.

уторак, 12. април 2011.

Ona trazi njega Srbija


Ponekad stvari koje se dogoditi tek trebalo dogoditi. srbija ona trazi njega Nije velika tajna. Nema točka analize "zašto?" Putevi jednostavno križ i bilo vas prepoznati trenutak za što je, ili vam nedostaje potrebne alate svijesti, rješavanje umjesto za slab osmijeh na djevojku iza pulta, kao što pokupiti svoje namirnice i cupkati nenametljivo se prema parkiralištu.
Nikad nisam bio previše vješt u scuttling!
Po povratku iz poslovno putovanje u Canberri tek nedavno, bio sam obličje naprijed za dobivanje doma i stavljanje moje noge. The osam km prometne gužve na magistrali Federalnog samo sjeverno od Fyshwick u Australian Capital Territory, nije pomogao moj uzrok - ili mislim, da je nesretni truckie koji je poništio svoj opremiti na oštre krivulje. Oni su još uvijek bili prskanje pjene na olupine kao što sam inched prošlosti policijski kordon. Bilo je još dvije i tri četvrtine sata prije nego što sam napravio u predgrađu Sydneya, izlazak iz F4 autocesta na Parramatta, grad koji je nekoć administrativno središte i sjedište kolonijalne vlasti za rani doseljenici u 1800.
Pržena i nudging gladi, odlučila sam iskoristiti sebe usluga jednog od mnogih licenciranih restoranima duž glavnih povuci. Nevjerojatno je u jednom trenutku u Crkvi ulici, moglo bi se zuriti u nevjerici na više od 1604 i pet zvjezdica restorana, doslovno u susjedstvu jedan drugoga, podstava s obje strane ulice ... i sve to zapakirano u rogova.Talijanski, korejski, engleski, indijski, tajlandski, Aussie plodovi mora, francuski, azijski .... Uzmite motika! Jedna stvar o Australiji - nije zemlja u svijetu ima niz gastronomskih užitaka koji su u ponudi ima.
Žudnja svih stvari planinski hamburger, ja shvatio Grad Extra je put to ići. Otvoreno 24 / 7, a tematske duž linije "The Daily Planet", izbornici su tiskane na papiru baš kao večer tabloid. Upoznati sa svojim ponudama ili više relevantly, svoje potpuno opremljen "Grad-Extra Burger," odlučivanje je inarguably jednostavan. Ja ne treba puno uvjerljiviji bilo od petite konobarica, da bi "nešto iz bara." Čaša Hunter Valley Chardonnay vidio da to sasvim lijepo.
To nije zajednička znanja, ali Grad Extra ima mali privatni bar na stražnjem dijelu mjesta koje su otvorene uglavnom u petak i subotu noći. To je intimna stvar malo koja caters za one koji vole svoje piće pomiješana do savršenstva, dekor suptilne i raspoloženje ambijent. Feng-shui nikada nije bila bolja recimo!
Smiren gastronomski i mellowed-out je chardonnay, sve uspomene Savezne Highway dugo bili potisnuti. Plaćanje moj ček sam zalutao u bar području i sjeo na jedan od četiri  ona trazi njega novi sad dostupna stolice, ja shvatio bih zatvoriti noći s rakijom crusta ... ili dva.
Mora da sam bio starački moja piće za nekoliko minuta prije nego što sam licni oglasi devojke primijetio djevojku dalje uz bar. Činilo mi se bila je apsorbirana u nekim nesretnim kontemplaciji kao i ona čuva bulji dolje na nju gotovo praznu čašu prilično očito vidi nešto drugo nego joj piti željeznica. Nešto u njenom ponašanju održava moju pozornost.
Od neodređene dobi, najvjerojatnije u ranim do sredine dvadesetih godina, ona je ukusno odjeveni. Duga tamno smeđa kosa tekla preko njezina ramena, kontrasti živo s krem ​​boje kardigan ona je nosio. Moj prvi dojam je da je ona mogla biti od kineskog podrijetla, ali u trenutku je okrenuo da pogled na vijesti o zid-mounted plazma TV ekranu iza nje, sam mogao vidjeti bila je vjerojatno Euroazije i poput mnogih takvih djevojaka - iznimno lijepa.
