.

понедељак, 11. април 2011.

Licni oglasi ona trazi njega


Da jednoličan let iz Charlotte u Newark International Airport u New Jersey, tako da nisam bila jako umorna, pa sam iznajmljuje auto, odvezao do Passaic, oko 30 milja sjeverno, provjeriti u moj hotel i kako je propisano za kratki odmor. Bilo je oko 2:30 u popodnevnim satima, a ne činiti puno, do sutra  devojka trazi momka
ujutro kad idem na tvrtku, pišem neke priručnike za licni oglasi devojke i vidjeti što oni imaju za mene to učiniti. Zar ne znaju puno o poslu, ali oni će me ispuniti na to u jutarnjim satima.
Nakon što je lagani predah, ja meandered dolje na traku niz stepenice, lijepo je "Cool jedan", i opušteno. Zagledao po zamračenoj prostoriji, ali nisu vidjeli ništa uzbudljivo. Ž drugi.
O 04:30 radnici su sišli s posla i bili su poplave u bar. Sada je livening neke puno velikih izgleda žena, jedan posebno. Ja zaključana na nju dok je sjedila dolje u kabini u kutu.Bila je sama, ali se činilo da se u potrazi za nekoga da se pridruže joj, jer ona nestrpljivo pogledao okolo. Uskoro je zaključan oči na mene. Ja zaključana na nju, kao dobro.
"Je li ona nekog čeka?" Mislio sam u sebi.
Možda! - Možda ne "ja pretpostavlja. Čekao sam nekoliko minuta, ali naše oči i dalje povremeno zaključati na druge za nekoliko sekundi. Nasmijao sam se na nju nasmijala natrag.
"Hummm!" Pomislio sam. Ustala sam, išao prema njoj i nagnuo se nad njom štand stol.
"Bok, ja sam prijatelj."
Nasmiješila se u mene i šapnuo: "Bok! Ja sam Crystal. "
"Waiting za nekoga?" Pitao sam.
"Da! Ali ja sumnjam da će on pokazati. "
"Ako on pokazuje javite mi, u redu?" Ja ću izaći odavde. "Ja skliznuli u štand pokraj nje.
"Zašto vam reći da se neće prikazati?" Šapnuo sam joj blizu uha.
"Moj stari uvijek radi stvari kao što je to. On nikada ne ono što želim učiniti. On čini ono što on želi učiniti i pakao sa mnom. "Činila se neprijateljski za reći najmanje.
"Pa, dok on pokazuje prema gore, ja ću učiniti ono što želite učiniti. OK? "
"Oh! To bi bilo lijepo za siguran. "Ona cooed nasmijana široko. Dospio sam i dotaknuo joj ruku drži joj piti.
Nije vučenje daleko, tako da smo sjedili dok pričaju i dijeljenje razgovor plus oko 3 ili četiri pića.
Ona scooted bliže k meni u malo i osjetio sam joj karizma zrači iz mene. Bila je tako za druženje i mirno. Tu je klima povjerenja što sam napomenuo u svoj glas i način na koji je preselio svoje tijelo. Sofisticiranost, to je ono što je bilo. Ona mora biti profesionalni dama, sigurno. Ja stvarno volio da. Dijelili smo sve naše osobne podatke - Bila je udana, pa sam bio - pa što? Ona mi je rekla sheepishly je imala "Fuck Buddy", koji dolazi preko neke da bi joj zdrav.
"Kad god osjećam da dolazi, ja nazivam" Angel ", a on je moj anđeo." Ona je široko se nasmiješio: "Ja sam u procesu dobivanja razvoda i tako bilo luka u oluji, licni oglasi inostranstvo ja kažem."
"Što je stari čovjek radi, a ovo se događa?" Pitao sam.
"Oh! On radi tako prokleto puno, je otišao tako puno, i uvijek je previše umorna. Tako sam samo njega zaboraviti i neka ga napraviti svoju stvar i ja moje. "
"Zvuči kao da bi moglo biti zabavno." Nasmijao sam se natrag u nju i pijucka piće moje.
Ona je rekla: "Moj stari čovjek ne brine, tako ni ja također"
"Moj život je jedan problem za drugim. Nikad ništa učiniti zajedno -. Uvijek kod kuće, sranje, ovaj put je jedini put Ja mogu pobjeći i biti miran "sam se nasmijao.
"Ponekad sam mogao plakati od monotonije. Sve što učiniti je raditi - rad -. Rad "Uzdahnula je i to dotaknu mojih ramena nježno.
Pogledao sam na nju, njezine su oči malo pune suza, i ona stvarno je uznemiren s cijelom brak stvar kao što sam bio. Držala je njezino lice do mene i nasmijala malo zbunjen osmijeh, njene usne invitingly u blizini rudnika. Preselio sam naprijed te ih dotakne s mojim usnama. Ona je odgovorio nježno, a zatim otvorila svoje usne u moje i osjetio sam joj malo moj kontaktu jezik.
"Ohhh! To je bilo u redu. "Mislio sam u sebi.
"Ummmm!" Crystal uzdahnuo: "Hvala!" Uzdahnula je opet, "You make me osjećati kao žena. Nisam osjetio da u dugo vremena. "Ona scooted bliže k meni u kabini.
Štand je bio put u kutu, a najviše iz vida drugih pokrovitelja.
Moja ruka dotakne nogu i ona je odgovorio ležerno i pomaknut bokovima bliže meni.Uzeo sam više akcije na nogu i nastavio klizanje moje ruke dalje gore i preko njezine noge dok sam osjetio nasip pod suknjom.
"Ohhh!" Ona je uzdahnuo i pogledao u moje oči pažljivo. "Nadam se anđeo ili moj suprug nas ne uhvatiti se ovo sviđa." Ona je šapnuo.
"Imaš to pravo." Prošaptala sam natrag i nasmiješio: "Misliš li da ni jedan od njih dolaze?To je bio dva sata sada. Jeste li pozvati oboje? "
"Ne, samo je pitao moj muž. Ali ja sumnjam da će on pokazati! "Ona osmijeh," Get mi još jedno piće? "
Imali smo još jedan krug i govorili nešto više, moju ruku masirati bedra intimnije sada.Moji prsti ušao nogu rupu svoje gaćice, ona je promijenila njezinu poziciju mnogo puta tako da sam mogao dobiti bliže osjećam iznutra joj stidne dlake. Kosa osjećala tako gust i poziva. Split njene vagine je jako vlažna i moj prst slithered napora  
nad njom oozing klitoris koji je bio težak i nepopustljiv u moje nježan dodir.
Moj penis je stojeći  licni oglasi ona traži njega  unutar moje hlače i ne postoji način na koji sam mogao ustati u ovom trenutku ne prikazuje moj uspravno muškosti.
Crystal se nasmiješio, znajući moju situaciju, a zatim reče: "Imate problem?"
"Za siguran!" Ja dahnu.
"Ja također!" Ona dahnu: "Možda bismo trebali ići brinuti o obje naše probleme?"
"Vi imate problem previše?" Ja zavladala.
"Oh! Yeah! Loša i to treba neki brigu o upravo sada. "
"Ne mislite da bi trebao nazvati anđela?"
"Zašto? Zar ne mislite da možete rukovati posao? "
"Ne mislim da će biti problem za mene, to je sigurno. Let's go. "
Ja polako scooted iz kabine, drapiranje moj sport kaput preko dobre veličine teško na.Ona mi se nasmiješio, poljubi mi usne što je ustala da izađete bar sa mnom.
"Mislite da je vaš muž će vam nedostajati?"
"To je njegov problem. Let's get out of ovdje. "
Hodali smo van u noćni zrak Okrenuo sam se i poljubio. On je odgovorio prisiljavajući joj sex za mene. "
"Dođi ovamo!" Ona je zapovjedio. Sam prisiljen joj seks moj hard izbočina pazeći osjećala njegovu čvrstoću i veličinu. Njezina guza krcat blizu mene i ona humped nekoliko puta protiv mene, a ja ohrabrio bokovima u mojim rukama.
Mi hodio putem do moje iznajmljivanje automobila, otvorio vrata i uvukao u stražnjem sjedalu poput dva tinejdžera.
Mi ležala zajedno u tijesan sjedalo, ali ne i skrb bliskost. Ležala je na vrhu mene kao što sam trčao svoju ruku ispod njezine suknje i komotnu naći svile gaćice ispod pokriva joj guza. Ona squirmed po meni, prisiljavajući joj seks tighter i tighter na moje izbočina, podizanje i spuštanje bedrima protiv mene.
"Trebate malo toga, zar ne? Imaš nešto u njemu što želite, baby? "Ja sam uzdahnuo glasno.
"Oh yeah!" Ona prošapta. Sam je izašao mene i squatted dolje izvan sjedalo kao ona proširila na sjedalo ispred mene, joj suknju jahanje joj bedra otkrivajući joj tijelo drhti preda mnom.
Bila je disanje teže i teže sada.
Dospio sam u njoj suknju jer ona podiže malo kao što sam skinula licni oglasi ona traži njega  natopljene gaćice preko noge i njih pao na podu automobila. Sam objavio moj remen, podiže malo mi je otvorio hlače i skliznula niz moje gaćice džokej na katu stražnjem sjedalu oslobađajuću moje ograničeno alat. Ona se povijala ispred nje. Tvrdi teško plijesni i lupanje vratilo kapom s masivnim kaciga zadebljanje.
"K vragu!", Kazala je kako je posegnula za to.
"Ti se sviđa?", Rekao sam kako sam osjetio joj milovati moj penis u njoj maleni ruci.
"Oh! Buddy. "Uzdahnula
Otvorite sada, tako otvorena, ona ruža na moju ruku između nogu onda ona povišena oba koljena i otvorio im širok izložiti svom vrtu za mene. Njezin cvijet je bio otvoren i mokro, curi slobodno čekivanje za moj prod u uzorku.
"Angel nikada neće propustiti ovaj će?" Ja dahnu.
Ja pozicioniran između njezinih raširenih nogu.
"Želite li to?" Ja dahnu i održava moj penis u mojim rukama usmjeravaju joj cvijet.
"Bog! Buddy - Give It To Me "Ona dahnu i repositioned bedrima kako bi se bolje primiti ono što je o to dogoditi..
"Mislite da je vaš muž će propustiti jedan komad od magarca?" Šapnuo sam joj u uho.
"Koga briga? Želim to loše, baby! "
"Ahh! Crystal, Uzmi ga beba! Uzmi duboko beba! "
S jednom soft udarci moj penis iščašenje u, iščašenje glave čvrsto u nju razrez, uzorkovanje oozing nektar na glavi. Klizi unutar otvora, prirubnicom glavu dijeli njenu vaginu dok je otvorila joj mokro tunela polako i dahnu,
"Ooooooh Baby!" Glava u slithered ograničenja je strastveno fisure.
Kacigu u obliku glave perforirane i proširio joj spremni izloženi kršenje, kao prirubnicom glavu stekao duboko uvoza, ali vrlo nježno.
"OOOOO Bože! Možete imati sve, Baby! "Osjećao sam se tunel stisak oko mog alata poput rukavica. Ja screeched "Tako široka, Bog! To je dobro! "
"Ohhhh! Da "Uzdahnula glasnije.Licni oglasi foto
Osjećao sam joj za podizanje i spuštanje joj slatka maca gore i dolje savoring moj zabio alat u najvećoj. Granice.
In - out - u - van, klizanje na podmazan zidovima joj mokro vagine. Bila je teška zadihan sada, uzimajući teže što sam pumped moj alat unutra i van. Bokovima zakrenuti pod mene, savoring moj svaki potiska u nju.
"Ahhh!" Ona panted. Više - više - dugo spore thrusts protiv nje jer ona pristala da ih željno. Njene noge je otišao oko mojih leđa i ona me heaved u svoje vlažne prolaz sa svim dolje miluju sam napravio.
Bila je divlja sada. "Oh! Vaš penis je toliko dobar. Nemojte prestati, beba! "
Bila je dobivanje na pozornici, gdje nije bilo povratka. Pogledao sam na Crystal ispod mene, njene oči su gotovo potpuno zatvorena, usta otvorena i disanje teže i teže. Ja poljubio na njezin vrat, uzeo joj glavu u moje ruke, osjećao sam joj bedra zaljubljena do mene, onda s jednim moćnim viraj ona iscrpljena veliki orgazam oko moje sluzave penis ponovno.
Ona odlazi u svoj dom ljubis me lagano na mojim ustima, dala mi je njen broj telefona, te skliznuo tiho u noć.
Sljedeće jutro sam bio spreman otići u ured i dobiti moj zadatak. I kao što sam ušao u ured, iznenađenje - iznenađenje. Tko je vidim - Crystal. Moj Bog je radila tamo. Ona je široko nasmijao kad mi stoji.

To bi moglo ispasti da se prekrasan zadatak nakon svih.

Нема коментара:

Постави коментар