.

субота, 12. март 2011.

Beograd oglasi

Sam bio uzimajući gotovs za večeras kada Marnix, moj vozača, pod nazivom.'Četiri kupaca večeras. " Wow! To je ono što sam htio čuti. U 20 minuta, on mi je vozeći se na moj prvi klijent. On mi je pao u sredini nigdje na velikom imanju.Išla sam prema lijepim kuća kada djevojka pozdravila me i pitao me da ju slijede. Bio sam impresioniran kada je otvorila vrata. Wow!oglasnik beograd  Ovaj čovjek je dobio stilu! Sve se činilo da odgovara.

Ona mi je rekao da biste dobili gol. Htjela sam pitati joj nekoliko stvari, ali ona je samo otišao. Sam oklijevao, ali skinula svoju odjeću. Kada se djevojka vratila,mali oglasi  ona mi je dala korzet, mini suknju i sandale visoku petu. Ona je stegnuo steznik dok ga je teško disati. Ja sam gledao u ogledalo. Wow ... Morao sam joj ponovno pratiti u drugoj sobi. Ona je otvorila vrata i rekao mi da hodam prema kaminu. Bio sam zapanjen ...

Četiri muškarci zagledao u mene! Bio sam iznenađen, prestrašen, ali i uzbuđena. Sam otvorio usta da govori. 'Ne!' jedan čovjek rekao, a ja zatvorena usta. "Lindsey, koja je svoje ime u pravu? ' Bio sam šokiran. 'Kako vi ..' "Tišina! 'On je rekao. "Dovoljno je reći da ili ne! '. Bio sam zapanjen. 'Da', rekao sam.Osjećao sam se njihovim očima po cijelom tijelu. 'Da ŠTO?' On je rekao. Sam sumnjao. 'Da gospodin?' Četiri muškarca počeli smijati i osjećao sam se glupo.Odjednom ga hit me. 'Da Master', rekao sam. On me je pogledao u moje oči, koje me rumenilo. "Dobro je čuti što možete ponašaju ispravno '. Ja spušten moj oči i čekao. Čovjek, bio sam uplašen! A mokra ... ja volim biti pratnja, ja sam krajnji muški spol igračka oglasi srbija

'Kneel!' mišićav čovjek, rekao je. Sam poslušao odjednom. Ustao je i pao njegove hlače. Velika pulsirajuća penis pojavio ispred mene. U kratko vrijeme on je bio jebeni grlu dok njegova sperma squirted u moje grlo. Zastao je i veliki čovjek je zauzeo njegovo mjesto. Ja retched kad je odgurnuo Njegov penis nemilosrdnog dublje u moja usta. Čuo sam vrata i uzalud sam pokušao gledati.Čuo sam korake iza sebe. Novi Čovjek je sjeo i osjećao sam Njegove oči na mene. Javni seks

Veliki čovjek počeo kretati brže i grabbed moje kose. Gurnuo glavu nad svojim pijetao i On je također squirted njegovo sjeme u leđa moje grlo. Ja retched opet. Ali se proguta. On je stavio njegov penis iza zatvarač i sjeo. Čovjek iza mene je stajao gore. Osjećao sam se rukama preko mojih ramena, moj vrat. On je prisiljen mi da ustanem povlačenjem moju kosu. Htio sam da se okrene, da se pogledati na ovom stranac, ali nisam smjela. Osjetio sam njegove ruke po cijelom tijelu. Moja koža je s početkom u puzanje. Moj disanje teže kad sam osjetio njegove ruke cijeđenje moje grudi. U međuvremenu drugim muškarcima samo me gledao. Čovjek stavio prst u usta, sve dublje i dublje. On je podigao moju suknju i gurnuo dva prsta u moje mokro pićka. Ja usisan Njegov prst i uživali osjećaj Njegove druge prste u moje pička. Ja moaned kada ta osoba malo moj vrat. Treći čovjek je ustao i hodao prema nama. Čovjek iza mene me podiže, tako da je treći čovjek je mogao da me jebati. Fuck me hard. Osjećao sam se njegov penis hard rock pumpanje u meni.

