hlače i željno ga raspakirali staviti svoju ruku u njegovo donje rublje.
Bilo je tako teško i vruće, počeo sam moždani udar, dok je njegov penis isisan moje grudi. On je opet pogledao moje milovati maca na moj klitoris, bio sam tako uzbuđena u tom trenutku morao sam pustiti njegov penis i samo uživati ​​u orgazam je radio u meni.Bio sam oplakivanje pokušava uhvatiti neke dah, uočio je odaziv na mene, uzeo ruku iz mog klitoris, milovala moje butine, a onda me poljubi nježno.
On je otišao u krevet i sjeo.
"Pa što ćete učiniti danas?"
Ja sam šutio u odgovoru, ali sam išao do mjesta gdje je bio i čučnuo ispred njega.
"Ja vas želim u mom krevetu." Počela sam svlačiti njega, otkopčao mu košulju milovala prsa.
Nagnuo sam se prema naprijed, počela ljubiti po vratu a zatim je otišao lagano prema dolje na njegova prsa, moja ruka pronalaženje njegova hard penis. Ustao sam i uzeo ruku, pa ga je za mnom u moju sobu.
"Jeste li sigurni u to? On je pitao.
"Da sam. Dođi sa mnom. "
Sam legla u krevet kako je uzeo svoju majicu onda mu hlače slijedi. Rublje je nestala ispred mojih poluotvorenim očima. Položiti pokraj mene kao što je počeo ljubiti moje grudi, ukazivanje moje mokro maca. Otišao je dolje još malo ljubila moj pupak. Ljubio onda moj unutarnji bedrima i polako je napravio svoj put u moje maca.
Mislio sam kao njegova usta pokriven moj dijafragma,
"Prokletstvo je bio njegov jezik vruće na moja maca." Počeo sisanče i lizanje moje mokro razrez.
On je stavio mu jezik u moje otvaranje - unutra i van. Moj orgazam je porastu. Položio je jezik gore i dolje moj razrez onda i moje maca. Morao sam uzeti jastuk i stavio ga u usta, kao što sam bio oko vrištati.
Moj orgazam došao, on ga je znao kao on je uzeo jastuk isključen i mene ljubila. On je izvukao me malo ostavljajući moja stražnjica na rubu kreveta, kao što sam stavio moje noge oko njegova leđa i osjetio sam ga pritisnite njegov kvrgav dovoljno penis u meni samo malo načine, a ne u potpunosti samo da mi okus je kao on miluje moje grudi.
Bio sam kreće moj hips okolo u krug prema njemu. Vagina igrati sa njegov penis u meni.On ga je izvadio i napravio mi stajati, a on je zatim sex chat beograd  leže u krevetu (sa strane moj muž spava u). Otišao sam na vrhu njega i položi na prsa, moja maca u potrazi za njegov penis, to pronašao i bio sam toliko mokra da samo skliznuo iznutra. To je proširila moje vagine kao što je skliznuo lako unutar svih način.
On je svojim rukama i uzeo moje grudi jedan u svakoj ruci. On ih je isisan, stavite ih u usta i isisan na njih. Počela sam izradu gore-dolje pokretima osjećaj još orgazma raste.JA je otišao brže gore i dolje. On je htio da se previše, ali umjesto toga on je stavio noge me blokira od gura prema dolje previše teško i ne ostavljajući previše njegov penis unutra.
"Oh molim! Baby neka mi dolaze, molim vas dajte mi sve svoje penis ". Prošaptala sam.
Počeo je ljubljenje mi ga kontroliraju. On je stavio noge prema dolje i stavite palac prst na moj klitoris
"Vi želite doći? Učinite to sada, dajte mi vaš sperma sad "On je preselio svoju prst brže na moj klitoris.
Bio sam kreće u krugovima na njegov penis
"Ahhh beba! Da, ja dolazim "
On je stavio svoje ruke na mom struku i mene gurnula dolje na njega.
"Da dobro! Baby dobro ". Potom me izvukao opet na rubu kreveta. Jednom nogom preko ramena drugu nogu dolje pokraj kreveta. On je stavio njegov penis u mom maca opet otišao sporije, ostavljajući moj orgazam povuku malo ali ne puno. Bio sam strastveni opet drži na listovima kao što sam često, htio sam ga osjetiti duboko u sebi.
"Molim vas, beba me jebati teško zelim te u meni teško". Sam stisnuo na moja prsa kao on počeo pritom brže i teže.
"Da se ovo sviđa vam se sviđa to zar ne?"
"Yessss". Nagnuo se dolje na mene, moje dvije noge sada oko njega, kao što je on poljubio moj vrat.
On je šapnuo u moje uho
"Ti si moja mala kurva, zar ne?"
"Da, tata sve tvoje. Sada zajebavati svoj mali kurva i njezin dati svoje sperma "Počeo zabadanje teško i brzo.
"Evo bebe" Ja screeched kao što sam osjetio  sex chat beograd moj orgazam na putu previše. Rekao sam mu tako je napustio svoj kurac u mene pucati iznutra. Osjećao sam se njegov vruće sperme unutar i podigao moje bedra malo prekrižene noge čvrsto iza njega kao i moj orgazam je upoznao i svoju.
Mi smo bili nered, ali budući da nismo imali više vremena, imao sam spreman nekoliko vlažne maramice on čisti gore, ali sam ostao sa svojom sperma iznutra. Odveo sam ga na ulazna vrata i odlazi. 15 minuta kasnije on zove: "sve u redu"
"Da", rekla sam u odgovoru.
"Bili ste prekrasni beba, razgovarati noću je dobio da se vratim na posao"
Dan prošao i sve je bilo ok.

Нема коментара:

Постави коментар