Lov moj zahvalan pogled, nasmijala toplo pred spuštanje njenim očima, kao što su azijski djevojke navikli da rade.
Ja slobodno priznati, da nije sam u korist već značajnih alkoholnih oprosta, ja bih jednostavno nasmijala natrag na nju, završio moj piće i napustio prostorije. S obzirom na dodatno devojke oglasi da je način na manje od pola moje dobi, uživajući vlastitu tvrtku i ni na koji način žele nadograditi da stanje stvari, ja stvarno ne mogu objasniti zašto sam pitao ako ona će dopustiti mene to joj kupiti još jedan koktel - ili ona oglasi  zašto sramežljivo prihvatio doći do toga!
Razgovor je došao lako. Njeno ime Naučio sam bio Natasha, a ona je bila student, barem je bila. Razne društvene i domaćih pitanja urotio kasno prekinuti to stanje stvari, tako da sada je bio uzimajući mjesto u centru grada za sebe podršku. Ukupno je šarmantan i dobro obrazovani, otkrio sam bila od dijela talijanskog porijekla koja je činila joj jasne zapadne naglasak ", aussiefied" da Vam ona povremeno zvučalo.
Sjedeći na malom štandu da smo sada bili, bio sam u mogućnosti da joj studija na bliski domet - vjerojatno ne kao bliski kao što bih volio da se zna istina. Njena ekspresivna smeđe oči lit-up kad god bi naglasiti točku, a ona je ovo prilično slatka navika četkanja da duga kosa daleko od lica dok je govorila. Našao sam njezinu prisutnost potpuno zadivljujuće.
Moramo imati da sjede u kabini za više od sat vremena. Ja istaknulo kao mnoga pitanja od nje kao što sam pitao. Mislim da je gotovo dvadeset tri. smo bili kao upoznati jedni s drugima živote kao prosječna kreditna kartica tvrtke.
Na kraju razgovora postignut neizbježan platoa "Pa ovo je zabavno, ono što mi radimo za glavno jelo?" Vidjevši što nikad nisam imala pokupila žena u mom životu i ona je prilično očito nije nosio bilo "mi ponude" znaci, napretka bilo koje vrste je slično vožnji na autocesti prekrivena crnim ledom.
Uvijek sam bio mišljenja da je iskrenost up front presijeca preambuli.
"Natasha", rekao sam, držeći je za ruke preko stola - ruke koje je ona rado poklonio moj jer sam trebao dodati.
"Na rizik od incurring šteta na mom lijevom obrazu, ja samo želim da ti kažem da ti sastanak je bio, i tako više od užitka. Mislim da si najslađa djevojka i iako sam jedva može očekivati ​​da bude uzvraćena osjećaje - Let's to lice, ja sam dovoljno star da bude tvoj otac ... vjerojatno tvoj djed, imam neutaživu želju da provedu noć s tobom ".
Za one sjajan trenutak smeđe oči smatraju njihove mogućnosti. Nisam bio siguran je li ona o tome je vrištati, nazovite 000 na njen mobilni ili još gore, razbiti u histeričan smijeh.
Ja sigurno ne očekuju njezin sljedeći potez. Izlazak štand, ona ustala, izglađivanje joj haljina dolje demurely pred branje gore joj torbicu i držeći joj ruku na mene. Bez riječi bilo koje vrste su izrekli, a ipak ona mi je odgovorio sa samo izraz.
To sve čini tako čudnim ethereally sada razmišljajući o tome, ali u to vrijeme osjetio gotovo pre-zaređen. Samo oko kutu od Grada Extra sjedi ogroman Crowne Plaza Hotel.Vi samo znate stope će biti u gornjoj stratosferi iz Rolls Royces, Jags i trijemova koji su obično grupirani oko ulaza.
"Gospodin i Mrs. Smith? "recepcije službenik upitao nonšalantno, Licni oglasi ona trazi njega   Bacimo li pogled na oba moja stanjivanje kose i Natasha je stražnji kraj.
"Henderson zapravo," Ja ga ispraviti ", a ovo je moja kći Estelle," Natasha okrenuo giggling kao mladi tinejdžer.
"Naravno", odgovorio je, njegov izraz creditably nepromijenjen. "Hoće li ostati samo noću gospodin Henderson? '
"Za sada - da," odgovorio sam, "Mi ćemo vidjeti što vidljivo u jutro", dodao sam, predao preko moje kreditne kartice. Nakon što se uvjerio u valjanost kartice, on se vratio moj ID, zajedno sa elektronski ključ.
"Soba 383 - to je na trećem katu gospodine", rekao je artikulirana jasno.
"To figure" Ja promrmlja. "Bilo mogućnost boca pjenušca u ovaj kasni sat?"
"Ovo je Crowne Plaza gospodine", odgovorio je, vidno uvrijeđeni. "Mi ćemo ga imati do svoju sobu, odmah."
On je bio u pravu - mi jedva zatvorio vrata kada posluga u sobu došao kucaju s propisanim noćna kapica!
Sada ja ne bih nazvao sam stidljiv čovjek čak i pod najveća prijetnja ženske susreta ... i neka je to lice, moj život je puna s takvim testovima izdržljivosti. Natasha iako mi predstavila sa svim novim igralište. Gledajući u nju dok je sjedila na rubu da velikodušno veličine bračni krevet, ili da se više iskren, gledajući hemline njezine haljine da se popeo na broj-crvene opasnosti na razini na temelju njezine sažetosti, našla sam žele žarko da se uključe u neke ljubavne istraživanju koje vitak i mladenačko tijelo. Ipak, prvi stvari prvi, nismo imaju mala stvar od pola punu bocu od 94 Moet na adresu i da je djevojka očito nije zabušant, kada je došao pomagati u takvim poslovima.
"To je meni izradu giggly", rekla povjerio, držeći joj staklo se za ponovno punjenje.
U blizini joj lice kao što sam se nagnuo naprijed s bocom, ja shvatio bih uzeti priliku postaviti neke osnovne temelje. To je bio samo poljubac svjetlo mislim, ali to se sastao s malo ili bez otpora da sam mogao otkriti. Ako je ona bila iznenađena mojim ponašanjem prema naprijed ona sigurno nije to pokazati, vraćajući se moj poljubac s najnježnijim i najslađi okus usana što je ikad bila mi je zadovoljstvo da se sjeti.
Niste sigurni je li na kraju to je bio šampanjac, odnosno osvrće duh u mene, ali sjećam se sjedi na krevetu pokraj nje - obje naše čaše na malom noćnom ormariću - i samo olakšavanje njezin povratak na naslovnice. Sada seksi usne su jedna stvar, ali se iznenada predstavio s dvije soft zaobljene grudi unutar milovanje udaljenosti, može znatno promijeniti svoje igra-plan. Stvarno sam se osjećao u tom trenutku, ona može učiniti bez da svjetlost kardigan i skup o njegovu uklanjanju, nakon čega provokativne prirode onih otresit malo grudi Naglasio je tri puta. Low-cut dizajn tu haljinu pomagao i podržavao slika nema kraja.
Mislim da sam čuo soft izdisaju ili tri kao što sam stisnuo ono što ne bih smio. Nema šanse, međutim, bio sam da se odvratiti od moje nacrtane naravno i klizi ruka dolje joj dekolte otkrio sam točno ono što je zadržao unutra da malo grudnjak ukrašen njezin. Kao što je glatka i kao ozbiljno seksi kao što je Bog još nije imao sklonost modi, ja potajno olakšalo haljina dolje, sve dok joj grudnjak je bio izložen. U kritičnom trenutku onda sam se nagnuo naprijed i izlažući joj lijeve dojke - skoro poštovanja u nišan - ja joj suckled kao željan dijete.
Nema pogrešno bori ovaj put, ona je prilično wriggled u zadovoljstvo.
Od njezina stajališta, da nije bio takav velik ideja bilo. Što su se pojavili dok je stajala, da se pokraći haljina, je sada u potpunosti u provokativan panoramu. The hemline, više od dvije trećine puta joj bedra tanka, otkriva iznenada zdrav segment svjetlo zelene gaćice - prilično očito bliski srodnik koji podjednako izloženi zeleni grudnjak. Twin arhitekti moje neposredne lošeg ponašanja kao što je ispalo.