Stisak čovjeka iza mene stegnuo, a ja ne mogu ići bilo gdje, čak i ako sam htjela. Ideja ostale trojice muškaraca gleda me me dobiti na rubu real fast.Čovjek je prisiljen njegov penis u nemilosrdan i iz moje mokro pićka. Ritmički preselio svoju kukovima naprijed-nazad. Čovjek iza mene grabbed moje grudi i stisnutu real hard. Njegov nokte pokopan u moju kožu. To je bio posljednji slame. Nisam mogao više podnijeti i doplovio daleko na teške orgazam. Čovjek koji jebeno mi mislili da je bila vruća mislim, jer je počeo špricati njegova sperma u moj trbuh. Osjetila sam toplinu njegova sjemena me ispunjava koji je napravio mene doći čak i teže.

Konačno mi mišići opušteni. A čovjek povuče njegov penis i stavlja ga iza njegova zatvarač opet. Moje noge padaju na tlo, ali jak čovjek iza mene me drži stvarne uske. Osjećam se malo ošamućen i pokušati vratiti na zemlju. Čujem glas iza mene. "Ti je dobro, moj rob '. I ja sam prepoznati ovaj glas. Da si to ti!Sam ustao i okrenuo da moj Majstor lice. Pogledao sam u oči i vidio mali osmijeh oko usana. Ali onda Oči smrznuti. I ustima nije da nježan više. 'Nisi ni pitati za dopuštenje da dođe! " Kažeš mi. 'Jako sam razočaran u tebi.' Osjećam sram. Bili ste u pravu. "Ali ... nisam znao Ti si ovdje!" JA pokušati ... "To nije važno. Već ste saznali da ste imali adresu muškaraca s Učitelju! Znači li to da prsten zvono?! ' Vi kažete. Osjećam se još više sram sada. 'Žao mi je majstor, u pravu ste. Naravno '. Ja niže moje oči u sramotu i čekati svoju presudu.

'Ti si idući u biti kažnjen za svoje slip up'. Čujem da kažem. Bojim se i pitam se što će to biti. 'Sada kleknite! " Vi kažete. I ja sam slušati. Vidim da krenemo prema drugim ljudima. Ti si opisala nešto. Me? Ja ne mogu čuti što me čini još više prepala. Tada sam da vas slijediti. Prolazimo dvije sobe i poduzeti stepenice ići gore. Vidim četiri vrata. Ti me vodi na drugi. Moram ga otvoriti.Vidim veliki krevet i dovoljno igračaka na zidovima za početak poslovanja.Gutam i hoda prema krevetu, gdje se očito žele da mi se. Možete zaustaviti i zategnite moj steznik još više sada. 'Trebali bi imati odgovor na pitanje ". Čujem da kažem. Zatim si me gurnuti na krevet. Ni u kojem trenutku moje ankles i zapešća bili vezani za krevet. Ja vidim tvoje oči I u potrazi zid. Gledam previše.Ja Te gledati dok hodate prema zidu. Čeka se što ćete odabrati. Tada ljudi ulaze i okupljaju oko kreveta. Oni su skinula svoje hlače i njihove cocks točku na mene. Se okrenes, nosi bič. "Možete početi najprije ukazuje na najstariji čovjek.

Vidim da preda bič na sredovječni čovjek. Vidim mu dlaka siva malo, ali njegove oči su poput onih horny tinejdžer. On je bio mišićav i imao ogroman kurac.Bojala sam se za ono što je bio idući u učiniti za mene. On je korak naprijed i pogledao me. Osjećao sam se njegov hladno prstima milovati moju kožu. Moje grudi, moj trbuh, moja bedra. Zastao je i tučeno me real hard na moje grudi.Vrisnula sam. No, nitko nije činilo da se brine. Opet. I opet. 'Trebali bi imati odgovor na pitanje ". Čujem da kažem opet. Kad sam pogled na vas, ništa ne vidim, ali oči kao čelik. Tada je čovjek prestaje. Gleda vas i klimanje glavom. U tom trenutku uskače među moje noge i stavlja svoj penis snažno u meni. On počinje da me jebati real hard. Boli me, ah to boli! Ali on ne pokazuje milost i čuva jebeni njegova kuja dok ju ispunjava svoje sjeme. Onda je on povuče.'Dobro'. Čujem da kažem. "Ti si sljedeći" upućuje na najmanji. Sljedeća? Što?Barem je bio mali, što je olakšanje. Dok sam bio veličine njegove ogromne kurac .. Jojo Ungh ... oh moj Bože!

