.

среда, 22. јун 2011.

Devojke za sex oglasi


"Wow, to je prilično uzbudljivo", Sue rekao kada je nestala. "Nisam shvatila što je Randy SOD ste, Steph. Vi ne mislite da bi se samo počeli frigging danas oko."
"Možda, ali sam osjećaj kao da za nekoliko sexi devojke za sex oglas  tjedana. Znate, ja sam lako mogao dopustiti da neki čovjek ima odgovarajuće eyeful moje Fanny, bez gaćice na putu, mislim. Mogu biti i kao off, jer su si zasićene u svakom slučaju. Ja sam stvarno juicing gore. "
"Ja također, ali ne znam da sam samo mogao flash moja Fanny najbolji sex oglasi  hladnokrvno kao da je. Nakon što smo izvući neke čovjek ipak, nema problema."
"Vam reći što, neka mi se moje gaćice off i sljedeći pristojan momak koji dolazi zajedno, možete ga bljesak svoje gaćice. Ako on pokazuje isti interes kao i posljednja, a možemo dobiti ga govori, ja ću ga flash moj goli Fanny. "
Uz to Steph uklonjen joj kuhano gaćice i stavio ih u ramena torbu. Sjedeći tamo s njom Fanny izložena hlađenje povjetarac osjetila očajan da masturbiraju i opet bi vjerojatno učinili, ali zbog činjenice da još "žrtva" je bio približavaju. Baš kao što je bila o slip ruku joj suknju Sue joj gurnuo i pokazao niz stazu, gdje mladić u svojim dvadesetima bila šetnje prema njima, odjeven u traperice i majicu.
Steph brzo preuzeo neutralan ne provokativni sexi devojke traze  poza dok Sue sprawled noge sve više i, samo da bi bili sigurni da je bio primijetio, počeo trčati prst ispod elastične svoje knicker nogu kao da je preuzak, a bio je rezanje u nju. Čovjek nije mogao ne primijetiti i oči gotovo popped iz glave kao što je on nacrtao na razini s djevojkama.
"Imaš šuga, dušo?" rekao je, oči uprte u Sue je gaćice. "To je obično lakše zadovoljiti, ako ste upravo ih skinuti."
"Da, to je ono što moj prijatelj ovdje, rekao je. Ali ja sam malo više nego što je rezerviran."
"Rezervirano! Krvavi pakao. Ja skoro mogu vidjeti sve što ste dobili. I vaše gaćice su jebeni mokro usisavanje, te malo opor. Ako pridržana ono što je, dovraga, ona poput?"istaknuo prema Steph.
"Zašto ne pogledati i vidjeti?" Steph zvučale i, povlačenjem suknju do par centimetara, otvorila joj noge malo za prikaz pune čari svog uredan pubes. Čovjek proguta teško, kao da nije najbolji sex oglasi  sasvim vjerujući što mu je viđenje i bio je trenutak izgubljen za riječi.
"Da li vam se sviđa ono što vidite?" Steph je rekao, lijeno ukazivanje oko otvora joj razrez."Možete vidjeti puno više ako ste željeli. Sve što trebate učiniti je pustiti nas imaju pogled na vaš penis, a možda ga wank off za vas. Želimo vidjeti kako je teško dobiva i koliko hrabrost možete pucati . "
"Krist, ne nosite gaćice", rekao je dahnu. "Mislim šetnju kao da je sa sitnim suknju, svatko mogao vidjeti svoj pička na gotovo bilo koje vrijeme. Možete dobiti silovao ili ništa."
"Zapravo sam želio nositi puno manje od toga. Volim biti gol. Ako zaigrajte s nama, možda ću vam pokazati sve." On je pogledao izbliza na bradavice koje su strše kroz tanke tkanine njezina prsluka i lizali mu usne.
"Gdje ste imali na umu?" on croaked.
"Slijedite nas", rekao je Sue ", ali prije nego što idemo čini mi se da su izgubili malo moje rezerve. Mislim da ću uzeti moj gaćice off as well. Želite li ih nositi za mene?" rekla im klizi dolje preko bedra i preko gležnjeva prije nego što ih baca preko čovjeka. Steph primijetio da je Sue je Fanny kosa bila puno tamnija od vlastitog, ali da je to uredno je oblikovan u maleni trokut iznad nje razrez, ostavljajući otvaranje sama paperje-free.
Sue je vodio off, uzimajući Steph za ruku i šapnuo: "Ja znam mjesto prema dolje po strani stare napuštenoj željezničkoj pruzi. Postoji mnogo male čistine okružene grmlje." Mladić slijedi, ne sasvim vjerujući svoju sreću, i gledanje dva vrlo simetričan bums wiggling provokativno ispred njega, znajući da u tim tankim trake od materijala su goli.
Oni su ubrzo otkrili mjesto Sue je u potrazi za i to je bio idealan. Za trenutak sva tri stajali gledajući jedni druge, pitajući se tko bi trebao napraviti sljedeći korak. "Hajde onda, dobiti vaš penis za nas vidjeti," Sue pritisnuli.
"Jeste li sigurni da cure o tome?" , upitao je.
"Ako ste sramežljivi, to pomaže uopće?" Steph je rekao, unbuttoning suknju i dopuštajući da skliznuti na tlo na noge. Zatim je skliznuo joj prsluk s preko glave i stade stark gola ispred čovjeka. "Znači li to da dobijete teško?"
