.

понедељак, 21. март 2011.

Druzenje i upoznavanje


Ja sam udana moj srednju školu draga kad sam bio samo 18 godina. Bio je iste dobi kao što sam i pridružio vojne pravo nakon što smo diplomirali. Kad je završio vojnu obuku je saznao da mu je trebala biti stacionirana u Europi i mi odmah u braku kako bi se izbjeglo tako daleko jedni od drugih. To je ludost mladih da će biti tako druzenje dopisivanje  osip u donošenju takve odluke, ali mi doista vole jedni druge.
Kad smo stigli u Europu smo naselili pravo na domaćem rutinu. Bio sam ostati kod kuće ženu da kuha večere i očistiti kuću tijekom dana, a moj muž radio dana i brinuo o financijama. U naše slobodno vrijeme istraživali smo Europe i jebeno druzenje i zabava  jedni druge kao što su zečevi (bili smo mladi i napaljeni znate). 
Godine u našoj implementaciju privremenog dužnost došao zadatak za moj muž i on je morao biti udaljen za mjesec dana u nekoj drugoj zemlji. To će biti prvi put od kada smo u braku da bi se apart. Mjesecu se ne čini da je dugo na prvi, ali nakon par tjedana sam već ga je nestalo i jako puno je to zbog činjenice da sam bio stvarno rožnat.
Ostao sam u kontaktu s prijateljima i pokušao zadržati zauzet, ali tamo je samo toliko da možete učiniti kada ste sami i nemaju stalni posao. Jedan od mojih najboljih prijatelja o ovom trenutku je Christy. Ona je, poput mene bio vojni supruga, ali je nekoliko godina stariji i imao je nekoliko male djece. Ona će mi reći da je znala kako se osjećam jer joj je suprug bio udaljen nekoliko puta u prošlosti i ona također bila sama za nekoliko tjedana ili mjeseci u isto vrijeme, to je samo dio onoga što vojni ženu, ona će reći.
Ona je postala gotovo svakodnevni ritual, joj dolazi da me posjetite na mom usamljen kuće, njezina djeca uvijek u šleper i njezin up-beat stav na zaslonu. Jednom prilikom je pokazala neočekivano gore i je pitao mene ako sam htjela ići u kupovinu s njom u Centru. Odgovorio sam, naravno, ali da mi je potrebno da se brzo tuš jer sam spavala kasni i nije snimljen još jednom. Ona je rekla u redu, a ja sam potrčala na kat skočiti u tuš. Bio sam gol i jedva mokra kada vrata kupaonice otvorena ljuljati. To me iznenadilo kada Christy hodio i reče: "Vi ne smeta ako govorimo dok tuš vam je činiti? Pa što ću reći? Tako sam samo slegnuo ramenima i nastavila s mojim tušem kao Christy počeo da mali razgovor. Ja nikada nije mislio Christy (ili bilo koje druge žene), kao što je netko sam mogao biti seksualno privlači, ali joj neočekivano ulaz imao kotači okreću u mojoj glavi. Sam je gledao blisko kao što sam obasuo i to je prilično očito da je ona mene checking out. Wow, nisam mislio da bi moglo biti Christy u žena, ali sada sam bio siguran da je ona bila. Ne znam da li bih ja postupio drugačije u više normalnim okolnostima, ali moj muž odsutnosti me je toliko uspaljen da sam iznenada bio s obzirom na seks s tom ženom. Je li varanje ako je s drugom ženom? Sam mislio to ja osobno.
Sam završio moj tuš i isključen vode, ali nisam mogao doći jer je ručnik Christy je bila ispred njega, pa sam zamolio da mu ga daj. Zatim druzenje parova što se stvarno dogodilo me iznenadio. Ona je zgrabila ručnik i umjesto da ga predao za mene, ona je počela da mi se osuši. Počela je s mog ramena, ali se ubrzo preselila u moje grudi.Ona je imala izgled požude u očima, ali ona je ništa. Onda nakon što se činilo kao vječnost je govorila, imate lijepe tits Cathy. Oni su tako veliki! Pa sam bio vrsta koristi za dobivanje mnogo pažnje od muškaraca, jer moje 38DD-a, ali nikada nisam imao ženu ih hvale prije. Christy pogledao u moje oči i iskreno mi se obratio."Znam da ste rožnat sa svojim suprugom otišao (ona koristi svoju ispovijest protiv mene da sam ranije rekao joj), a ja ne znam da li ste u žena, ali mogu vam pomoći u tome."
