.

понедељак, 14. март 2011.

Agencija za upoznavanje

Gospođa Larsson pogledala u nju zadatak knjigu za upoznavanje agencija  i objavio u razred, "Svatko otvori svoje tekstove na stranici 135 i pročitati poglavlje šest, moram ići u ured za nekoliko minuta, ali ja ne bi trebao biti predugačak!" She entered the Principal Solon's office and said to his secretary, "Hi Georgia, I just received a note form Mr. Solon and he wants to see me right away, is he available!?!" Ona je ušla nalogodavatelja Solon ured i rekao da njegova tajnica, "Bok Gruzije, upravo sam dobio napomenu obrazac gospodin Solon i on želi da me vidi odmah, on je raspoloživ!?!" A slight smirk spread over the secretary's face as she replied, "Just a second, Mrs. Larson, and I'll find out!!!" Lagano glup širiti preko tajnice lice kao ona je odgovorila: "Samo sekundu, gospođa Larson, a ja ću saznati!" "Go on in, he's expecting you," Georgia said, "and have a good time!!!" "Hajde u, on je vas očekuje", Gruzije, rekao je, "i imati dobar provod!" At that last remark, Krista Larson glanced back over her shoulder and gave the secretary a dark look before entering the principal's office!!! U tom je zadnji opaska, Krista Larson pogledao natrag preko ramena, a dao tajnik tamno gledati prije ulaska u glavni ured! Once inside she asked, "You wanted to see me Mr. Solon, I really have to hurry because I'm right in the middle of a class!?!" Jednom unutar upitala: "Htjela si me vidjeti g. Solon, ja stvarno moram požuriti, jer sam u pravu u sredini klase!?!" Ben Solon eyed the pretty thirty five year old social studies teacher and evenly, "Come over here and lift you skirt, I'm afraid you've been a bad girl again!!!" Ben Solon eyed prilično trideset pet godina stare društvene studije učitelj i ravnomjerno, "Dođi ovamo i lift ti suknja, bojim se da ste bili loš djevojka opet!"

An electric shiver ran down Krista Larson's spine agencija za upoznavanje partnera  as she exposed her panty clad vagina and bottom to the stern administrator and he continued, "Haven't I spoken to you before about being on time in the morning, today you were at least three minutes late!?!" Električni jeza otrča dolje Krista Larson kralježnice kao ona izložena joj panty odjeven vaginu i na dnu na krmi administratoru i on je nastavio: "Zar ne bih vam govorio prije nego o tome da na vrijeme u jutarnjim satima, danas ste bili na barem tri minute kasno !?! " "I-I'm sorry," she whispered, "I'll try to do better, I promise!!!" "Ja-I'm sorry", šaputala je, "ja ću pokušati učiniti bolje, obećavam!" "I'm afraid it's too late for sorrys," he intoned evenly, "the only thing that you seem to understand is a hard spanking on your bottom!!!" "Bojim se da je prekasno za sorrys", kazao je intoned ravnomjerno, "jedina stvar koja vas čini se da razumijete je teško spanking na dnu!" He slid her tiny bikini panties off of her hips and let his eyes drink in the picture of her smoothly shaved pussy framed perfectly by the straps of her black garter belt!!!" "I'm afraid we have another problem, "he added sternly, "it seems as though your vagina is sexually aroused, and if memory serves me correctly we've talked about that before too, haven't we, Krista!?!" "Yes, sir," she replied softly, "are you going to spank me now!?!" "Yes I am, now lie down over my knees and be still," he ordered her, "and don't you dare cry out or I'll give you an extra ten!!!" On je skliznula joj maleni bikini gaćice off bokovima i neka oči piće u slici joj glatko obrija maca uokvirena savršeno trake joj crni pojas podvezica! besplatno upoznavanje "Bojim se da imamo još jedan problem", dodao je ozbiljno, "čini se kao da vaše vagine je seksualno uzbuđena, a ako me pamćenje služi ispravno smo razgovarali o tome prije nego previše, nisu mi Krista!?!" "Da, gospodine", odgovori ona tiho, "su Hoćete li me pljuska u aukciji!?! "" Da sam, sad leći preko koljena i još uvijek biti ", kazao joj naredio", i ne usuđuješ vikati ili ću vam dati dodatni deset! ! "


When she was firmly in position, Ben gently caressed her plump bottom with his hand while reveling in its plush softness, then without warning, he lifted his palm and began rhythmically paddling the warm soft buttocks!!! Kad je bila čvrsto na mjestu, Ben nježno milovala joj debeo dno s rukom, dok uživajući u mekoći pliš, tada bez upozorenja, on je podigao dlana i počela ritmično veslanja topla mekana guza! Although she didn't cry out, little groans and gasps were soon filling the room along wit the cracking sound of a hard hand striking a soft bottom!!! Iako ona nije vikati, malo stenje i ubrzo gasps su punili prostoriju uz pamet pucanja zvuk hard udaranje rukom mekana dna! After several hard strokes, Mr. Solon asked, "How does it feel, dear, can you feel it in your vagina, is it making you excited!?!" Nakon nekoliko tvrdih udaraca, gospodin Solon je upitao: "Kakav je to osjećaj, dragi, može li to osjetiti u vaginu, je to što ste uzbuđeni!?!" "Oh yes," she gasped, "my vagina is on fire, don't stop now, ohhhhh!!!" "O, da," ona dahnu, "moje vagine je na vatru, nemojte prestati sada, ohhhhh!" "That's very good, my dear, only five more and we can take care of your other problem," he replied smoothly while finishing up his stroking, "there now, all done, do you promise to be a good girl from now on!?!" "To je vrlo dobra, draga moja, samo pet više i možemo voditi brigu o Vašem drugih problema", odgovorio je glatko, a završavajući svoj milovati ", sada tamo, sve učinio, da li obećanje da će biti dobra djevojka od sada! ?! " "II promise," she said with a small sob, "now please, h-help me!!!" "II obećanje", rekla je s malim jecanje ", sada molim vas, h-pomozi mi!"


While gently rubbing her fat red bottom, besplatno upoznavanje preko interneta  Mr. Solon pressed his intercom button and asked Georgia to come into his office, and once she was inside he said to her, "Georgia, Mrs. Larson has been a very bad little girl and she had to be punished, but now, another problem has come up that I hope you can take care of!!!" Dok nježno trljajući joj mast crveno dno, gospodin Solon pritisnuli njegov interfon gumb i pitao Gruzije da dođe u svoj ured, i kada je ona bila unutra joj je rekao: "Gruzija, gospođa Larsson je bio vrlo loš djevojčica i imala je biti kažnjen, ali sad, drugi problem je došao gore da nadam se da možete voditi brigu o! " "Anything you want, sir," she replied softly while staring at Krista Larson's bright red bottom, "what do you want me to do!?!" "Što god želite, gospodine", odgovori ona tiho dok bulji u Krista Larson's svijetle crveno dno ", što želiš da učinim?!!" "Well," Ben Solon continued, "whenever she gets her spankings, unfortunately her vagina becomes extremely aroused, and consequently we must relieve her sexual tension before allowing her to return to her classroom!!!" "Pa," Ben Solon nastavio je, "kad god ona dobiva joj spankings, na žalost njena vagina postaje vrlo uzbuđen, a time i moramo osloboditi njezine seksualne napetosti prije dopuštajući joj da se vrati svojoj učionici!" "Now that is where you come in," he went on, "I was hoping that if you would be so kind as to orally satisfy the poor girl, we could send her on her way!!!" "Sada kada je mjesto gdje možete doći u", on je otišao na "Nadao sam se da ako bi se tako ljubazni i usmeno zadovoljiti siromašne djevojke, mogli bismo ju poslati na putu!" "I'd love to, sir," Georgia replied, "I hope her vagina is shaved clean, as I love seeing erect clits sticking out of smooth vulvas!!!" "Volio bih, gospodine," Gruzija je odgovorio: "Nadam se da joj je vagina obrija čist, kao ljubav vidim podigli clits priljepljivanje iz glatkih vulvas!" "Well," he added, "you're in luck, Mrs. Larson has one of the smoothest and plumpest vulvas you'll ever see, now if we can get started, please!!!" "Pa", dodao je, "da ste u sreću, gospođa Larson je jedan od smoothest i plumpest vulvas ćete ikada vidjeti, sada, ako možemo 
upoznavanje   dobiti započeli, molim!"

