.

уторак, 5. април 2011.

Oglasi ona trazi


Judy, moja supruga se vratio iz poslovnih putovanja  licni oglasi ona trazi koji je bio previše blizu za let avionom, pa je vozio automobil. Kad je dobio natrag kući, ona je bila uzbuđena i rekao mi je o malo sladak Bed & Breakfast je vidjela gdje je bila. Željela se vratiti neko vrijeme ostati neko vrijeme. Kao što je ona pričala o svom putovanju, uvijek se vratio u ovaj mali sladak Bed & Breakfast. BFD, pomislio sam. Judy je govorio o ide natrag  ona trazi njega bg u narednih mjesec dana ili tako.
Ted možemo ići na taj B & B uskoro, pitala je. Imao sam napravio rezervacije za boravak deset dana. Nedavno sam kupio još jedan klasik odar u tom području, pa sam uzeo malo vremena za odmor kako bi ga dobiti i molim Judy također. Ja kači moj auto prikolica za moj kamion, ona učitava oglasi licni oglasi  i off smo otišli vidjeti ovaj sladak Bed & Breakfast je govorila o tako dugo.
Na putu JA je zadržao mišljenje o ovoj odar, 1981 Cadillac Fleetwood Pokop Trener sam kupio i nisam mogao čekati da se dom i početi obnovu. Judy je govorio o B & B sve na putu tamo. (Proširivanje) samo sam pristao uzeti njezin, samo zato što ne govori ništa o mom odar automobila sam kupiti vratiti. Ona prilično je cool o tome.
Vozio sam 6 sati slušanja joj brbljanje oko (Ova slatka mala B & B) u sam sport svih vrsta, alata i vozila. Stigli smo oko 13:30 sam išao na check-in MORH-a, rekli su nam da sobu neće biti spreman til 15:00. Sada ono što sam pitao Judy. Ona je rekla, mogli smo hodati u ulici trgovinama i prozor shop. (Oh boy ja samo ljubav to uciniti) Gledala antičkim trgovinama, buticima. Wow ovo je zabavno sam mislio to ja osobno. Ja mogu imati više zabave gledajući boja suha.
Hej Judy, možete ići naprijed. Vidio sam ah auto shop. Ja ću nadoknaditi u ah malo sam hodao oko 2 bloka i vidio sex shop. Hummm. Mislio sam. JA je otišao i službenik me pitao je može li pomoć mene pronaći nešto. Ne, ne ja sam samo u potrazi sam rekao.Da li ove stvari stvarno prodati? Pitao sam je. Da, naš proizvod linija prodaje se na vrhu od bilo koje druge trgovine u tvrtki. Imamo sve što želite. Moje ime je Betsy i vi? Ja sam Ted, rekao sam. rekla je, pustiti mene znati ako vam je potrebna pomoć Ted.
Nastavio sam prozor shopping kao Judy naziva. JA je zadržao gledajući preko na Betsy da vidi da li je ona mene gleda. Ona je lijep plavi očiju crnka. 5 '4 "duga kosa duljine do ramena da se zrcaljeno se na savjete. Tanki struk i lijepe sise firma. I da, ona mi je promatranje. Sam pokupila ovu bateriju dildo. Betsy, Što je to trbuhom za? Sam pitao. Ona dođe oko pulta i rekao, ovo? Ona je ukazala na vrh. Ovo je G-točka stimulator. Mogu vam pokazati kako to radi mislio sam WoW je ona stvarno ide to pokazati za mene.
Ona je rekla, slijedite me. Betsy me odveo u stražnjoj sobi gdje je rez-a-način model ženskog. Ona ga umetne u vaginu dummy. Pogledajte ovo je mjesto gdje g-točka nalazi.Preselila dildo preko grubi patch mesa da mi pokaže kako se to radi. Bio sam nekako neugodno za mene, ali Betsy je to uživanje.