Dakle, bez drugu riječ hodali smo do spavaće sobe. Christy brzo gol i otkrila joj mali, vitko tijelo i veseo mali tits. Bila je potpuno obrijan na nju stidne regije i njezina maca usne su bili debeli i ružičasti. Ona je gotovo napali moje boobs i isisan te ih stisnute dok je mene gurnuo na krevet. Bio sam uživajući u svakoj sekundi toga, činilo se kao godina otkad sam imao spolni odnos (to je bio 3 tjedna). Prsti uskoro naći moja maca i počela trljati moju ljubav gumb. Želio sam poljubiti ili nešto, ali sisati Christy je toliko uzbuđen da istražite moje tijelo da nisam imao mnogo pristup usne, bradavice, prstima ili nožnim prstima. Tako sam samo nježno milovala svoje tijelo kao i ona mi zadovoljstvo. Konačno, nakon kratkog vremena Christy mi montirana u 69. Bila je preklapanje moj klitoris franticlly i donosi mi blizu orgazma i ja sam htjela da biste bili sigurni da je dobio neki užitak previše pa sam postaviti da rade na njoj kaplje quim.
Sam bio uzimajući moj prvi bliski pogled na drugu vagine i ja sam ga pregledao temeljito. Imala je krasno duge debele usne koje objesio enticingly ali ono što me najviše pogodila je bio veličine njezine rupe. Bilo je vrlo velika (pogotovo za tako malu žena) i gaped otvoriti čak i bez mene drži ga otvorili. Pitala sam se, ako je toliko velik jer je imao djecu, ili ako se njezin muž je kurac bio toliko velik da ga rastegnut na taj način. Počeo sam lizati i sisati klitoris, a ona bucked mahnito. Njen okus je novo i ugodno mi je iu tom trenutku sam počeo uistinu misliti o sebi kao biseksualac. Sisa joj debeli klitoris mi je okrenut na koliko sam ikada bio uključen po sisanče moj muž's penis. Stvarno sam uživao ovaj sjednici, ali nisam mogao shvatiti zašto je toliko ljut Christy. Onda sam se sjetila, njezina djeca su još uvijek dolje. Uskoro dolazi, a ja podsjetio Christy da joj djeca su dole (ne mislim da je zaboravio na njih, u stvari, mislim da je razlog zašto je bila rushing), a mi obučeni brzo i krenuli u kupovinu.
Cijelo vrijeme smo bili shopping Christy nije mogao prestati pričati o onome što se dogodilo. Sada sam ga volio, ali ja sam htjela potrošiti više nego nešto što se brzo, jer sam bio stvarno rožnat. U tom trenutku Christy spomenuo da možda sam trebao doći provesti večer s njom i njezin suprug. Sada Christy je bio moj prijatelj, ali moram reći da sam ne privlači njezin suprug uopće. On nije bio atraktivan, a on je neprestano žvakanje / pljuvanje duhan, on me podsjetio zemlje seljačina. Ja ljubazno odbio i Christy ustrajala, hajde on je dobio 8 inča kurac, vi ćete ga vole (pa joj maca bila je velika jer je njezin suprug ima veliki kurac). Sve ovo dolazi prebrzo. Bio sam uspaljen, ali nisam bila luda. Nisam bio privlače Christy muž i iako sam čuo vojnih parovi zamjene i tako nisam mogao vjerovati da sam bio dobivanje pomiješana s ovim. I naravno, to bi definitivno biti varanje na moj muž.
Ja opet ljubazno odbio i ona je izgledala razočarana, ali mi je rekao ponuda bio je otvoren.