"Oh, Mr. Solon," Georgia cried, "just look at it, it's oozing juice and her clit, you can actually see it protruding from her fat lips, it' utterly stunning!!!" "Oh, gospodin Solon:" Gruzija je plakala ", samo pogled na njega, to je oozing sok i njen klitoris, možete zapravo vidjeti da strše iz nje salo usne, to je sasvim zapanjujući!" "Please control yourself and get to work," admonished her boss, "Mrs. Larson has to get back to her class, so if you would please!!!" "Molimo vas da se kontrola i doći na posao", upozori svog šefa "gospođa Larson je da se vratim u svojoj klasi, pa ako bi molim!" Now laying on Mr. Solon's large wooded desk with her legs spread wide, Krista clenched and unclenched her fists while lewdly shoving her engorged organ towards Georgia's mouth in anticipation of the cunt lapping she knew was to follow!!! Sada leži na gosp Solon velikih šumovitih stol s njom širiti noge široki, Krista stisnutom i unclenched joj šakama dok lewdly guranje joj nabrekle organa prema Gruzije usta u očekivanju pička lapping je znala slijediti! Gingerly, almost delicately, the secretary leaned forward and pressed her mouth against Krista's vagina, causing the young teacher to literally shudder as the soft lips contacted her fully erected clitoris!!! Oprezno, gotovo delikatno, tajnik nagnutom prema naprijed i pritisne joj usta protiv Krista vaginu, uzrokujući mladi učitelj doslovno jeza kao meke usne kontaktirao njezin klitoris u potpunosti podignut! Upon hearing her moan and sigh, Ben asked softly, "Do you enjoy cunt lappings Mrs. Larson, your vagina certainly seems to be begging for it?!?" Nakon što je čuo njezin jauk i uzdah, Ben upita tiho, "Da li uživate pička lappings gospođa Larson, vaginu svakako čini se da je prosio za to?!?" "Oh yes," she gasped as Georgia carefully parted her labia and began tonguing her hard little clitoris, "s-she has a wonderful mouth and it feels so nice!!!" "O, da," ona dahnu kao Gruzija pažljivo slomljen joj usne i počeo tonguing joj teško malo klitoris, "S-ona je prekrasna usta, a ona se osjeća 
upoznavanje tako lijepo!" While Georgia continued to lick the succulent organ, Mr. Solon continued to question Krista about her sex life by asking, "How often does your husband fuck you, dear?!?" Dok je Gruzija nastavio lizati sočne orgulje, gospodin Solon i dalje pitanje Krista o svom seksualnom životu pitajući: "Koliko često se vaš suprug vas jebati, dragi?!?" "Almost every night," she answered between gasps, "he loves fucking me!!!" "Gotovo svake noći", odgovorila je između gasps, "voli me jebu!" "As well he should, my dear, you have an almost perfect vagina," he replied, "and any man would be proud to call it his own, but another question please, does he suck you too, I mean along with his fucking does he orally satisfy you?!?" "Kao i on bi trebao, draga moja, imate gotovo savršenu vaginu," odgovorio je, "i tko će biti ponosni da ga nazvati svoju vlastitu, ali drugo pitanje molim vas, on vas sisanje previše, mislim zajedno sa svojim jebote on oralno zadovoljava vas?!? " "God, I'm on fire," she moaned, "she's sucking me so well, and I'm so close to cumming!!!" "Bog, ja sam na vatru", kazala moaned ", rekla mi je sisa tako dobro, i ja sam tako blizu da cumming!" "Please answer my question, Mrs. Larson," he pressed on, "does your husband regularly suck your vagina!?!" "Molim vas odgovor na moje pitanje, gospođa Larson", kazao je pritisak na tipku, "Da li vaš suprug redovito sisati vaginu!?!" "Fuck yes," she said through clenched teeth, "that's why I shave my pussy, so that his mouth and tongue have open access to my organ!!!" "Fuck Da," rekla je kroz stisnute zube ", to je razlog zašto sam obrijati maca, tako da se usta i jezik imaju otvoren pristup mojim orguljama!" "Very good," he said softly, "from the looks of things you're read to cum, would you like that, dear?!?" "Vrlo dobro", rekao je tiho, "od izgleda stvari ste pročitali da sperma, želite li to, dragi?!?" "Please," she begged, "I'm am so fucking ready!!!" "Molim vas", molila, "Ja sam sam pa jebote spremni!"