Brzo je počeo raskopčati svoje traperice te ih srušena zajedno sa svojim gaćice u jednom brz, usplahiren pokreta i njegova polu-uspravni penis nastala u prikazu. Steph je poduzeo sve u, njezin prvi pijetao. To je oko četiri inča duge, debele i pun vena, nejasno prijeti. Ispod visio veliki skup kuglice, pokriven dlakom, ljuljanje besplatno. "To će se teže i veće od toga", rekao je gotovo apologetski. "Trebam dati malo masaža". Uz to je počeo njegov penis wank uvijek je tako lagano gore-dolje kao što je feasted oči na Steph golo tijelo, piće u ljepoti tih lijepih tvrtke tits, istaknuo bradavice i obećanja sadržanih između nogu. Uz Steph, Sue već joj ruku joj haljinu i bila stroking joj pubes, neviđeno.
"Mogu li to učiniti za vas?" Steph pitao, a on je kimnuo, dumfounded. Ona je preselila na njemu i uzeo njegov penis u ruku i pronašao da se vrlo knobbly. Ona Pomilovala, to milovao, fondled njegove lopte i osjetio nagovještaj vlage na vrhu. "Možete me osjećam se kao dobro, ako vam se sviđa", rekla je, "ali da je kao daleko kao i ti ići. Ne jebeni dopušteno, u redu?" Ona je stajala pored njega, otvaranje njezine noge malo prilagoditi svoje željan ruku i nasilno zadrhtao kao njegov grubi rukama prstima ušla joj toplu vlagu.
Sue je sada u potpunosti ukloniti svoju haljinu i gledala napeto, prsti najbolji sex oglasi   užurbano na radu na svoj klitoris i štipanje joj bradavice i gnječenje njezine grudi svojim slobodne ruke.Budući da Steph je tako blizu da ga, on je zapravo gledala masturbira, a ona nikada nije osjećala tako raspoloženje. Sve preostale sumnje sada potpuno nestala, tužiti sada naslonjen na obližnje stablo, širiti njezine noge i izdvajali joj usne, osim tako da je mogao vidjeti skoro sve što je htio od svoje mokro, ružičasta razrez.
Steph je do sada usavršio wanking ritam i bio je povećanje brzine ruku. Uzimajući njegovo vodstvo od nje, on je također povećao brzinu svoje ruke između nogu i Steph znao što će se uskoro orgazam. Njene noge osjećao nesiguran i opet je stegnute ih zatvorene, stupičarenje ruku kao potpredsjednik. Sve to učinio, međutim, bio je krenula neizbježan kontrakcija kao što je zaronio glavu u orgazam, tako nasilno da je gotovo blacked van. Ona je srušila na tlo, ruku između nogu gripozan joj pulsira maca kao i svaki uzastopni grč njezin hit. seksi devojke Gledajući da vidi što je čovjek bio događaj ga je vidjela uzeti njegov penis u svoje ruke i to wank kao da je bio težak to pull off. Vidjela njegove loptice zategnuti, lice pocrvenjeti, a zatim je vidjela i osjetila vruće mlazove hrabrost pucati iz očiju njegov penis i prskanje dolje na njenog golog tijela, prskanje svoj trbuh, sise i lice sa slanim, ljepljive rješenje.
Sue tada stenjali i, okrećući joj gledati, vidjeli su joj također orgazam, prstima gurajući duboko u njenu vaginu dok je spasmed. Gotovo prije nego što su mogli oporaviti čovjek počeo vući svoje traperice i da bi se pristojan opet, mnogo djevojaka razočaranje.
"Hvala,sex  devojke oglasi . To je jebeno prekrasno. Ali ja bih dobiti neki odjeću, ako sam ja tebe. Morate biti malo oprezni, znate." I s tim je nestao iz klirinškog ostavljajući djevojke tamo, gol, gledajući jedni druge.
"Wow, kako se osjećate nakon toga? Steph pitao Sue.
"Potpuno shagged van, ali zadovoljan. Nije li to apsolutno veliki? Isusa, Steph, trebali biste se vidjeti. Vi ste pokriveni u hrabrost."
"Mmm, da, ja sam, ne ja?" Steph odgovorio,  sex devojke degustacija malo brzo proreda tekućine vođenje preko lica. Ona izdvajali joj gaćice iz ramena torbu, te ih koristiti, kao najbolje što je mogla da sama osuši. Nije lako, jer joj gaćice još uvijek prilično vlažna. Miris seksa je svugdje u čistini.
"Pakao, on je otišao off s moje gaćice", rekao je tužiti, a onda sexi devojke  i prsnuti u smijeh. "Oh dobro, on je dobrodošli na njih, pretpostavljam. Morat ću biti malo oprezni na putu kući ipak."
"Ne brinite, ja ću vam se pridruže. Nitko od nas će nositi gaćice i danas. Treba biti vrlo uzbudljiva šetnja kući. Kladim se da bismo mogli i napraviti s drugim wank koje vrijeme smo se vratiti."
Oni su stavili svoju odjeću natrag na, sebe tidied najbolje što mogu i krenuti kući, svjestan svojih blizu gola stanje, raspravlja o događajima na dan i da li oni bi trebali učiniti sve ponovo.

1 коментар: