.

субота, 30. април 2011.

Najbolji sex oglasi

Pustiti mene najprije sam rekao LOVE penis. Kada sam toliko uspaljen ja ne mogu stajati, a želite biti jebeno sam mogao uzeti na desetak muškaraca i trajati duže od svih njih. To se, rekao je u posljednjih nekoliko godina pronašao sam sebe pitate o mekani dodir žene. Moj dečko me uvijek teases o tome da li mi se sviđa ova žena ili da žena i ako bih sperma na njihov dodir i ja uvijek skrenuti crveno i reći "ne" ali on zna pravi odgovor. Ipak sam ga poreći. Ja sam ne idući u biti u mogućnosti da nakon prošle subote ipak. Ovdje je moja priča ......... 

Moj dečko je radio, pa sam dan za sebe. Smatrao sam ostati doma i radi kućanske poslove, ali brzo je napravio odluku za glavu i napraviti neki shopping prozora.Mi je potrebno investirati u neke nove donje rublje i bio nadajući se da će se liječiti na par štikle 'Ja bih bio u nedostatku za par godina i misli ako sam kupio par bi to moglo povećati noći kao i moj dečko je imao pravi nogu i stopala fetiš ...... pa sam otišao off. 

Vozio sam oko za oko sat vremena pokušava pronaći malo mjesta sam našao na internetu da je puno poput Victoria's Secret, tako da je sve što sam bio obličje za (i više!). Bio sam uzbuđen što sam ušao kao što je bio žena igralište sa svim seksi odjeću, čarape, japanke, grudnjaka, štikle i butina visoke čizme! To bi bio moj dečko je igralište, kao i da je on tu da mi pomogne odabrati što će kupiti. 

Sam bio pravedan pregledavajući okolo gleda na sve robe i jedna od djevojaka koje rade u trgovini, prišao i pitao ako sam bio nalaz sve u redu ili ako je potrebno bilo kakvu pomoć. JA je pitao ako sam mogao probati neke stvari na i ona je rekla 'da', a ona je pitao ako sam ikada bio postavljen ispravno za grudnjak. Rekao sam joj sam ne i ona je rekla kako bi se savršeno uklapaju bih trebao imati dolikuje. Pristao sam na to i ona mi je pokazala da stražnjoj sobi. 
Ona mi je rekao to maknuti moj majicu i grudnjak, a ona će biti pravo nazad. Rekao sam 'oh ok "i ona me ostavi na miru za promjenu. Ja sam kao što se traži i osjećao sam se moje lice pocrvenevši kao Pokušao sam sebi prikriti čeka njezin povratak. Sam bio potpuno ok s se goli pred moj čovjek, ali potpuni stranac? Što mi je razmišljanje? Ona nije otišao 2 minute i zavjese otvorila i ona je pitala može li doći rezervirati ja sam rekao da i ona mi se pridružio u sobi promijeniti. "Vidim da ste nervozni", rekla je ona ', ali nemojte biti' sam to sve vrijeme. " Ja opuštena malo i ona me je zamolio da se presele moje ruke kako bi mogla napraviti pravilan stane. JA ganut moj dolje i ruke moje tits bili izloženi svi vide "i samo joj mislim da ', ali ste dobili sliku. Im 'ne siguran ako je to moja mašta, ili ako sam vidio malo kez dođe k njoj lice kao što je uzela prvi pogled na moje grudi. Osjećao sam se moje lice crveno ponovno. 

