.

субота, 19. март 2011.

Devojke za upoznavanje iz srbije

Moje ime je Jenny & ja nisam daleko od dreaded 50 godina. Ljudi mi reći da sam dobro čuva i ja sam radio teško ostati mlad, uživati ​​u životu i zabavite se. Možda sam malo previše vole zabavu! Trouble je, bili smo u trag. Svaki put smo otišli na piće, on je "naš lokalni". Na kraju jedne noći, Barry, moj čovjek, je rekao: "Idemo na to novo mjesto u Staines s vanjskom terasom? Dogovorili smo se i dobio bar oko 20:30. Na terasi je bio zauzet, ali smo našli stol u blizini rijeke.Barry otišli da se pića i ja naseljavaju dolje i pogledao preko ostalih tablica. Bilo je nekoliko parova, skupina dečki i pomalo bučan grupa srednji vijek žena se za pravi dobar provod. Pića stigao i mi pričali za vrijeme, kada sam primijetio mladalački par gdje je momak je očito lijevanje njegovim očima oko sebe na sve djevojke. Bio je prilično dobro izgleda i on me uhvatili ga promatrajući. On se nasmiješio i namignuo sam se nasmiješio coyly natrag. Sada je važno da znate da sam ja tajna egzibicionista, često događa kada komandosa u raspoloženju i večeras sam bio u raspoloženju. Nekoliko pića kasnije, Barry komentirao je da je ovaj tip redovito je gledao u mene i tako da je njegova djevojka. Okrenuo sam se i opet je uhvaćen oka svoga. Sam komentirao Barryja da je možda on imaginaran starija žena. Barry je predložio da smo ga isprobati i možda imaju malo zabave. Znao sam što on znači. Otišao sam u WC i vratio bez gaćica. Barry je da pogled na njegovo lice iščekivanja. Kao što sam sjeo sam malo ganut moj stolicu tako da sam mogao "slučajno" bljesak po volji. devojke za upoznavanje iz srbije


Neko vrijeme kasnije Barry naznačeno, diskretno, da je tip bio gleda u mom smjeru, ja ležerno dosegla više za moje piti i razdijeliše moje noge malo previše, otkriva znatnu količinu gornji, unutarnje strane bedara. Nije moj obrubljen pussie samo još. Bilo je to dovoljno, međutim, da se okupe njegovu pažnju, Barry opet otišao u bar i vratio se s punom bocom vina umjesto čaše smo pili. "Ne želim propustiti ništa sada", šapnuo je. I onda dosegla dolje za podešavanje moje sandale, ovaj put proširenje "prilika" za moj obožavatelj da biste dobili puni prikaz moje obrubljen usana. Barry šapnuo "on stvarno vidio to vrijeme, mislim da je polu!" Ja volim o tome da ja mogu imati kad sam bljesak. Zapisnik je otišao po & tip nestao traci. Njegova djevojka ustala i ležerno hodao prema nama i rekao: "Imate li nešto protiv ako vam se pridruže, Phil je uzimajući pića i on je previše sramežljiva da se zapitaju". Mi željno dogovorili i ona sjedne, "Moje ime je Sarah & Phil's mog muža" licni oglasi za upoznavanje
Rekao sam: "mine Jenny i koja je Barry:" U tom trenutku Phil vratio, začudilo da Sarah je sjedila s nama, ali hodao s više smiješiti se na njegovom licu. "Bok, ja sam Phil". "Mi znamo, rekla nam je Sarah", rekao sam.


Nevin, ali džepova razgovor nastavio za neko vrijeme, kao i potrošnje vina, prije nego što Barry je rekao: "Pa, što vas dvojica radite kada se to mjesto zatvori?" Sarah je odgovorio: "Ne znam, morali smo se nadali pronaći nešto za krug večer off, nešto drugačije od uobičajenog u petak navečer stvar ", rekao sam," Krenimo uz rijeku malo i vidjeti ako mi može naći još bar koji je otvoren kasnije ". "Ok", rekoše. Stojeći, prikupljanje naše stvari, uspio sam sebe na stalni Phil ruku, dajući samo nagovještaj stisnuti. Kao što smo hodali, shvatio sam da je hodanje s Sarah Barry i da je Phil je uz mene. Okrenuo sam se pogledati u njega i rekao: "Koliko dugo vas dvoje bili u braku?" On je rekao: "oko 3 i pol godine, dovoljno dugo za nju da mi pogled na druge žene, bez uzimajući ljubomoran!" Mi smo oboje smijali. Uzimao sam priliku i rekao: "Ja mislim da si me gleda nisu bili ranije si?" On je imao trenutak je zbunjenost i napokon rekao: "Da sam bio i da ste vrlo attractiv licni oglasi za upoznavanje bgd
E & uzbudljivo ". "Uzbudljiv, zašto ti reći da, moram biti 15 godina stariji od vas dvoje" "Vi samo izgleda da tako bude opušteno i udoban sa Barry, sam komentirao da Sarah ranije i ona je rekla da mi se činilo da se vrlo otvoreno" On je imao naglasio "otvoren". U ovom trenutku, imali smo postigli klub koji Barry često je koristio, nekoliko trenutaka kasnije doormen nas je priznao da dim unutrašnjosti. Bar je intimna i imao puno skrivenih područja. (Neću imenovati ga, jer mi još uvijek ga koristiti)


Pića u našim rukama smo pronašli udubljenjem područje i naselili u. Čini se da oba Barry & Sara je dobio na dobro! Ona je sjedila blizu i da je taj pogled na licu koja je sugerirala toplinu i mogućnosti. Okrenuo sam se da Phil i rekao: "Vi se koriste riječi otvorene kada ste govorili Barry & me ranije, što misliš pod tim?" U isto vrijeme sam se preselio malo bliže.On je opet malo neugodno. JA je uzeo bika za rogove, chancing sve i rekao: "Jeste li primjetili da sam bio bez gaćica kada zadržao gledajući u mene?" On blushed i mucao, ne može me gledati u oči "Ja sigurno nije i tako je Sarah . U stvari, to je Sarah, koji je potvrdio. Mislio sam, lijepo noge i puno butina ", odgovorio sam" da ste bili značilo da Phil ... To je moja stvar, vidim tipa koji mi fancy i vidjeti ako on voli ono što vidi. To me uzbuđuje. Ja obično ne pustiti, ali Sarah dolaze, i ona vrsta mi je dao hrabrosti da pitate "Drago mi je što ste učinili, jeste li dvije u zamahu sceni onda?", Upitao je.


Možda sam mogao biti u to govorio, Barry i često sam maštala o ispitivanju vode! "Bio je zapanjen za trenutak, posegnuo za svoje piće, a onda shvatio da oba Barry i Sarah su slušali. Sara je ruku na Barry's arm & tajnu osmijeh na njenom licu. "Rekao sam vam da Barry i Jenny su lijepi ljudi", rekla je ona. "Naša vrsta ljudi". Dodala je: "Jeste li ikad pokušali komandos Sarah" Pitao sam. "Samo kad je vruće, ne namjerno flash, ideje pravi uključite ipak, ovaj razgovor je davanje mene ideje o sve i svašta!" Sarah je odgovorio sa seksi osmijeh na njoj ljepušan lice. "Moj savjet je da to probati, ali samo s Phil & na mjestima niste vjerojatno da će bilo tko znati, da je ako Phil voli bez gaćica?" Volim ga puno, pogotovo kada to učinite! ", Rekao je Phil tiho. Barry se nasmijao i rekao: "Mislim da ćete uživati ​​u iskustvu, to je nas je uveo da vam je zar ne?"


Noć nosile i naš razgovor neizbježno postaje detaljnije. U vrijeme kad smo imali dogovoreno da se vrate u svoje mjesto imali smo saznali da su oni često razgovarali o fantazijama i ljuljanje, ali nikada nije imao hrabrosti sajtovi za upoznavanje devojaka  da zapravo učiniti nešto o tome. Imali smo samo soft zamahnuo jednom nakon malo više piti s prijateljima odmor u Grčkoj i jednom posjetili ljuljačka klub, samo da nedostaje hrabrosti ništa učiniti, ali gledati, ipak, uvijek je želio na ljuljački ako situacija nastala. Činilo se to sada može biti mogućnost ... ....


Ušli smo naš salon, Barry izvadi bocu vina iz kabineta i izli čašu za svakog od nas. JA je uzeo Sarah u kupaonicu i rekao kako smo uređeno sebe "Sarah, iskreno, koliko daleko želite to ići večeras?" Ona je pogledala u mene i rekao: "To je naš prvi put Jenny i ja sam jako nervozan, ali sam sortirati fancy vas oboje i ja znam Phil je stvarno u vama, pa možda smo trebali vidjeti što će se dogoditi ", rekao sam:" počevši će biti teško, ja samo ne mogu doći u Phil's hlače, bez obzira na to koliko privlačna ideja je "Sarah giggled i odgovorio: "Oh, mislite li da igra usudi ili nešto možda način da se stvari grijao". Mi smo išli dolje, dečki su bili na kauč govori. Rekao sam: "fancy igra kartice, dok mi dobiti malo više opuštenije?" Svi su se složili, iziđe kartice i počeli smo igrati. Ulozi su se složili i zabava počinje. Dva ili tri kruga kasnije sam namjerno izgubio stvarno glup ruku, Barry je rekao "Jenny, koja je otkačen stvar, trebali platiti kazna.Sjednite na Phil krilu i reći mu nestašan šala "Ok", rekao sam. Kao što sam se popeo na Phil krilu, Barry je rekao devishly "zapamtite vaše komandos, stoga budite oprezni što radiš!" Gaće manje, sam dogovorio moju suknju i namjerno squirmed malo zbog čega je moje držanje dna do steady mene. Njegove ruke tople kroz moje tanke haljine.Dok govori osobito grub šala, bio sam svjestan nekih ukrućenje prema mom golom pussie. Kao što sam se popeo s njegovom krilu, pogledao sam dolje u njegove prepone i može se lako vidjeti obris njegova raste penis. On je lagano milovala moje butine i dupe guzovi. Ton skup, postavili smo istinu, usuditi se i kazna kao ulog. Sarah namjerno izgubio i oduzet ukusni magarca treperi kovitlati se na sve, to wiggling osobito na Barry, otkrivajući najsitniji gaćice protiv lijepu glatku dnu. "Sada dečke pak, nakon što je sve to samo pošteno" Mi smo oboje požalio. "Ok" Barry rekao "ono što je potrebno kao zalog moje dame". Mi smo staviti naše glave zajedno i Sara reče: "Let's do ulog malo i vidjeti tko je koliko različitih dječaka slavine su, vi ste za to?" Barry pogledao Phil i rekao: "Ja sam, ti prijatelj?" "Ok , ja sam, iako nećete smijati će vam Jenny? ", rekao je Phil. Jenny tiho rekao: "Ja ne mislim da ću se smijati Phil, možda ću morati dobiti zatvoriti pregled da biste saznali što mislite da je smiješno o tome ipak" Pojasevi su pušteni, leti poništiti i oba seta hlače pao na pod. "Right off" mi je plakala smijeha. Barry boksači su bili prepuni nešto kao njegov penis je objavio prvi, samo trenutak prije nego Phil ispustio svoju boksači će predstaviti tanak obrezan lijepo obrubljen ljepote. Svi smo bili tihi za trenutak, kada sam pogledao Sara, ona je rastrgan između Barry's penis i gleda u mene. "To je lijepo jedne Jenny, ti sretan djevojka" "Uvijek sam uživao Sarah", rekao sam. Dječaci tiho stajala namjerno sluša na našem razgovoru.Taj trenutak smo znali bio je trenutak razumijevanja. Sarah i ja znao što je o to dogoditi i mi očito složili. Oboje smo ruže i otišao prema naprijed milovati dječaka pobudila cocks. Uzeo sam Phil je nevjerojatno firma vratila u moje ruke i Sarah zavladala Barry's. Pogledao sam u Phil oči i poljubio ga, tada vodeći ruku na moje dno, pritiskom moje tits protiv njega.On je stisnuo moju stražnjicu. Pogledala sam preko ramena da vidi Barry je podigao Sarina noga, stroking joj sada zabadanje dupe i mlade devojke bio nuzzling joj vrat, dok joj je milovanje svoju muževnost između njihovih tijela. Vidjevši Barry sa Sarah mi je dao nevjerojatno uzbuđenje. Dojam Phil u ruci i njegov dah na mom licu je nešto ću pamtiti dugo vremena.
Seksi klubovi u Beogradu