To je kako stimulirati G-točku. Betsy oči bio je usmjeren na nju pokazujući joj dildo.Primijetio sam da je trljajući joj maca na uglu counter. Mislio sam, ona je stvarno uzimajući off na ovom na ove demonstracije. Betsy je uključeno, zujanje malog motora u ruci bio turn-on za nju. Njezina zatvorenih očiju kao što je i dalje masturbiraju lutke i pogodio protiv counter.
Ona je uzeo da je guma kurac i počeo da se prođe između nogu. The zuji je bio glasniji.Gledao sam kako joj je stavio joj suknju. Ona lizali joj usne i pogledao me. Pitao sam Betsy ako ona mogla pokazati za mene na sebe. Ona je rekla, Da ja mogu, ali samo ako nakon što možemo jebati. Ona je podigla suknju oko njezinog struka. Nema gaćice, rekao sam. Ne, ne oni dobiti na način tako da ne nositi bilo. To se događa cijelo vrijeme.
Sada sam američki muškarac. Tko u svojim ispravan um će se taj niz? Betsy skliznula joj dildo u njoj glatka vlage i uključite ga. The zuji i dalje kao i ona počela da se potisak u duboko. Na putu van ona je trljanje protiv nje g-točka pamet savjet. Ona je rekla, ovdje je gdje želim tvoj kurac! Želim da mi se voziti upravo ovdje. Ona je ukazala da joj maca.Njena brzina povećala, zbog čega dubina povećati. ona trazi nju  Betsy je bio uzimajući u blizini njezine seksualne visoka kao što je preselila dildo vrh tako da bi teško voziti protiv nje g-točka.Želim vam da napravite mi to učinili, ona vrisnula. Njezin orgazam pogodak i to težak udarac. Ona squirted joj ženski sperma kao petrolejski izvor.
Ona je vrištala glasnije, Bože da se osjeća tako fuckin dobro!. Sada Ted staviti penis u da postoji, ona je raširila noge širok. Ona je postignut između nogu voditi moj penis u nju od iza. Njena vlažnost je lako za mene da skliznula u. Počela buckin protiv moj kurac u nastojanju da se sperma opet. Hej, Hej curo usporiti. Ti si idući u poprsje nešto.Odgovorio sam.
Počela sam u vrlo spor i mekan. Betsy ne bi na taj način. Bila je backup na moj penis. Oh yeah, Ted! Fuck me jače, jebi me! MAKE ME MY mlaz vode sokova. Da samo tako!. Otišla je u "Ah Fuck način kao što nitko sam ikada vidio. Ona je vrištanje, bacanje čuti jedne na drugu stranu i prateći se na moj kurac da se sve to u njoj maca.
Njezina usta otvorio širok, moramo sperma zajedno. Počeo sam osjećaj moje loptice izbacivati, rekla je ona. Povući moje jebene kose Dospio sam gore i uhvatio šačice tamne kose i teče yanked je teško. To je izazvalo joj sperma nasilno kao što smo dobili naše matice off zajedno. O vjernici izbio ponovno. Pritisak orgazam pucao moj penis out, nakon čega slijedi više od nje dama sperma. Oh yeah Ted, trebao sam to, hvala. Ona je spušten suknju i ode natrag na posao. Hodao sam zaprepašteni na ono što se upravo dogodilo.