'Bio sam u pravu ", rekla je' si oko iste veličine kao i mi." Moje oči otišao pravo na prsima kad je rekla da i ja sam je rekao da je jer sam htjela da biste dobili ideju o tome što moj dečko ne vidi kad gleda u mene, ali duboko u sebi sam bio izvjedljiv ako to je stvarno razlog zašto sam bio obličje. 'Jeste li sigurni? " Pitao sam je i rekla: 'Pa nije pozitivan, ali postoji način ja mogu to shvatiti, ako neka mi'. Rekao sam 'OK' i ona cupped njezine grudi sa rukama, a zatim je postavljena joj ruke na mojim grudima i rekao "vidi" iste veličine '. S tim je nasmijao i rekao: "samo playin 's ya' postoji više od toga i nemojte reći mom šefu što sam upravo učinio". 'OK' rekla sam 'da nemaju pojma ako je to kako su se to dolikuje ili ne. Ona je uzeo neke mjere i da me premjestiti i zavoja i skretanja i prije dugo imala mi je postaviti sa vrlo dobro dolikuje i lijepo izgleda crna čipka broj koji je bio siguran da molim moj tip. 'Vi izgledaju sjajno!' , rekla je ona a ja joj se zahvalio za svoje vrijeme i ona je rekla 'Drži se. Ja znam nešto što će izgledati savršeno na vas 'ištanje to probati? " Rekao sam da i po ovom trenutku je imala osjećaj mi je više opušteno o ovom cijeli doživljaj. Ona je ponestalo i vratio s par čarapa i podvezica pojas impresivna izgleda da odgovaraju grudnjak ona me opremljena sa. Za to svršiti joj je najseksi par 5 'crne štikle sam ikada vidio. 'Nice izbora' sam joj rekla i ona je rekla 'Znam što vam se sviđa "i da je ona mi je dala mig. Rekao sam da bih rado probati sve što je na i rekla: "Mogu li se sudac kako to izgleda kad si učinio? ' "Uh" sigurni ", rekla sam misleći da je to vrsta privatnih odjeće, ali onda mislio da je drugo mišljenje nije mogao povrijediti. 

Počela sam mijenja i osjetio promjene sobi ići lagano tamne i ona dođe u dućan i rekao zapravo je bio zatvoren za dan, ali je bio spreman pustiti mene dućan dok sam bio zadovoljan sa svime. Sam joj se zahvalio i završio na težak stavke joj je donio i. 'Hajde van kada ste spremni ", rekla je kroz zastor' mi smo jedini ovdje sada '. Završio sam izvijanje ono što će biti moj novi omiljeni cipele i meekly otvorio zastor da hoda van u otvoreni prostor. Nitko drugi je bio tamo 'pa sam izašao i na to 3 put ogledalo. 

Čuo sam zviždaljku iz iza mene i okrenuo da vidi je kako stoji tamo me gleda gore i dolje. 'Sada koji ne bi željeli da to učinite ", rekla je i sam mogao osjetiti moje lice rumenilo opet. Ja slušam grlo i pitao ako joj je siguran da je izgledao u redu i rekla je apsolutno i pitao tko je sretan čovjek. Rekao sam joj Nadala sam se okrenuti na moj dečko te noći i rekla da neće biti problem. Kao što sam bio obličje u ogledalo primjetio sam joj hoda prema meni i za prvi put sam primjetio kako je nevjerojatno vruće ona je izgledala kao dobro. Bila je obučena u stvarno uske, kratke crne haljine koja je bila vrlo niska izrezati i njezin dekolte je teško propustiti.Ona nije nosio čarape, ali ona je nosio par butina visoke čizme crne štikli pa samo nagovještaj butina je peeking kroz između rub haljine i na vrhu boot. Mora da sam bio bulji, jer je rekao 'kao što vidite? " i ja sam rekao 'da mislim da je ovo odijelo je dobro za mene "a ona je rekao' to nije ono što sam mislio i ti to znaš." Ja naklonio glavu i, opet, osjetio crvenilo ispuniti moje obraze kao što sam mogao osjetiti njezin sve bliže meni. 

Prije nego što sam to znala je odmah iza mene, a ja je izvukla moje kose leđa i šapnuo u moje uho, pita da li sam volio ono što sam vidio u njoj nije ogledalo.Njezina druga ruka je otišao oko moje izgubiti i mi izdvajali natrag prema njoj i nisam mogao vjerovati kako mi cijelo tijelo tingled. 'Što to radiš?' Pitao sam, pokušavajući zvuk ljut i firma. 'Ja mislim da znam ", rekla je kako joj ruke preselila do kup moje grudi. Borio sam se povući daleko, ali ona mi održava firma i ona mi je rekla da ga prestati boriti. Rekao sam 'ne' i ona je rekla "dobro ste pitali za to." I s tim je uhvatio moj wrists i ošamario na par ruku manžetama 'Oh su bili dlakavi i roza lisicama, ali svejedno. Rekao sam joj da me pusti i da nije imala pravo i ona je rekla "vi ste jedno s nikakva prava sada. Znam što želite i da ćete ga dobiti. "Ja rekla da ne zna točno što je pričala o tome i ona mi je rekla da se smiri ili ona bi mi biti miran. Rekao sam 'kao da' i sa da je ona punjena mojih usta s par gaćica.Okrenuo sam se na trčanje, ali spotaknuo na stolicu i posrnuo. Ona me je zgrabio i meni sjeo na stolicu i vezan moje ankles na nogama od stolica i pitao me što sam planirao učiniti sada. 

Nisam imao pojma što sam bio idući u obaviti kao što sam bio previše bespomoćan ništa učiniti. Moje ruke bile vezane lisicama, moje noge su bile vezane, a mojih usta je gagged. Ona neka se smijati i napustio sobu. Pokušao sam stomp moje noge, ali ona ih je pričvrstiti i na stolicu. Sjedio sam za ono što se činilo cijelu vječnost, a onda čuo otvorena vrata iza mene. Pogledao sam se u ogledalo i vidio sam da netko drugi je došao u sobu. To je druga žena, obučena u neku vrstu uske kože odijelo, s ludo visoke štikle, a ona je ono što se činilo bičem u ruci da je bacanje okolo dok je išla bliže meni. 'Čujem da se loše, loše djevojke ", rekla je.Sam pucao joj izgled i ona stavi svoje lice mina i rekao 'da li vi mislite da ste zastrašivanje mi dragi? Pa ja sam ovdje da vam reći samo jedan zadužen ovdje mi je. "

Ona pustiti zvižduk i druge djevojke vratio i dama sex oglasi ona trazi njega beograd  u kožnim joj je rekla da se torba. Naletjela je na deblo pored zid, je otvorio i izvadio crnu torbu. Dama u naboja, koje sam sada shvatio da se Gospodarica u BDSM svijetu, otvorio torbu i izvadio ono što se činilo najveći njiše dildo sam ikada vidio. Moje oči moraju biti prikazano moje reakcije kao što je pitao da li sam je volio. Ja odmahnuo glavom i rekla "dajte joj vremena 'ćete uskoro'. S tom drugom djevojkom, koju sam shvatio je njezin rob djevojka, uze gaćice iz mojih usta i ljubavnicu doveo lažni penis u usta i to utrljava uz moje usne. 'Ja ću koristiti ovu da vas sperma' i ja odmahnuo glavom. Ona se okrene rukom da rob koji joj se uvijek činilo da zna što gospodarica htjela, a ona je došao preko na mene i počela ukloniti manžetama. 'Oh hvala bogu' sam mislio 'ona će me pusti', ali bio sam u krivu jer je stalno imala jedan zglob vezane lisicama za stolicu i jedini razlog za otključavanje rukavi je maknuti grudnjak imala samo mi opremljeni. Licni oglasi ona trazi njega Beograd 

"Kako se osjećaš sada? ' Gospodarica pitao. "Možda ćete se osjećati bolje ako moj rob ovdje su bili odjeveni isto kao i vi 'i ona tučeno rob djevojka na magarca i skakala, ali se brzo skinula haljinu i ona stajala ispred mene s njom samo bič i butina visoke čizme. 'Joj raskrečiti se!' Gospodarica popucali i ona došla k meni i okrenuti je sjedila na mom krilu. Njezine grudi su u moje lice i bio sam zahtijevao da sisati na nju nipples. Isprva nisam to što sam bio rekao pa joj rob zgrabio moju kosu i natjerao me bliže i Sam mislio JA je bolje slušati što ja ne znam šta će se dogoditi ako nisam. Ja ne želim biti tučeno previše. JA je uzeo drugi djevojka bradavicu u usta i lizali i isisan i počela stenjati sa željom. Nisam mogao da vjerujem da sam bio okreće na drugu ženu, posebno kada sam bio u takvom stanju bespomoćno sebe. JA je otišao iz jedne bradavice na druge i odjednom sam osjetio rob ruke kreće na moje grudi i bila je štipanje moje bradavice kao što sam bio koristeći moj usta na njen. 'Mnogo bolji', rekao je gospodarica. "Dobre djevojke". 