Ali to nije ono što će se dogoditi na prvom mjestu! Srednji starac predao bič na mali čovjek. Ne opet!? Mislio sam. Ali, da, opet. Osjećao sam se čovjek ne suzdržavati kad bič dotaknu moje tijelo. 'Aaa!' Vrisnula sam. Moja maca je još uvijek upaljeno i boli, boli uzrokovane bič me ubija, ali ipak .... Osjećao sam se vlažne kaplje između mojih nogu. Tvrdi pogled na vaše lice me još više napaljeni. "Aaaaah! ' Bol me ubija sada. Moje je lice bilo prekriveno suzama kad se mali čovjek stavio ogroman penis u moja pička. Snažno me jebu. Bio sam toliko mokra, samo tako mokra. Osjetio sam veličinu njegov penis bio je suzenje moje tijelo. Ali ja ne briga. Samo sam htio da bude jebeno. Jebeno teško.Sperma drugog muškarca curila između mojih bedara kada novi sjemena ušao moje tijelo. Osjećao sam se kao sextoy, kao objekt žudnje, samo koristi za zadovoljstvo drugih ... Cum cijelom glatko obrijana maca. Kaplje između mojih bedara. Moja vlažne također pomiješana sa svojim sokovima. Sam mogao miris ...

Bio sam iscrpljen kad sam čuo da kaže: '. Ti su bogato ispunjen moj rob' Ti me odriješiti, ali mi se okrene, tako da sam legla na moj trbuh. Ali nije dovoljno. "Gutam .. Što mislite? Mislio sam. Možete me vezati natrag na krevet. 'Sada je moj red. " Čuo sam vam reći. Osjećao sam bič milovanje moje kože. Tiho. Onda si me pogodila, te pogodak mi je teško. Opet i opet. Stavio sam glavu u jastuk.Kako prigušiti zvuk mog krikove. Samo sam znao da si ih razbio moju kožu.beogradski oglasnik Ali ja još uvijek čežnja da bude jebeno Ti, moj gospodar. Konačno ste prestali i dobio na krevet. Osjećao sam se vaš penis pritiskom protiv moje stražnjice. Nježno milovanje moje mokro pićka i prisiljavajući svoje kurac u meni. Svi oni sokovi kaplje iz mene. Vaš penis prekriven vlažnom i sjeme. Ti me jebati real hard, a ja sam oko da dođem. Ali ja ne mogu! Ja ne mogu doći bez dozvole opet! Ja se čak ne usuđuju pitati. Tako sam držite leđa. Oh .. Ali ona se osjeća tako dobro!

Ja početi stenjati pravi glasno. Možete povući, ali ide niže i snagu svoje penis u moje dupe.
Nemilosrdni Možete početi jebati mene opet. Boli me, argh to boli! Ali onda se početi kretati polako, a ja osjećam svoje sjeme squirting u meni. Sada sam zaista sam ispunjen, mislio sam .. Osjećam noktima u mojoj stražnjici kad orgazam doživljavaju svoj vrhunac. Kada se povuče više sjemena se miješa s sokovima između mojih bedara. Ispunjen sa svim što je sperma, ispunjeni svi oni ljudi, osjećam se kao kurva. Još kad sam ostvariti čak i sviđa mi se. "Vi nikada neće zaboraviti pitati za dopuštenje opet. Shvaćate li da?! ' Vi kažete.'Da Učitelju!'. Ti me odvezati. Ja se okrene i sam na leđima ponovno. To je ljepljiva između mojih nogu, a ja pogledam dolje da se vidi. Bio sam iznenađen količinom tekućine. Vidim svoju ruku postizanju između mojih nogu.