"There's just one problem," he intoned evenly!!! "Postoji samo jedan problem", kazao je intoned ravnomjerno! "W-what problem" she fairly bawled, "I just really need to climax, please let me!?!" "W-što problem", rekla prilično bawled, "JA pravedan stvarno potreba da se vrhunac, molim da me pustiti!?!" "In do time, child," he replied, "but first we address this problem, okay!?!" "U to vrijeme, dijete", odgovorio je, "ali prvo ćemo rješavati ovaj problem, u redu?!!" "Anything you say," she begged, "j-just hurry, it's driving me crazy!!!" "Sve što vam kažu," molila, "j-samo požurite, to je vozeći mene ispucan!" "I have another question for you , dear," he said in syrupy smooth voice, "do you suck your husband's hard penis for him!?!" "Imam još pitanje za vas, dragi", rekao je u sirupast glatka glasom, "da li ti sisati vaš suprug's hard penis za njega!?!" "Of course I do," she wailed, "I love sucking him off, why do you ask!?!" "Naravno da ne", rekla wailed, "Volim ga sisanče off, zašto pitaš?!!" "Well, fortunately or unfortunately," he replied, "depending on your point of view, I happen to have a very hard penis, and to tell you the truth I need someone to suck on it!!!" "Pa, na sreću ili na žalost," odgovorio je, "ovisno o vašem gledištu, ja se dogoditi da imaju vrlo teško penis, i da vam kažem istinu Trebam nekoga da sisati na to!" "Now since Georgia's mouth is otherwise occupied," he continued on, "I need a volunteer to orally satisfy my erection, do you know anyone who could do that for me!?!" "Sada od Gruzije usta je inače okupirali", rekao je nastavio, "moram se dobrovoljno javljaju da oralno zadovolji moju erekciju, da li vi znati bilo tko tko bi mogao to učiniti za mene?!!" "Let me do it," she gasped, "hurry up, let me suck it, ohhhhhhhhh, god hurry please!!!" "Dopustite mi da to učiniti", rekla dahnu ", požurite, neka mi ga sisati, ohhhhhhhhh, Bog požuri molim!" "Mmmmmmm, Georgia," he sighed, "she has a very nice mouth, almost as nice as yours, and she's so enthusiastic, she can't seem to get enough of my erection!!!" "Mmmmmmm, Gruzija," uzdahne ", rekla je vrlo lijepa usta, gotovo jednako lijepo kao i tvoje, i ona je tako oduševljen, ona ne može činiti se dobiti dovoljno od mojih montaža!" Sucking an licking sounds soon filled the small office as the cunt lapping secretary and the cock sucking social studies teacher both began to work feverishly to bring their respective suckees 
upoznavanje  to climax!!!" Usisavanje lizanje zvuči uskoro napuni mali ured kao pička lapping tajnika i penis sisanče društvenih studija učitelja i počeo raditi grozničavo kako bi svojim suckees do vrhunca! "