Preselio sam daleko blago i povukao Phil na veliki kauč. Ležala sam dolje protiv njega i on se rastali moje noge na mojim usnama moždanog udara. Ja wriggled od mojih top i grudnjak grozničavo, osjećajući toplinu na mom golom grudi. Polako sam radio svoj ​​put uz prsa, zaustavivši se na njegov pupak, malo zafrkavati, a onda je uzeo njegov penis u vrh među moje usne dok mi jezik lizali glavu. On je ukrućen. Njegov savijenim leđima kao što sam igrao duž svoje osovine. Polako je sjeo i onda malo dahnu. Ja nevoljko okrenuo iz mog zadovoljstva i vidio da je Sarah bila potpuno gola, glave do repa s Barry i da su davali usmene divno da jedni druge. Njezine grudi prekrasna i ocrtava prema svjetlu, bradavice krute. Mekani zvuk usne na njegov penis, na trenutak sam pomislio da je Phil bio šokiran, ali on nije bio, on je bio uzbuđen iznad svih očekivanja. I mi smo uklonili sve naše odjeće i spojila našu duboku pleasuring jedni od drugih. Rezak moj podigli nipples, svoje prste džepova i onda nalaz moj klitoris, ja fingered njegov anus i neka moj kažiprst ući kao što sam Pomilovala penis vratila s mojim noktima. On je grozničavo okrenuo da mi usmeni. Kad je njegov jezik mi probed, orgazam ruža u meni gotovo odmah. Ne mogu opisati trenutak, svoj ​​jezik, svoje ruke, svoje tijelo protiv mina i očima Barry & Sarah. Gotovo sam mogao osjetiti njihovu toplinu. Uzeo sam sve svoje dužine u moja usta za trenutak i on je počeo da se sperma. Ja izdvajali leđa samo malo i uzeo toplo sjeme u usta. Moj orgazam probila barijeru konačne i ja povika drobljenje, Zbog snažnog podrhtavanja i uzbudljiv kao vrhunac svoje prste radio moj pussie & klitoris stručno.


Ne sjećam se točno koliko dugo smo mlade devojke  postavili na sofama, samo lizanje i milovanje, ali, na kraju smo ruže i sam našao haljinama za sve. "Kava tko" Pitao sam. U kuhinji smo sjedili, svi sada samo malo svjesni i nervozan mislim. Barry probili led i rekao: "Bože, želim sam imao fotografirali vas dvojica, ti su tako uzbudljivo gledati nisu bili oni Sarah?!" Mama, to je moja Fanny boljeti ", rekla giggled. "Tako su se vas dvoje, kad Phil eksplodirala u ustima, mislim da sam došla ranije nego što je normalno" Ja oslanjao. "Pogled od vas dvije radite takav nevjerojatan primjer pravog 69 okrunjen sve!", Dodao sam. Sarah coyly pogleda iz nje kavu i rekao: "Sljedeći put ćemo dovesti naše kamere." "Sljedeći put?" Ja sam pitao. "Oh, da", rekao je Phil. "Molim vas, neka bude sljedeći put, uskoro!" Barry ima lijepu kamera previše. Trebali bi imati je rekao: "Rekao sam izvan sebe" mi ljubav uzeti slike ". "Sljedeći put ćemo pokušati grupe kao dobro?", Rekao je Sarah i dodao, s pogledom u očima koji nitko ne bi mogao magla
ake, "volio bih to probati sve što je s vama i". 

Нема коментара:

Постави коментар