Moj klitoris je prosio da se dotaknu. A ja sam kao uspaljen kao pakao. Možete ga početi trljanje. Sve je to sjeme što ga čini još više napaljeni. I to ne uzeti čeznuti za mene da biste dobili na rubu. 'Gospodaru? " Molim pažljivo. Možete pogledati na mene. 'Master? Smijem li doći? Molim? " Ja sam prestravljen za ono što će reći. Umjesto toga možete na snagu tri prsta unutra, još uvijek me gledajući. 'Master?!' Četiri. Vidim da kušanja koktel između mojih bedara. Sam stisnuti moja guza zajedno pobjeći iz zagrljaja smrti nevjerojatan orgazam.'Master?! Molim?! ' Još uvijek nema odgovora. Osjećam svoju ruku pritiskom teže sada. Malo boli. Ali ja ne briga. Oh kako sam željela sam samo mogao doći!Više tlak, više boli. Dvojica muškaraca grabbed moje ruke, moje druge dvije noge. 'Aaa!' Bio sam ispunjen potpuno. 'Sada dolaze!' Vi kažete. Vaša šakom me ispunjava.

Osjećam ogromnu pritisak unutar mene. Muškarci stegnuti njihovo držanje što je uzrokovalo topline u mom trbuhu. Orgazam polako preuzeo moje tijelo.Vrisnula sam, upletena i lučni leđima tijekom najviše nevjerojatne orgazam sam ikada imao. Moji mišići polako opušteno. I boli uzrokovane Vašim rukama povećana. Polako se povuče. Osjećam Vaš jezik lizanje moj klitoris. I osjećam puno ljepljive tekućine između mojih bedara. Sve je tako osjetljiva. I ti to znaš.

Vaš jezik miluje moje sjeme pokriveno klitoris. Muškarci još uvijek drži na moje noge i ruke. Postoji nigdje ići! Odjednom ste dodirnuo najosjetljivija mjesta i na refleks pokušao sam zatvoriti moje noge. Ali ja ne mogu. Ti ljudi su jaki! Vaša Tong čuva istražujući moje mokro pićka. Miris našeg mješovitog sokova je u zraku. Čujem da lizati i gutati. Okus svih nas je u ustima. Osjećam Tvoje usne moje ograđivanje. Vaš jezik zakopani duboko u meni. Sisa mi prazan ... To znanje dobiva mene tako rožnat! Možete zaustaviti i pogledati na mene. Vidim sjajnu vlažne na bradu, gledam Te lizanje usana. Čežnje pogled u očima. 'To je dobar ukus ". Vi kažete. Vi hoda prema meni. 'Okus!' Sam otvoriti usta i okus koktel od tri muškarca i me ... prst seže duboko u grlu. Ja ga sisati, a ne razmaziti malo. Tada ćete me poljubiti. Stvaranje vlage u bradu dotakne moj obraz. Tada ćete hoda. Na zid ...

Srednji starac dočepa moj sjenica, dok mali čovjek stavlja dvije svoje prste u moje mokro picka. Veliki čovjek dočepa moje druge sjenica, njegove nokte pritiskom na moju kožu. Vi okrenuti. Moje oči raširiti kad vidim da drži iglice u jednoj ruci i isječke u drugoj. Možete prošetati do mene i poljubi me. Muškarci stop me dira nakon što je jedan signal od vas. No, oni držati na me drži čvrsto.Tada ćete početi postavljanje isječaka na moje usne, dva na svakoj strani. Ja stenjati i twist, ali ja ne mogu pobjeći. To je ubode, ali dodaje da uzbuđenja.Vlažne i sperma pokriti isječke sa sjajnom tekućine. Tada ćete pognut i dodir moje grudi. Tender. Stroking moje bradavice. ih Lick i ugristi ih. Aaaah! Moje bradavice čvrsto točke naprijed. Možete uzeti iglu. Ja sam prestrašen ali oh tako mokra. Ti me ubosti tiho u mom tijelu, da mi pokaže kako oštar je. Isječke boli još više kada je jedan čovjek vuče ih malo. Tada ćete uzeti moj dojke. Jedan od posljednjih poljubac na moje bradavice prije nego što ćete ga probušiti.

Ja jaukati kad sam osjetiti oštar kraj igle protiv moje bradavice. Možete početi gurati. Bol povećava. Moja koža jeza. JA pokušati dobiti moje noge zajedno, ali teže sam probati, nategnuti ljudi me zgrabiti. Gledam i vidim iglu ići dalje i dalje.To boli! Ali ideja mi se bradavice proboli uzbuđuje me. JA baciti moj glavu unatrag i luk mojih leđa kad netko gura dva prsta u meni. Aaa! Gledam iglu opet. To je preko! Što osjećaj! Ti moj dodir osjetljive bradavice, to poljubac. I plačem za više kada ste dobili drugi iglu. 'Imate dvije bradavice'. Čujem da kažem.

Drugi izgleda kao da ide lakše. Ni u vrijeme moje bradavice su proboli. Dvije male igle ističući obje strane svake bradavice. Lijepa .. Ljudi pustio mene i nakon signala od Vas trojica muškaraca izaći iz sobe. Mišićni čovjek ostaje.Moram ustati. Čudan osjećaj koji žeže u moje velike bradavice. Moram vas pratiti u drugoj sobi. Ja sam zapanjen! Ono što ja vidim je veliki jebeni stroj!
Tvoja ruka na mom vratu govori mi da hoda prema naprijed. Osjećam težinu od isječaka kidanje meso moje usne. Ja sam da se zaustavi ispred stroja. To je ogroman i zastrašujuće. Uzalud sam pokušati saznati kako se to radi.Odjednom Ti dodir moje bradavice ponovo. Aaa!

S druge strane prostorije je stol. Morao sam leći širiti noge. Polako ste ukloniti isječke. Bol pogorša onda kad one nestanu. Vi poljubi je bolje i početi lizati TE nove vlažne i sperma koji su se počeli padati između mojih bedara opet. 'Sjedi ravno gore'. Vi kažete. I slušati. To malo boli. 'Moj rob. Dopustite mi da Vas upoznati sa g. J '. Ja glavom i niže glavu da ovo više nije nepoznati muškarac.'Stand up!' Vi kažete. Ja Te slijediti u fuckingmachine. 'Sada. Sjedite na ovom sjedalu i leći. Vaš povratak će biti lučni po obliku sjedala '. Ja slijedim vaše upute. Što čudno mjesto! 'Sada širiti svoju nogu!' Vi naredbu. I slušati. Možete ih odmah vezati stroj. Gutam. 'Sada Vaše ruke!'. U kratko vrijeme sam bespomoćan.

Možete podesiti stroj tako da svaki kurac se nalazi ispred rupe. Moja usta, moja maca i moj magarac. Možete izvaditi iglice te ih zamijeniti prstenova. Vi gurnite dva užeta kroz prstenove te ih vezati na prsten iznad mene. G. J. sjedi dolje na veliki stolac u kutu. Ti provjeri sve još jednom i push na gumb. Polako osjećam veliki penis pritiskom protiv mojih maca, a tanji jedna sama snaga u moje dupe.Moja usta se popunjava crne fleksibilan penis. Ja stenjati od užitka kad se vaginalni penis počinje mi se probiti. Sperma i vlažna kapanja između mojih bedara i slajd dolje na moje dupe. Koji djeluje kao prirodni ovlaživač. Moj magarac se jebeno sada previše. Uže suze moje bradavice. U kutu moga oka vidim dvije gledatelja. Moj gospodar i gospodin J.

Čini se kao da je stroj jebeni mi sve brutalnije sada. Mislim da svaki kurac se kontrolira odvojeno, jer je jedno u mom pička je jebeni mi teže onda je jedan u usta i anus. Nemilosrdan. Pa. Što je nemilosrdan? Stroj ne može misliti! No, njegov vlasnik može ... i da ne pokazuju milost kada pritisnete drugu tipku koja izaziva strašnu bol u obje moje bradavice. Vidim kako užad se izdvajali gore. Još jedan gumb. To je jebeni me duboko! Teško! Ja stenjati i zadrhtim kada osjećam orgazma dolazi gore. O, moj Bože! Ja ne mogu pitati za dozvolu!

Ja twist i jaukati, ali postoji nigdje otići. Ja sam bespomoćan! Potpuno bespomoćni. Osjećam svoje nokte pritiskom na moje dlanove kad sam uzimajući na rubu. Sam pogled na vas. I molim vas da dođe. Samo instrument moram kontaktirati Vi ste moje oči. Prosjačenje očima, čežnja oči. Vidim mali osmijeh na vaše lice. Mislim da me razumijete. Ali vi ne reći ništa! Molim Učitelju! Molim molim te! Je li ono što sam rekao u mom umu. Vi ustati i hodati prema meni.'Držati oči otvorene!' Čujem da kažem. "Onda ste dozvoljeno da dođu! ' Trudim se klimanje, ali ja ne mogu. U roku od sekunde sam dao na veliki orgazam.Gledo sam u svojim očima kada moje mišiće ugovorene i moji nokti su se pritisne na moje dlanove čak i teže. Moj vrisak bio utišani penis u usta. Moje cijelo tijelo je trese kad napokon moj orgazam je umro.

Stroj se zaustavlja. Moje dupe boli i moje čeljusti osjećati čudno.gospodarica Beograd Moja maca je upaljeno. Ja sam osjećaj malo vrtoglavice i pada u ruke. 'Ja sam ponosan na vas moj rob' Vi kažete i onda sam kolaps. Budim u moje Masters ruke na veliki krevet u drugoj sobi. G. J. je još uvijek tamo. Ti me poljubi i moždanog udara moje grudi. G. J potezima drugi. Ležim na krevetu između dvojice muškaraca. U ovom ostvarenju imam osjećaj da sam uzimajući mokro opet.

'Osjetiti ono što ste učinili za nas'. Vi kažete. I mjesto jedne strane na svaki penis. Osjećaj da obje imaju teško na. Iako je moja maca osjetio sam bolan čeznuo za jebati opet, osjećaj ta dva rock hard cocks. Htio sam ih osjetiti u sebi.'Dobiti na sve četiri!' Vi kažete. Bez neodlučan sam ustati, okrenuti oko sebe i pad na sve četiri. Moja stražnjica ukazujući na moj Majstor i g. J. dostupan.Nadam se da će me jebati. Umjesto toga, čujem od vas. 'Ona je sve tvoje!' Jojo Ungh .. Sjećam Njegov veliki kurac kad sam ga sisao ranije ovaj dan. Osjećam njegove ruke čvrsto oko moje kukove i malo vrište bježi iz mog grla kada je njegov veliki penis me ispunjava. Sam pogled na vas. Ti si sjedio. Uživanje show, dok je Vaš kurva se jebeno.

Odjednom možete ustati i raspakirajte Vaš hlače. Vidim Vaš rock hard penis pokazuje u zraku. Ja zudim za to. Želim ga ... ali ne hoda sa mnom! Ja okrecem glavu, tako da ja mogu vidjeti. Vidim gospodin J otvoriti usta i vaš penis nestaje u njoj! Taj prizor je toliko uspaljen, osjećao sam se moje vlažne kaplje između mojih bedara. Čuo sam vas oboje moan, sa zadovoljstvom. Nisam mogao pomoći sebi i počeo trljanje moj klitoris. Pogledao sam ponovno. Čovjek koji je rožnat! On je sve! Tada sam vidjela svoj jezik kruži oko glavić, pljuvati i vlažne mješoviti. On je još uvijek me jebeno dok je on otvori usta da se vaš cijeli penis u usta.

Нема коментара:

Постави коментар