Nije trebalo dugo i ona je rekla da se od moje krilo i odvezati moje ankles iz stolice. Što će se dogoditi sljedeći Pitala sam se. Jednom sam stajala je vodila u drugu sobu, ali ne i bez jednog cmok na moj magarac od Mistress 'bič. Ja skočio i pustiti cika koja je bila smijeh i ona mi je rekla da položiti i biti miran. Ja sam položio dolje na ono što se činilo liječnički pregled stola i prije nego što sam znao da je njezin rob djevojka je izvukao do stremena i opet vezan moje noge na njih. Tada je dobio neki škare i nastavila da zatrem moj bič. Počela sam vikati na nju, tako  zgrabio bič da sam nosio i punjena u mojim ustima. Nisam mogao vjerovati što se događa kod mene. Ovdje sam bila, u osnovi polaganje gol, sa rasirenim nogama i svoje gaćice u mojim ustima. To je ludo! 

Sada Gospodarica je stajala uz stol i počela dira moje noge, trljajući jednu ruku gore i dolje mojih bedara i koristeći joj druge strane patiti moje bradavice. Sam mogao osjetiti moje lice crveno ići opet jer sam shvatila koliko sam bila ranjiva i kako bi mogli i vidjeti sve od mene i nisam imao izbora nego da ih raditi što žele.Gospodarica je rekao rob djevojka da bi se na stol i da mi se nalazila i nisam mogao pomoći, ali primijetiti da je uklonjen joj bič sada previše i čisto joj je bila obrijana maca u moje lice. 'Joj Lick dok ona cums!' Gospodarica mi je rekao i sam bio toliko nervozan kao što nikad nisam to učinio prije, a nije imao pojma što učiniti. "Možda će to pomoći ', rekao je gospodarica i prije nego što sam znao da je ona lizanje i sisanje moj klitoris i bio sam zadivljen da sam ga uživajući. To me želite koristiti svoj jezik na ovaj stranac koji su joj maca u moje lice. Kao što je Gospodarica trazi beograd  mi je milo mi je ugodan joj rob, kad me lizali sam ju lizali i isisan kada je moj klitoris sam sisao klitoris njezina seksi rob. Mogao sam čuti naše stenje i uzbuđenje raste i prije nego što dugo sam squirted sve više ljubavnica i njen rob djevojka počela tresti i ona je došao preko moje lice. 

Rob je dobio od mene i onda sam sex ona trazi njega mislio možda da će me pustiti, ali sam je zaboravio o velikim dildo da Gospodarica je ranije i odjednom sam osjetio da vibrira na moja maca usne i prije nego što je bila dugo me jebu s njim. Počela je spor i onda je ona to zabadanje u mene duboko i tvrdo, a ona ju je nazvao i tražio preko rob ona sisati moj klitoris kao što sam bio uzimajući jebeno njezina velika lijepa igračka. Taj osjećaj je bio intenzivan 'su forsiranje sex on trazi nju  tih orgazama na mene i nisam imao kontrolu nad svojim tijelom. Znali su što učiniti i kako to učiniti, a oni je zadržao na tome da mi sperma dok sam mislio sam imao više lijevo. 

To mora da je bio oko 15 minuta od njih me jebu se i puše moj klitoris i štipanje moje bradavice i na kraju su se zaustavili. Ona je ošamario moje dupe kada sam učinio i rekao da sam ja bila dobra djevojka. Uz to sam dobio od nje i vodio da biste dobili moj odjeću i rekla: "Hvala za cumming 'Nadam se da će uskoro ponovno sperma'. 

Нема коментара:

Постави коментар