Hodao sam oko oko sat vremena dok se Judy našao mene. Zabavite? Jeste li pronašli ono što tražite, pitala je. Oh yeah Ja sigurno učinio. Rekao sam. Bilo je vrijeme za check-in. Hodali smo natrag u B & B. Dok smo šetali natrag Judy ispriča o svim malim trgovinama je pronašla. Oh yeah? Stvarno? Zvuk Nice, odgovorio sam. Pješačka malo dalje i tamo je, Judy's Bed & Breakfast. U 16:30 smo provjeriti u, otišli smo do naših soba. I dok je obasuo Judy hodao po sobi gleda na sve stvari na zidovima Tu je čak i vruće kadica u kupaonici. Ted je to tako lijepo, zar ne? Da sigurno je. Kao što sam rekao Judy sam bio idući u uzeti ah riskirati prije večere. Ne, ne Ted ovo je super, možete spavati kasnije. Let's ići vidjeti ostatak B & B
Judy moram poziv o mrtvačka kola. Možete ići naprijed. Zvao sam Fred o njegov automobil i napravio termin za sljedeći dan da ga dobijete. Ja sam položio dolje i nekoliko minuta kasnije sam dozed off. Mora da sam spavao oko sat vremena. Kad sam se probudio Judy je bila u kupaonici je tuš kada, uzimajući gotovs za večeru u čudan mali B & B blagovaonicu. Ja odjeveni casual. Sport majicu i jaknu. Judy staviti na novu haljinu koju je kupila tog jutra. To je bio prilično nizak rez na vratu liniji, pokazuje oko 6 "cijepanja, široka oko nje okrugla stražnjica i spaljene se na haljini rep. Judy je više ličio ona nije gdje smo prvi put susreli. Judy Vi izgleda fantastično. Sam joj pohvalio za dobivanje svih dolled za mene.
Pješačka u blagovaonicom, koga sam sreo? Yep Betsy! Hi there Ted, rekla je ona. Judy samo glared na mene. Ona mi je dala ah rebra pucao s njom lakat. Da li joj znam, pitala je. Gdje sa puno pitanja je došao iz nje. Glava konobar nam je rekao da će sjediti blizu jednoga kraja. Damn Baby, razgovarao sam sa svojom ženom. To je prilično uredan Huh? Sve sve čisto i uredno, ja ∥ m drago da je tu ideju. Dovoljno je bilo da joj um off ove crnka.
Stol je postavljen s porculan, kristal čaše, platna doilies. To doista izgleda prilično lijepo, imali smo jeli izvrstan obrok. Nakon večere glavni kuhar je bio na pozornici. On je rekao.Osoblje (ime izostavljeno) Bed & Breakfast, želja svakog i svatko od vas sretan vrijeme dok ste ovdje. To mi je čast predstaviti vlasnik i generalni menadžer (ime izostavljeno) Bed & Breakfast je gđa Betsy Collins, skoro sam uguši na vino. (Holy crap) Judy me elbowed opet. Gdje ti ono vidio. Kako li joj znali? To je bio isti niz pitanja sve više ponovno. GM, rekao je, posebno zahvaljujući jednom moji gosti. Vi stvarno mi je pomogao kad sam ga potrebno. Ted, Hvala! Upravo sam o govno! i Judy bio uzimajući ljut. Koji vrag ste učinili za nju, upitala je. Upravo tada Betsy, rekao je, Ted, on mi je pomogao promjenu guma danas poslijepodne. (Whewww). Judy ispričao i mene ljubila.Hvala za nju pomoći. , rekla je ona. Betsy i dalje, ako bilo koji od vas imate pitanja ili problema molimo Vas da dođete k meni. Ja ću to popraviti. Želim posjeta s nama ovdje na (ime izostavljeno) Bed & Breakfast se najveći užitak. Ubrzo nam se pridružio Betsy na naš stol.

Sretna što vas vidim ponovo Ted i to mora biti tvoja žena? Da sam Judy. Bio sam u gradu mjeseci. Primijetio sam tvoj B & B, to je tako lijepo. Pa hvala Judy, bi li proći riječ o našem Bed & Breakfast u svoje prijatelje? Nastojimo na zadovoljstvo klijenata ovdje. Tijekom svog boravka Ukoliko bilo koji od imate pitanja ili problema molimo Vas da dođete k meni. Ted Ja sam onaj koji treba da Vam se zahvaljujemo na pomoći danas poslijepodne.
Budući da je ovo vaš prvi boravak s nama, neka mi objasni naša mala (ime izostavljeno) Bed & Breakfast. To nije vaš tipični B & B. Judy primijetio blagovaonicom bio prilično prazan. Gosti su otišli, samo osoblje je čišćenje. Betsy i dalje nam govori o svojoj B & B.Ovdje na (ime izostavljeno) Mi nemamo pravila, možete doći i otići kao što želite i učiniti sve što želite.
