.

понедељак, 7. март 2011.

Par za trojku


Bio sam na mom putu kući iz bara jedne noći kada sam primijetio skupinu dame stoji na uglu govori. Kao što sam prišao jednom povikao: "ej seksi u potrazi za vrijeme svog života?" Ja prestati za minutu i buljiti u tri ljepotice ispred mene. "Pa vrijeme moga života ne čini privlačnim", ja odgovor. Dakle, krećemo prema mom mjestu, što je samo nekoliko blokova dalje. Kada ćemo stići kažem djevojke da odu na sprat i svući u spavaćoj sobi. Ulazim u sobu s bocom votke, koje smo potom proći oko dok ga je oko pola prazna. Molim dame za seks  njihova imena, na koje odgovor, Jessica, Julianne, i Kristen. Jessica ima plavu kosu, 36DD tits i nosi bijela bedra uspone s podudaranja podvezica pojas. Julianne, koja ima najveći titties od tri (barem 36E ili EE), ima crnu kosu i nosi crnu ostati bedro highs. Kristen je bila crnka je tits koji su usporedivi s Jessica's, a ona je nosio crvene butina uspone i crveni korzet.
Sva tri su zadivljujući gleda i sam bio uzimajući teško samo razmišljam o tome što je doći. Julianne počinje ljubi me dok Jessica počinje otvoriti rajsfešlus moje hlače. Ona izvlači moj hard penis i shoves u usta i počne slurp daleko. Kristen kleči uz nju i počinje uzimanje skreće s Jessicom sisanče moj štap. Kao Julianne i ja i dalje poljubac sam doći za nju prepone trljati joj maca. No, ono što osjećam nije maca na sve, to je lupanje cvrst penis! Ja pogledam dolje i vidim da, dok sisa na mene Jessica i Kristen su mesnati izvadio svoje članove i milovati daleko. Oduvijek sam maštala o tome da s tranny, ali tri je bio san doći istinito. Ja početi trzati Julianne's penis kao što sam ja strastveno poljubio je, ja mogu osjetiti njezin stup raste veći od drugog, to je najmanje 9 cm i debljine. Jessica odlazi Kristen da imaju tendenciju da se moj penis i šetnje iza mene i počne lizati moj šupak. Ona je polako slajdova jedan, dva, zatim tri prsta u moje dupe, uvijanje joj prste svaki unos. Julianne kaže Kristen sjediti na krevetu i moždanog udara joj penis dok igramo, ona mi govori da se na koljena na krevet i nagnuti se nad. Julianne kleči ispred mene i predstavlja svoj masivni stup. Ja ju hvatati penis u bazi i povucite ga u moja usta i početi sisati. Ja nikada nije sisao penis prije, ali Julianne osjećao tako prirodan i punjenje u usta. Ja slurp daleko, proždire koliko joj meso kao što ja mogu sa svakim progutati. Jessica dočepa cijev jednostavnost analni lubrikant, i temeljito pokriva joj penis i moj šupak s njom. "Ti si opustiti se malo, ali pokušajte se opustiti beba, ili ga može povrijediti malo u početku", kaže Jessica. JA probati moj najbolji da se opustite, ali uzbuđenje joj meni čini teško.Jessica polako slajdova vrh joj penis u mom rupu. Osjećao sam se bolno peckanje u moje dupe za prvih nekoliko sekundi, ali jednom da izblijedio sam bio u potpunoj ekstazi. Malo po malo ona skliznula sve više i više od nje teško pola meni, izgradnja brzine sa svakim potiskom. "Fuck yeah Jess, jebi moje uske rupe, jebi ga duboko i teško!", Ja stenjati s oduševljenjem. Sam pogled na at Kristen, oči vratiti u glavu kao ona potezima svoju veliku penis dok jebeni magarca s ogromnim dvokrevetne završila dildo.Licni oglasi ona trazi njega Beograd