While Ben Solon was quickly approaching his orgasm, it was Krista who was in the more dire straits, as her pussy and clit had been running on the ragged edge of climax for nearly fifteen minutes, she was in a state of near panic at the thought that they might not let her over the hump and have her cum!!!" In a very calm voice, Ben offered," Georgia, I'm very close now, my nuts have tightened and it's only a matter of time, I think you can finish her off now, we've tormented the poor dear long enough!!!" So, almost as if turning on a light switch, Georgia put her tongue into over drive and sent the poor thing careening over "Orgasm Cliff"!!! While Krista's body trembled and shook as a shock wave of pleasure coursed through her entire being, Ben's pecker sensing it was time, convulsed twice and sent a flood of semen down its long shaft and into the hot little cock suckers hungry mouth, nearly choking her under its huge volume!!! Both Ben and Krista were completely spent, but realizing that Georgia was now probably tight as a drum, Ben quickly sat her down and buried his face under her dress, bringing her to a quick and stunning orgasm with his mouth, leaving three very tingly organs glowing, satiated, and depleted!!! Dok Ben Solon brzo približavao njegov orgazam, bilo je Krista koji je u više Dire Straits, kao što joj maca i klitoris bio trčanje na krnjem rubu vrhunac za gotovo petnaest minuta, ona je u stanju blizu panika na pomisao da oni možda neće joj dopustiti preko grba i su joj sperma! "U vrlo smirenim glasom, Ben ponudio", Gruzija, ja sam jako blizu sad, moj orasi su stroži, a to je samo pitanje vremena, mislim da možete joj svršiti sad smo siromašni mučiti dragi dovoljno dugo! "Dakle, gotovo kao da je okretanje na svjetlo prekidač, Gruzija stavi joj jezik u pogon više i poslao siromašnih stvar spušta na" Orgazam Cliff "! ! Dok Krista tijelo zadrhta i rukovao se kao udarni val užitka coursed kroz nju cijelo biće, Ben je kurac to osjećanje je vrijeme, potrese dva puta i poslao poplavu sjeme dolje svoje duge osovine i na vruće mali penis odojak gladna usta, gotovo joj gušenja pod ogroman volumen! I Ben i Krista bili su potpuno potrošen, no shvativši da je Gruzija je sada vjerojatno uske kao bubanj, Ben brzo joj sjede i pokopali svoje lice ispod njezine haljine, njezine donoseći na brz i iznenadan orgazam s usta, ostavljajući tri vrlo tingly organa užaren, sit, i osiromašenog!Beograd oglasi


A few minutes later Mr. Solon said, "Didn't you have a class to get back to Mrs. Larson, it's almost time for the end of the period bell to ring!?!" Nekoliko minuta kasnije gospodin Solon je rekao: "Nije li imate klasa vratiti gospođi Larson, to je skoro vrijeme za kraj razdoblja zvono da zvoni!?!" She got to her feet and as usual, lifted her skirt one last time so that Georgia could give her vagina a nice wet good by kiss, and then with a wave of her hand was off to her classroom!!! Ona je dobila na noge i kao i obično, podigla suknju, jedan posljednji put, tako da Gruzija može dati joj vagina mokro lijepo dobar za poljubac, a potom s valom ruku bio off joj razredu! After she had gone, Georgia turned her attention to her boss and asked softly, "Is there anything else this southern belle can do for you!?!" Nakon što je otišao, Gruzija okrenuo svoju pozornost na njen šef i pitao tiho, "Ima li išta drugo južnu ljepotica može 
upoznavanje učiniti za vas!?!" Just hearing the sweet droll voice of the his orally efficient secretary was giving him another boner and he replied with a wink, "I'll think of something, baby, I'll think of something!!!" Samo slušanje slatko smiješan glas svoje oralno učinkovita tajnik je dajući mu još jedan neuspjeh i on je odgovorio s wink, "ja ću misliti na nešto, dušo, ja ću misliti na nešto!"

Нема коментара:

Постави коментар