Moj pokojni suprug je uvijek htjela otvoriti B & B prije njegove prometnoj nesreći koja ga je ubio. Uzeo sam svaki peni smo imali i sisanje na ovaj B & B u moje muževima kasno ime. Judy je pitao zašto ovaj B & B je bio toliko drugačiji. Betsy, rekao je, i moj pokojni suprug i ja bili aktivni članovi nudistički kamp. Mi oboje vole fino blagovaonom i egzotične hrane. Mi smo mislili zašto ne možemo staviti dvije zajedno. Naš (ime izostavljeno) Bed & Breakfast je a. Pa možda je bolje da vam pokažem. Ona je rekla, slijedi me, Betsy je Judy i sam za ruku i otvorio vrata, što dovodi do hodnika. Ona je otvorila vrata drugog. Tu je veliki bazen olimpijskih dimenzija. Svi naši prije zalogajnica pokrovitelji su kupanje i polaganje okolo tamo goli koža.
Pomislio sam, sjajna osoba ovaj je način previše cool. Sam promijenio mišljenje o B & B-a. Betsy nas ušao u bazen odbacivanje joj odjeću. Ona je također bio gol i bilo je joj gole kože maca da bih jebeno nekoliko sati ranije. Betsy poljubio Judy na obrazu, ona nagnuo k meni i poljubio obraz govoreći, hvala za promjenom moje gume. I ona mi je namignuo. Kažem ništa. Hvala Betsy, ali zašto ste radili u tom sex shop? Pitao sam.
To je također moj dućan. The B & B je moj pokojni muž. Ja ga pokrenuti u njegovo ime.Oh vidim Rekao sam joj. Ti si samo preko sexed i oduzeta? Da biste mogli reći. Ona je dosegla dolje i stisnutu moj kurac malo.
Betsy nas je vodio u dok je odbacivanje njezine odjeće. Pogledao sam Judy, idemo u baby, hodao sam i disrobed, Judy me slijedio, ali ona nije ništa ukloniti. Ona je odmah dobio glasno Boo-a od gostiju. Sam djelovao kao jedan od njih. Judy polako skinula haljinu i grudnjak, prijelaz naručju cupping joj bradavice.
Taj par o našoj dobi, 35ish. se predstavio kao John i Carol. Ivan je potresao moju ruku i poljubio Judy na usta, ona uvuče malo. On je uzeo njezine ruke podalje od njezine grudi, Let's vidjeti što ste skrivali u tamo. Želimo vam da se osjećate ugodno. Jedini način previše otvoriti. Judy vam izgleda odlično. Ona se osjećao bolje, dok je hodala oko bazena zadovoljavanju ostalih nudistička. Odjednom se svjetla zatamnjena, ostavljajući svjetla u bazenu. Soft glazba svira iz surround zvučni sustav. Osoblje preselio u mokri bar, posluživanje piva, vina i miješanih pića. Tako mnogi ljudi akt naručili piće i sjeo u malim skupinama. Moj kurac je bio na pola osoblja, samo gleda na sve te gole žene.
Ova mast žena koji je izgledao kao cirkuski medvjed na biciklu, cellulous dimples (Fat Dimples) pokrivena njezina stražnjica obrazi od njezinog struka do sredine butina. The dimples su bili tako duboki da ne mogu pokriti ih sa svojim thumb.
Ona je zrcaljeno moj kurac tako jako s prstom i rekao, ti je ne će trebati stvar. To je kao ostavljajući zraka outta više ispunjen balon. Ova žena Carol iza nje počeo smijati kao da sam izgubila moje muškosti. Carol je doći Ah-okolo i tiho počeškala kurac da ga vrati u život. On je stajao ponosan. Judy je stečen nad njom stidljivost, ona je Carol suprug's penis u ruci i polako ga milovati. Carol je rekao, Ted, mi dobrodošli ste u naš mali grupu, vaša lijepa supruga tamo ima moj muž je kurac u nju uhvatiti je moj suprug John. Drago mi je da znate, ili bih trebao reći da je lijepo da se vi osjećate.