joj gledam čini mi se tako vruće i ja početi duboko grlo Julianne je masivan član. Ona cijedi joj bradavice u oduševljenje i drmanje "sisati da pol djeteta, pusi ga svi put dolje!" Julianne dočepa leđa moje glave kako bi joj pol vodič niz moje grlo. Ja cviljenje sa zadovoljstvom kao Jessica brzo pulls joj penis iz moje dupe.Julianne cura joj pol iz mojih usta i šetnja oko iza mene, a Jessica kleči ispred mene. Ja lizati moje dupe sokovi off joj pol kao što sam slurp dolje joj veliki penis. Julianne me ispunja tri četvrtine joj penis sa svojim prvim potiskom u meni, moja rupa praktično moleći za nju da me napuniti s njom Titanic organa. Kristen počinje klizanje joj lubed i spreman guzicu prema mojoj lupanje pijetao. Ona vodi moj štap u njezin šupak ", doći oko pola moje i izbačaj, a ti jebi moje dupe beba", Kristen moli. Ja odmah doći okolo i početi stroking joj masnu penis, kao i ona melje joj supak protiv mene, moj štap zakopana unutar nje. Što sliku, meni na koljena jebeni Kristen u magarca, dok sam moždani udar joj debeli penis, sve dok Julianne zloupotrebe moj šupak i Jessica fucks moje lice stoji nad Kristen. Moramo su boravili kao da je za 30 ili 40 minuta, jebote, sisa, i jerking, svatko od nas oplakivanje u obična zadovoljstvo. "Jebi ga, jebi ga kao da ga vlastiti Julianne!", Ja krik gritting moje zube. Odjednom Jessica izvlači joj penis iz mojih usta i pokriva moje lice sa svojim toplim opterećenja. Za trenutak sam prestati milovati Kristen's penis, tako da mogu koristiti moje prste za brisanje svih Jessica's sperma u mojim ustima. Pijenje joj kremasti opterećenja nije mogao imati je napravio mene toplije. Jessica legne i svjetla gore cigaretu, kao i Julianne Kristen prekidač pozicije. Ja slajd moj hard kolac unutar Julianne je šupak, sve na putu i sve van, ponovno ulazi u rupu sa svakim potiskom. Ja utrljati joj čarape pokrivene noge dok vozim joj užitak rupa. Kristen pletiva tri prsta u moj šupak, onda slajdova četvrtina u. "MMMMMM yeah baby, yeah!", Vičem s uzbuđenjem. Kristen otvara bocu maziva i pokriva joj ruku i moj šupak, ona čini sve svoje prste u mjesto i počne da klize svih pet svoj prst u moju guzicu. Kada se ona dobiva joj bokser ona mi kaže da se opustite i nježno gura unutra i van, ja mogu osjetiti moju rupu istezanje šire i šire kao i radi joj ruku u moju guzicu. To traje nekoliko minuta i nekoliko pokušaja, ali napokon Kristen gura prošlost joj bokser. Osjećam šakom gurnite jebati rupu, ona se osjeća kao moj magarac je sisa Kristen ruku u! Ja vriska kao i ona polako loptice joj ruku u šaku i ona rotira unutar mene.Osjećao sam se tako puno, ali je gotovo osjećao kao da sam još mogao uzeti više. Kao što je Kristen agresivan moje rupe, Julianne dalje rock naprijed-nazad na moj polu, jebeni joj šupak nasilno. "Drill tu rupu, to svrdlo!", Julianne vrišti. "Oh yeah šakom moje dupe Kristen beba, otvoriti moj rupa širi!", Vičem. Julianne kaže Kristen da će se povući šakom polako, pa sam se opustite svoje rupe i Kristen nježno vuče šakom iz moje dupe. Kristen gužve joj penis unutar mene i počne funta daleko. Bracni par trazi devojku za trojku
"I'm gonna cum u rupu zajebavati beba!", Kristen trese. Sam početi vježbati Julianne je šupak tako možemo cum zajedno. Ja moždani udar Julianne's penis pažljivo, ja mogu osjetiti njezin stup punjenje s sperma, kao što raste deblji i deblji u ruci. "I'm gonna Julianne jebeni sperma, I'm gonna ispuniti svoju guzicu s mojim opterećenja!", Ja vrištati. Ja pokopati moj penis svi put u njoj rupa, kao i Kristen thrusts duboko u meni.Osjećam se Kristen je toplo sperma punjenje moj šupak, kao što sam sprej unutra Julianne, svi smo jaukanje u ekstazi. Julianne sprejevi joj opterećenja u ruci, a ja lizati joj sperma s mojim prstima. Kristen slajdova joj štap iz moje rupe i sperma kaplje dolje moj magarac, ja slajd moj anketi od Juliane i gledati moja sperma kišica iz nje. Julianne onda je sranje ostatak Kristen's sperma iz moje gapping magarca, a Kristen sranje moja sperma iz Julianne's ass. Ja ljubim oboje, degustacija i opterećenja, a mi svi leći. Ja slurp tamo dolje isušen cocks jedno vrijeme svaki i svi smo zaspati. Ja ne mogu čekati za jutro i još vruće analni sjednici.

1 коментар: