.

понедељак, 18. април 2011.

Oglasi Bg


Ja izdvajali u moj kolovoz nakon što je rano ujutro krug golf pronaći čudno automobila u kolovoz. Ja parkiran na ulici i prošao kroz ulazna vrata, umjesto u garaži. Moja supruga Angie i neke druge žene darted u spavaćoj sobi.
JA je otišao dolje to provjeriti moju e-mail Angie je došao do mene i rekao: "Don Sjećaš li se kad ste me pitali za napraviti 3some s vama i drugom ženom"
Da mislim da je tako, čini se, nije želi pa sam zaboravio ona trazi njega bg  sve o tome, zašto? Ona nije rekao ništa više.
Dva tjedna kasnije, došao sam s posla u. Angie me oglasi ona trazi njega beograd  dočekali na vratima, ona staviti povez za oči na mene. "Što dovraga radiš" Ja sam povikao. Ona me zaustavio, rekavši Samo me slijedite. Angie pusti me za ruku kroz praonica, dnevni boravak i naše spavaće sobe.Dobio sam dašak čudno parfema. Angie ste promijenili parfem?
Ona nije ništa rekla. Angie undid moj zatvarač  licni oglasi ona trazi spuštanje moje hlače do poda. Čuo sam glas šapat, "Get ga je na korak od njih:" Tko je tamo sam pitao. Parfem je bio jači.Pokušao sam se sjetiti tko je i gdje sam ga mirisala prije. On nije došao do mene upravo način. Angie vezan rukama i nogama za krevet postove. "Što _ _ F_ se događa" Ja sam vikao opet.
Angie sam čuo reći, "ga odvesti" s drugog kraja sobeOna trazi njega Srbija l Zatim sam osjetio čudan rukama stroking i lizanje moj kurac. Hej! Ja sam muško. Nije trebalo dugo da stoje gore desno ravno i jako. Angie što to radiš? Tko je s tobom? Ona Pomilovala moj penis, a zatim lizali vratilo me vožnje do ruba. Te ruke mi uze iz njezina usta, ona proguta i reče: "Sretan rođendan Donnie"
Donnie, nitko ne zove me Donnie. Pa osim Donna, To crno pile Angie radio godina. "Talk to me dama", rekla sam, "Oh, Donnie sam htjela progutati svoj penis za godina" Donna, Donna je u tome što? Između gulping na moj kurac je ona rekla: "Hi there Suga Happy Birthday" Ona nije rekao bilo što drugo. Osjećao sam njen uspon preko mene 69 položaja. Osjećao sam to dijete stražnjica glatke maca spuštanje na moje lice. Ona je dosegla do širiti apart peddles joj cvijet i sjela na moje lice.
"Evo, Suga, sisati na to, ona je pritisnut teško moje lice, držeći one crne usne i njezin ćelav pička u mojim ustima. Počeo sam medicinska sestra joj maca usne, a zatim joj sisao joj klitoris duboko u moja usta. "Oh My Gawd" Ona je vrisnula. Prestala je da se okrene sjedi na moj penis. Sranje! Da se osjeća dobro, ja sam uzviknula. Ona ode sve dolje do moje loptice gutanja moj 8 "penis. Angie je došao u, ona se nalazila me nosi joj maca u mojim ustima. Počeo sam stenjati i mlaćenje oko težak da biste dobili povez za oči off.
"Sretan rođendan Donnie. Taj glas, koji parfem, oboje su došli k meni. Donna da ste se.Što radiš sam pitao.
Donnie, draga, ima nešto Angie želi da ti kažem. Angie je rekao, Don, dobro. Ja sam bio sa Donna više puta u zamjeri tjedana. Donna mi je rekao da je htjela da nam se pridruže ", odgovorio sam, to izgleda kao da već ima. Mi smo svi imali dobar smijeh. Ona je nastavila, Don vas je pitao me davno da ste htjeli 3some. Imao sam rekao o svom Donna žele to učiniti, rekla je da bi volio previše.