Ivan je Judy za ruku i dovela do ruba bazena. Skočio je u njoj povlačenjem s njim. On ju je zabodena na zid. Ivan je podigao Judy se brzo i polako natrag dolje. Mogao bih reći za pogled na njezinu licu da je ona samo bila prodrla. Gledao sam ih za drugi, Carol je rekao, Nemojmo brinuti o njima, možemo se zabaviti previše. Carol pao na koljena uzimajući moj penis dolje joj grlo.
Ja uzdahnuo, O Damn, a ona me grču off sisanče i šef moj kurac. Pogledao sam okolo da vidim gdje je Judy. Ivan ju je u dubokoj kraju i ona je visoka odskakanje iz vode i tone polako natrag dolje. Izraz joj lice mi je rekao da je o tome da se sperma. Nisam znala što da mislim o drugom čovjeku što joj je orgazam tako teško. Ona je izgledao vrlo zadovoljan i zadovoljan. Mislim da je u redu, jer sam imao njegova supruga duboko me throating.
Betsy mi se nasmiješio, dodirivanje moj penis dok je išla po. Ona je skočio u bazen pored Judy i John, vidio sam Judy's grudi su plutajuće i Betsy joj je uzeo bradavicu u usta da ih liže iz jednog u drugi teething bradavicama lagano, donoseći Judy blizu drugog orgazma. Betsy nije mogao reći kada previše back off usporiti njezin orgazam. Judy zadržao im reći da joj vrhunac. Betsy i Ivan su joj donosi do vrha i polako ostavljajući joj smiriti. Gledao sam ih liječenju joj tako senzualan i erotičan osjetio sam pritisak u moje loptice. Bio sam o da se poprsje ah orah.
Carol je pitao mene ako bih da joj guzu. Ja sam američki muški, Tko bi mogao proći gore na ah magarca zajebavati? Yell Da ću. Carol stooped više, hvatajući ruku željeznicom skakaonica. Ovdje Baby, Take My Ass, ona zahtijeva. Ja skliznula moj penis u njoj maca od iza za neki lubrikant i jednim pritiskom, hej, ona viknu. Kao što je moj penis napao joj smeđe oči. Ja pumpa polako malo po malo. Ona vjeruje natrag dovoljno teško prodrijeti duboko joj dupe. Njen otvor je zbijeno, ali ne kao čvrsto kao što je trebao biti, netko je bio tamo prije mene. Čuo sam ah veliki Uugghh!
Carol je počeo zabadanje leđa protiv mene prisiljava me kurac da ide dublje. Moje loptice šamaranje joj guzu obraze kao ona moaned glasno. O, moj Bože dragi da se osjeća tako dobro, Fuck My Bootie. Zajebavati sa mnom Carol, I'm gonna cum. Ja pounded leđima stranu svaki centimetar sam imao. Carol je otišao u mene jebati zona da ja nikada ne bih doživio. Njezina prestanka disanja, njezina usta bila otvorena i magarca je još uvijek bio jebeni mi penis. Njezina teško zabadanje protiv moje loptice napravio moj kurac eksplodirati. Prvi na pijesku sperma hit joj utroba uzrok natrag flush. Nastavio sam punjenje joj dupe, ona je vrištala, Oh Yeah Ted. Fuck Me! FUCK ME brže, teže FUCK MY ASS. Carol je orgazam bio toliko intenzivan ona gotovo onesvijestila.
Nedugo nakon što se oporavila, Oba Carol i sam skočio u bazen. Plivanje oko Primijetio sam Judy. Moj prilično nevjesta postavljen je na rubu bazena. Njene noge su visoko u zrak i sve udvostručio gore. John je bio bombardovanje joj teško dok je vikanje, ja, ja, ja, ja sam Cumming! Ja sam Cumming. Moram ići piškiti. Ivan je uzrokovao da joj mlaz vode na mahove. Betsy će imati za odvod i očistiti bazen, jer to je gdje je Judy ženski sperma sletio.