Ljubljenje joj s tim što sam se nadao bio strastveni namjere, sam je prisiljen okrenuti na pokrivač. Ne samo da je otpor faktor na nulu, čak i ona šutirali off joj cipele prilično delikatno. Prikazani tako s jedne zastrašujuće provokativni mladi stražnjeg pakirane u tijelu, koja je u to kut su užitak za gledati na, mogao sam vidjeti usamljeni zatvarač koja je tekla svojim tijekom od ramena do njezina donjeg dijela leđa - učiniti da se na pola puta prema dolje joj dno!
Na putovanje prema jugu, da zatvarač predadoše mnogi vizualni liječiti. Fino strukturirana rame lopatica, kopča za grudnjak koji je potreban da oslobađa, lijepe krivulje koje stopljen u nježno spaljene kukova, ispod koje boravio one tantalizingly obična gaćice koje su u takvim očigledna potreba da bude srušena sebe. Za nekoliko trenutaka sam jednostavno uzeo u znamenitosti, dopuštajući moje prste da trag svoj put po svojoj kičmenog stuba, akciju koja mu se rodilo još mnogi smijati i provlačiti.
To je bio, ali rad sekundi izvući tu haljinu, tako da je djevojka lijevo vulnerably proširila se s ništa ali joj gaćice dati neki znak skromnosti. Bra Imao sam već povukla labav i odbačene suprotnoj strani kreveta. Klečeći uz sam joj nježno milovala samo ispod ramena, a zatim zavještanje najlakši poljubaca pravi put down joj kralježnicu. Vuče pojas joj gaćice nedostojno niže i nalazi se malo mjesto širi na taj aspekt - koji među vama ne možete vizualizirati, kao igralište? - Ljubio sam joj još jednom na samom početku njezina prilično stražnji pukotina.
Natasha okrenuo glavu i sasvim očito kao uzbuđena kao i mi, šapnuo: "To je što mi je tako vruće!"
Vuče svoje gaćice dolje joj je prouzročio instinktivno napraviti hvataljka za njih. Ptice su letjeli kavez naravno i ona je ostala ležati tamo, pokušavajući futilely pokriti joj dno s rukama. To samo je donio vizualni aspekt da je mnogo više provokativno.
Moje self-zadovoljenje nagona su joj pljuska očito, ali onda sam shvatio: "Zašto gnjaviti, kada postoji toliko mnogo više od konstruktivne prirode moglo bi biti Inicijalizacija?"
Joj vuče dalje prema gore jastuk, usred male bori za pokornog očekivanja, uzeo sam boravka na zastirač u takvom položaju da sam bio u mogućnosti da dio njezine noge dovoljno da bih mogao vidjeti njezin privatnom obložen terena i najseksi vlažnih rascjepa između njezine noge. Umjesto da joj daju razlog da možda pokazati neke protivljenje moj modus operandi, počeo sam ljubeći njene obraze dnu žarko koje sam prilično siguran sam da joj omesti do savršenstva.
"Hoćete li voditi ljubav za mene?" Čuo sam mrmljanje joj jedva čujno. Zvučalo mi je kao da je tražio nekakvo jamstvo da bi to moglo biti slučaj.
"To ovisi," odgovorio sam, "o tome jesu li ili ne takav poziv je izdana. Silovanje suđenja uzeti toliko iz momak, a ionako to nije moja greska ste kao seksi djevojčice draga! "Počeo sam ljubiti leđa joj bedra, kao što sam raširila noge šire.
Ja ne mogu biti sigurni da li je ona bila na početku stenjati tiho ili jednostavno da se u mom vlastitom očaju sam zamišljajući ono što sam htio čuti. Bilo kako bilo, bio sam posjeduje par izvrsnosti montaža i potrebno ohrabrenje - velik vrijeme!