Donna ukloniti povez za oči i nasmijala se, "Evo ya ići Donnie nas odvesti. Mi smo ovdje da vam dati najbolju rođendan ikad. Angie sub natrag dolje na moje lice dok je Donna i dalje me jebati blesav. Moj penis je duboko u njezine crne mokro pićka. Donna oslanjao na Angie. Oni su bili ljubljenje i sisanje međusobno jezik su nastavili odskočiti na moje lice i moj penis. Ja savinuta moj penis dok je duboko u njoj maca crno. Donna giggled i dahnu za zrak. "Oh yeah baby, učinite to opet" Ja sam to učinio ah još nekoliko puta.Angie pitao Donna ako sam bio dosadan njezinoj utrobi. "Oh zajebavati da je on.Posegnula za Angie Donne crno grudi i njezin više od veličine bradavice. Angie izbacila ih obje i stegnut teško. "Da Angie sisanje moje tittles, gristi moje bradavice. Angie tražbina snosi dolje tvrdo na moje lice prisiljavajući joj maca na otvorenom u potpunosti. Njezina stidnica su udaljeni, klitoris je hauba je otišao. Imao sam jezik duboko u njoj maca.
Donna održava Angie glavu lagano na njezine grudi, Suck'em beba, sisati ove crne sise.Mi smo svi jebeno, usisan i lizali naš način da se dinamički orgazma zajedno. Počeo sam Cumming duboko u nju glatko ružičast crna maca. Moja sperma udaranje joj utroba pokrenuo njezin orgazam. 'Donnie, Donnie sam cumming, ANGIE sisati TEŽE! Draga "Donna muzu moj kurac sve moje loptice imao.
Donna se okrenuo, klizna joj prste u njen tamno roza nasip da se okupe sve sperma mogla. Donna lizali vrha sa širokim osmijehom i proguta prste sisa čiste ih govoreći: "WOW Donnie, što je bilo dobro. Sretan rođendan! Moram imati nešto više da kada se zajebavati grlu kasnije. Angie je još uvijek silazi od nje orgazam. Ona nasmiješio i rekao, Sretan rođendan, Don! Htjela sam vam nešto što nikada neće zaboraviti. Rekla si mi davno da ste htjeli dobiti još jednu da nam se pridruže u našoj spavaćoj sobi. Mislio sam o tome puno. Mislio sam o ženama koje znate, Donna je jedina koja ja bih povjerenje jebote moj muž. Ona je to najzaslužniji.
Donna je još uvijek huffing & puffing težak da biste dobili osloboditi od pamuka usta i dah. Ona poljubi Angie, onda mi je rekao, Sretan rođendan, Baby! ", Rekao sam, da to je bilo super sam hvala vam oboje. Donna nasmiješio i rekao: "Što je ovo (WS) BS. Draga ima više planiran za vas. Vi samo sjediti leđa i bdjeti. Donnie ne možete pridružiti ili nas u dodir! Vi razumijete? Ti si idući u vidjeti vaš mali ženu jebati ah crna žena.
Angie dosegla noćni ormarić i izvukao ovaj dvoglavi crni gumeni dildo zmija. Angie Pogledao me i namignuo s ah sramežljivi osmijeh djetinjasto, lizali osovine, Donna osmijeh na Angie. Angie prevrnuo na leđima, ona je Donna je crna ruka joj vuče bliže.Donna straddled Angie kukova i čvrsto pritom jedan drugoga maca protiv drugih, počeli su zabadanje i trljanje njihovo meso zajedno. Donna namignuo mi s čistim požude u očima. Ona se preselila u poziciju s jednom nogom pod Angie's, Donna počeo kretati sporo kao Angie njom. Angie eased joj kraj u crno roza peddles od Donna's cvijeta. Oni su se preselili u sklad na prvi, lagano umetanje ovaj gumeni kurac u sebe.
Gledanje moja supruga seksa sa ženom bio tako dinamičan turn-on za mene, moj kurac je ponovno bio u to je full length i teže nego ikad. Znala sam da Angie je to učinio prije, što su oni tako sinkronizirana s drugim pokretima. Donna i Angie polako preselio u bliže, dildo skoro nestala. Počela sam jerking off gledanje ovih žena su išli zajebavati da jedni druge s dong gume.