Gledajući okolo loj žena bila na skakaonica s nekim. Bila je vikanje, cum unutar moja pička. On je bio lupa tako teško oboje pao u vodu. Svi su se nasmijali, uključujući i mene.Oni ruža iz dubina, njegov kurac je sada bio opušten, njezin partner nikada nije dobiti njegov orasima off.
Mi smo o tome su učinili za noć. Mi smo napravili naš put do naše sobe, obasuo. Poceo sam dobivati ​​nestašan & Judy, rekao joj maca je previše ogorčena igrati više. Otišli smo u krevet na spavanje.
Telefon je zazvonio oko 03:00. Hell-o To je Betsy. Ona je rekla, Ted imam nešto da vam pokazati & Judy. Siđi u svoju sobu samo prošao bazen. Ja ću biti na čekanju.
Hodali smo dolje u svoju sobu, Kuc, kuc. Hajde u glasu odgovorio. ona trazi nju beograd Judy i ja ušla je veliki okrugli krevet prekriven crvenom bojom listova. Veliki paperjast jastuci ga krasi. Betsy, ono što si htjela pokazati nam, Judy pitao. Ona je hodio putem na veliki stan screen TV je umetnut DVD-a. Kao što je video počeo, to je domaći video 3some, od kojih je jedna Betsy. Ona je rekla, ovaj je snimljen par godina prije. To je Don, moj pokojni muž tamo.
Kao što smo gledali Vid, Betsy je radio komentar na DVD-u. nam govori o svom pokojnom mužu. U video Don upravo je okrenuo sa njegov penis u ruci. Bog K vragu, on je visio kao klinac konja. To izgleda kao da je 9, 10 "dugo Judy, rekao je. Dobar sudac, Betsy, rekao je. On je bio 91 / 2" x 51 / 2 "oko. Voljela sam ga i njegov penis. On je mogao doći mjesta ni jedan čovjek nije postignut do danas. Sam rekao , To je BS! Ustav SAD, kaže, svi su ljudi stvoreni jednaki. svi smo se smijali. kinda od coved moj drvenastih kao što sam gledao i Betsy rekao, to je ok, Ted. vaš penis će se uklopiti lijepo u mojoj ženi-ness. Oglasi ona trazi njega  Ona preselio moje ruke daleko ruke moje isisan 1 / 2 woody niz njen vrat.
Ona bobbed na mene uzimajući me duboko u svom grlu. Sam mogao osjetiti sebe rasti s-nje čeljusti. Nije trebalo dugo prije nego što sam razbila moju orasima opet. Ja duhati najveći zamotuljak u Betsy's vagina. Ona gagged na malo sperma, ali je uspio progutati najviše iz njega. Ona mi je usisan duboko još jednom. Ustala je, preselili gore i sjela na moj penis.
Judy lagano trljanje je i sama kao ona gledala tv. Judy doći ovamo i sjedi na moje lice, ja ću vam dati ah vožnja brkovima. Judy nije oklijevao da pokriju usta sa svojim glatkim mokro maca. Sa mnom u Betsy je stražnjica i Judy jahanje moj jezik. Betsy & Judy su milovanje međusobno tittles dok duboko ljubljenja. on trazi nju beograd  Ako Judy nije bi li sigurni da nije mogao reći. Betsy je brušenje joj maca duboko na moj kurac, samo je i sama prisiljavajući dolje na moj jezik kao što sam sisao joj klitoris orgazma.
Judy vikao, Ted jesti moja maca, da me cum. Betsy je zabadanje dolje teško protiv moj kurac kao tok tok nakon napuni joj maca. Sva tri hit naše vrhunaca zajedno. Riječi, oh yeah, Fuck moja pička, Fuck me brže, ispuniti moje maca. Roktati, stenje i vrišti ispunjen sobi. Pada u hrpu seksa, golih tijela sperma i znoj. Mi smo bili iscrpljeni. Drijemanje off spavati za ostatak noći.
Naša deset dana boravka je proveo s Betsy, njezin drugi gosti, osim masti dama. Mi planiramo da se vrati negdje uskoro. Ja sam pokupiti mrtvačka kola.

Нема коментара:

Постави коментар