Shucking off moje hlače u blizini olimpijskog vrijeme, ja sam blago zaokružen njezinog struka i manevrirati djevojka na koljena. Rezervni misao za peckanje trpi moje mrežnica na razvijanje vidik. Njezina vaginalni upis u ovom trenutku tako istaknuto, prisilnu rađanje je nužna. Kliženje prst gore u obećanu zemlju, jednostavno dodao nekoliko stupnjeva na tlo temperatura. Wriggling bokovima u zadovoljstvo odgovor pokrenuo večeri svečanosti.
joj Unos s lakoćom koja dolazi od nekoliko desetljeća 'nezakonitog seksualnog uznemiravanja ženske bratstva, bio sam nalaz je iskustvo mnogo na mom ukusu.Sasvim očito nije sama djevica, unatoč dajući svaki izgleda kao takva, ona je zabadanje natrag na meni sa snagom rijetko viđen, njezin vaginalne mišiće u potpunu kontrolu nad moje neposredne sudbine. Moje ruke izglađen svoj put preko onih maštovito curvy stražnji obraze njezin, sve vrijeme održavanja probojan ritam koji je bio jedini ikada vjerojatno da će imati jedan kratkoročni ishod.
"Dođite u meni," Čuo sam joj izdisaj gotovo bolno.
Nikada jedan do razočarati damu, našla sam gripozan bokovima čvrsto kao što sam stekao izdanje monumentalnih dimenzija - ne toliko u količini sam značenje, nego u mjerljivim zadovoljstvo. Sudeći prema vlastitim seizmičkim padova, ostajem mišljenja da Natasha krljuštima svoj vrhunac istovremeno.
Ja joj eased natrag dolje na krevet uz mene. Izgledala je kao djevojčica nekako.
"To je bila izuzetna," Rekao sam joj: "Nadam se da možete oprostiti sirota moja draga večeras ponašanje! - Oni moraju imati šiljcima moj hamburger"
"Oh, ti želiš ići?" Upitala je. Njezine riječi me bacio na trenutak. Nisam smatrao da bi mogla odvesti ih na taj način. Sam je zagrlila, težak moje najteže previdjeti činjenicu njoj ljepušan grudi su pritiskom protiv moje grudi, a mi disorientating sve u pakao.
"Pa ne Natasha", promrmljao sam, "To nije bio dio plana na sve. Da budem iskren bio sam nekako nadajući se kao što sam rekao ranije, da biste mogli provesti noć sa mnom? "
Ona je pogledala gore quizzically. "Hmmm, dobro u redu onda", ona giggled."Pretpostavljam da sam mogao to učiniti! Oh vraga, "dodala je brzo," ima stvari trčanje vanjska strana od mene. "Ona je pogledala dolje između njezine noge dok je govorio i sam mogao vidjeti mali nizovi bijelih ljepljivih ostataka curi između njenih bedara. Ne postoji ništa seksipilnije nego gledati djevojka kliženje joj ruku prema dolje u tom području općenito.
"Pretpostavljam da bih trebao imati tuš prvi?" Ona polu-volontirala.Licni oglasi ona trazi njega 
"Ja stvarno ne bih gnjaviti," Ja namršti, bacanje u stranu pokrivač i njezin povlačenjem ispod plahte sa mnom, prije gašenja svjetla kreveta.
Sleep došao fitfully - uglavnom valjda jer smo imali druge prioritete. Kada se nađete sa gol djevojka jašući vas, joj podigli nipples dosadan vaše rebrasto kavez, spavanja stvarno nije opcija. Milovanje je, međutim, ... čak i dok ste zajebavati joj neosjetljiv. To sam ljepušan velik dio nas odveli do 01:00. Jer dok smo nanijet off, ali budi kratko vrijeme kasnije pronaći joj spava na leđima pokraj mene, je izveo iz moje nižih Neandertalac hot  poziva.
Pažljivo odbacujući pokriva sam uspio dio svoje noge bez nje buđenja. Jebote dok je ona djevojka spava je jedan od svjetskih veći privilegije. To je također jedna umjetnost oblika .... Jednom sam očito nisu ovladali što se probudila sredinom penetracije.
"Vi ste se zločesta", kazala je promrmljao je. "Koliko puta si to učinio da mi večeras?"
"Nigdje blizu dovoljno", odgovorio sam. "Želite li bih trebao nastaviti?"
"Da molim", rekla giggled, šireći širi i dalje.

Нема коментара:

Постави коментар