.

четвртак, 7. април 2011.

Licni oglasi foto


to je bio 16. augest, dan uz dan neovisnosti. kada mene i moj gf kacy je otišao za film u valovima, kaushambi ... Ona je stidljiva djevojka iz Assam, ima malo tamne puti i tanko tijelo, a maleni boobs koji stvaraju malo blug u njoj vrhovima i košulje.
ona je malo ruralnih u svom razmišljanju i prilično sramežljiv, trebalo mi je mjesec dana da joj se otvori daj mi poljubac ... Napravila sam joj vjerujem moje istinske ljubavi i njezina uvjeren učiniti bilo što za mene ...
smo otišli za film u ponoć i 10 show. thearter je bio gotovo prazan također je film bio dosta star tako da mnogi ljudi nisu bili prisutni, infact bili smo sami u našoj redaka i stupaca, pa smo se prebacili na uglu sjedala. Igra je započeo s manjim poljupcima na cheak i polako sam dosegla joj usne za smooch, ali kako se i očekivalo beogradski licni oglasi ,  ona resited malo i završio smooch u žurbi ... ali bio sam više očajan Do sada sam išao za njom opet i ovaj put, ja lizali joj usne s mojim jezikom, ona suočila "yaha nahi", rekao sam, koi nahi Hai, rekla: "acha jyada nahi", rekao sam ok, ona otvori joj usta neodlučno i ja grabed priliku i dao joj duboko smooch ... rekla: "Kya hai?" i nastavio litl više do sreće se dogodilo, ona je pao joj mobitel i pognut za to branje gore, foto licni oglasi  koji reavealed joj dupe ispucati po prilično nekoliko centimetara i prikazuje pogled na njezine žute gaćice ... sada to je bilo dovoljno što sam napravio moj samouprave određuje da ide korak dalje ... ja zagrlio joj zbijeno pazeći da je jedan od moja ruka čašu svoju malu dojke i drugih dodir joj dupe linija ...ona shyed malo i okrenuo glavu na drugu stranu. ja moždani udar joj bradu i rekao: "Glavna tumse pyar karta hoon mughse mat sharmaoo, ja ću se pobrinuti za vas", rekla je ona vi galat Hai ", rekao sam hamare bukve kuch IZD galat nahi Hai,, volimo svaki other.saying tako da sam umočen moj prst u dupe malo više linija i zamolio da stavi glavu na moje krilo. ona nije tako, onda sam mogao moje tijelo ispred mene štoviše joj je glava zapinjanje moj penis koji je imao moje donje rublje mokri. ja umetnuti moje pune ruke u joj panty, rekla: "oouch, nahi, Baal khich rahe hai", rekao sam ne brinite ja ću to učiniti sporo ...  Mali oglasi Beograd Bio sam tako tvrdi da je moj penis počela poking glavu, i pitala yeh Kya ho raha, tumhara itna Bada Hai kyaa, ja nasmijao i rekao da, rekla je ona miris arahi Hai, rekao sam SRJ Mera penis curenja ho raha hai, pitala chale sam rekao ne .. Pitao sam je, će u li mi učiniti uslugu za naše ljubavi, pitala ono, odgovorio sam, čist moj penis iz vrha Zaboravio sam hokus licni kontakt sa slikom  ... ona me je zamolio da to učiniti sebi,,, rekao sam ja dont umu ur moj gf,, rekla je ona, ali ipak .. nakon mnogo snage i ona sgreed sam otvorio moj zip ... ona koristila svoje ćelije bacio svjetlo na moju veličinu, otkrila je mokro pa se njezine maramica za čišćenje sloj podigao je litle za čišćenje donje ... ona vrlo činiti uzbuđena ... i ja ju je zamolio za uklanjanje joj hlače, rekla je ona ni na koji način, što sam rekao ne brinite, ona spušta na koljena. sam dotaknuo joj maca,, ona je zadrhtala gore ... me je zamolio da ne njezin dodir ispred ... kao što sam ja nije imala kondom tako da sam mogao skupiti hrabrost da zajebavati joj gore ... ali sam pritisnut moj penis u njoj analni .... i ona je sva u suzama čim sam ušao magarca rupa ... ona je rekao: "kuch hoga na nahi NAA ", rekao sam:" pagal ha Kya ", kazala je pod tepih karna", rekao sam ok,, imao sam veliku sjednicu,, ali ona je jako stid, ali sam ju je prisilio da se molimo mee ..ona je plakala na kraju sam joj rekao da je njegova normalna u odnosu ... .
ja vam moram reći da sam masturbirao samo na pogled na njezine pubes i obrijane noge ...

Нема коментара:

Постави коментар