Donna i Angie su povećanje dubine i brzine, i kao oplakivanje, "Oh yeah baby Fuck me, upravo tamo, ooo pravo postoji. Fuck moja crna kuja pička "Znam koliko Angie's vagina će se. Bila je pun kurac. Donna je imala oko 4 inča lijevo. Donna wiggled u bliže kao preostali gume nestao. Bili su dostići u kombinaciji zajedno orgazme. Oba Angie i Donna vrisnula, Baby, ja sam Cumming I'M Cumming! FUCK ME. FUCK ME!
To je sve što sam mogao uzeti, promatrajući moju ženu jebati drugi dama posebno ah crna žena. Počela sam moj penis jerking brže kao što sam gledao ove dame. Osjećao sam pritisak zgrade i ja pljunuo u ruku i dalje da tuku moje meso. Počeo sam Cumming.Bio sam usmjeren na moj kurac. Moja sperma gushed obrazac moj penis u velikim gobs sjemena.
Svaki udarac splattered sve iznad mene. Donna i Angie giggled kao što su promatranje mene sići s jednim od najtežih muške orgazme ikad. Oni su gledali kao što sam bio gotov, polako milovati moj kurac sam ih primijetio sa svojim očima zurio na zadnji usta sperma puca iz moje meso. Oni su počeli smijati na mene. "Gawd Ladies koji je bio velik. Čini se da su ti dvije su zajedno prije toga. Mi smo se smijali zajedno.
Donna je došao na to me lizati preostali cum iz moje ruke i moje penis. Ona trazi njega Srbija  Postoji nešto o njoj ružičast crne usne da blizu moje penis. Počeo je opet rasti. "Moj, moja Donnie izgleda kao da nije učinio, ali:" Moj je teško i stoji ravno. Ona lizali uzimajući ga neki kratki sranje. Gledala Angie i nasmijao govoreći mi. "Donnie Moram imati taj penis niz moje grlo dok ne svršiš. Ja o tome je proveo. Ja ne znam kad bih mogao skupiti još jedan dobar drvenastih za nju. Donna pomiluje mu ah još nekoliko puta drži čvrsto prianjanje ah, ona me jacked off dok sam bio dobar i tvrd.
Donna poljubi me onda moj kurac, poljubila Angie onda moj kurac. Ona je uzeo moj penis, stavljajući ga među zube, zatvarajući joj usta oko njega poslao drhtavice iako se moje tijelo. Moj penis je teško ponovno. Angie isisan moje loptice dok Donna dao mi veliku glavu. Donna me sisao off s malo kratke poteze. Kad je bila spremna ona proguta me cijelog. Desno dolje joj grlo je otišao. Ona bobbed na njemu a Angie je sisanje moje loptice.
"Oh yeah vam BLK Bitch SUCK ME OFF. SUCK ME duboko da je crno grlo. ME sisati OFF TAKO DOBAR! Gugg "Ja moaned, Donnnnaaa, ja sam blizu. Blizu sam "Donna mi se nasmiješio, ona proguta i nevoljko uzimanje moj kurac iz usta, rekla je ona," Ti bijeli droplja Razgovor gadno da me ti SOB Učini me progutati svoj bijeli pijetao i da me proguta vaše sperma "Ona Staviti ruke na glavi joj snagu da progutati moj penis. Donna je bila duboko throating mene i njezin mehanizam gutanja je trljanje moj kurac na takav način ah to nije trebalo dugo dok sam bila na rubu. Angie znao sam o to prosuti sve ponovo.
Dospio sam dolje da joj ugrabiti i počeo ukazivanje joj crna mačkica duboko s prstima teško i brzo. Ja stegnut joj krv ispuniti joj klitoris slanje preko ruba. Vi ste što mi je sperma Donnie! Pogledao sam vidjeti što se Angie je događaj. Ona je imala usta puna crnih tittles i rezak joj ogromne bradavice. Ona viknu out "Vas dvojica se što mi je sperma. I'M Cumming, OH Gawd! Donna je bila zabadanje joj crni dildo u Angie's vagina.
Tri vrišti sve zajedno, svi smo climaxed zajedno. Donna's maca squirted sve iznad mene.Bio sam duboko u Cumming Donna. . Mi smo sklopili više jedni druge, sperma znoj muškarca i žene squirting. Nepotrebno je reći da je bio prisutan veliki ove dvije žene mi je dao. 

Нема коментара:

Постави коментар