Narednih nekoliko tjedana prošlo uneventfully. Christy nije iznova i mislim da je ona drzi na mene, tako da bih dati joj ponudi. Bio sam toliko uspaljen do sada, a ja mislio o tome što se dogodilo i mogućnost utroje s Christy i njen suprug svaki dan. Ali ja ne mogu donijeti ja osobno to učiniti. To je kada sam odlučio uzeti stvari u svoje ruke. Dvije noći prije nego moj muž je bio da se vrati sam se izlio u moje najseksi haljinu i moja jebati mene visoke pete. JA je otišao na mjesto sama.
Za razliku od običnih sam ostao daleko od barova i klubova druzenje parovi gdje su svi Amerikanci družiti i otišao u klub koji mi nikada nije bio. Pa ja sam Hispanjolci žena s čulan slici (i mršav struka) i stajao sam u ovom europskom klubu. To nije dugo prije nego što sam imao pozornost mnogih ljudi. Ubrzo su mnogi kupuju mene pića i mene traži da ples. Uz sve besplatno piće to nije dugo prije nego što sam imao zujati i sa svim pažnju da sam bio uzimajući sada sam bio toliko uspaljen da je moja maca bila pantiless slinjenje niz moje noge.
To je to. Ja sada znao da sam bio previše uspaljen i pijan ne imati spolni odnos s nekim večeras pa sam odlučio pokupiti nekoga i ići zajebavati. To je lakše reći nego učiniti. Sam pokupila zgodan čovjek oko moje dobi i zamolio ga da ide sa mnom kući. On je rekao da bi volio, ali da je njegov prijatelj je boravio s njim i nije način da se u stan bez njega. Pogledao sam u njegov prijatelj, još jedan sladak dečko možda u njegovoj sredinom dvadesetih godina. Mislio sam da brzo i rekao, on može doći zajedno. Budući da sam vozio moj auto i nije htio da se vozila kući kasnije, predložio sam da oni dolaze u moju kuću. Pomislio sam dan je bio sve što sam trebao počistiti sve dokaze prije nego moj muž je dobio doma. Honza, mlađi čovjek odvezao me doma u mom autu i Jan nas pratili. Vožnja kući bila prilično sadržajan. Bio sam toliko uspaljen da sam raspakirali Honza je letjeti i ribu iz svoje velike penis. Sada sam nije bio djevica kad sam upoznala svog muža, ali samo sam bio s jednim drugim čovjekom, a on je imao mali penis. Moj muž je prilično prosječno, ali sam imao nikada stvarno je imao veliki kurac. Honza? Kurac bio, Ja pogađate, oko 8 inča dugo i prilično debele, oh i neobrezani koji sam nikada nije vidio prije. Mislio sam natrag u Christy i nasmijala misleći da sam o da biste dobili svoj 8 inch penis.
Kao Honza vozio sam počeo sisati njegov kurac i osjećao sam se kao nije to učinio u godinama! Bio sam toliko uspaljen! I kao što sam sisao ovom čudnom novom penis, mogao sam osjetiti Honza je prste pješačenje do moje haljine i početi prst moja maca. Bio sam toliko mokra da se na dva njegova prsta slajd pravo u. Bio sam u nebu!
Mi smo uskoro stigli na moje mjesto i piled iz automobila i na dnevni boravak. Honza conferenced s Jan, kao što sam izli pića, o moja spremnost da se s nekim usputnog seksa. Uskoro mi haljina je prvi ispasti i otkad sam nosila ni grudnjak ili gaćice bio sam potpuno gol. Kao što sam očekuje da obje napali moj veliki boobs i isisan svaki od mojih bradavica. Pogledao sam dolje na dvije glave sisa svaka sisa i divio se senzacije.Sam mogao osjetiti prste u moje maca, a netko je prst bio sondiranja moj magarac previše. Ja groped pronaći svoj ljubitelje 'cocks, i otkrio sam Honza prvi. Ja ga Pomilovala žustro i čvrsto kao što je moje druge strane tražili Jan's penis. Kad sam ga pronašao nisam mogao vjerovati što sam imao! Jan kurac je 11 cm dug i debela kao moj ručni zglob! Njegove lopte su bile ogromne i visjele previše teških i niske. Još jednom mislio Christy's muža 8 inch penis i smijao se u sebi moje sreće!
Pa sam čekao mjesec dana da ima kurac u meni, a ja ne želim čekati drugi više! Zgrabio sam ga i Jan je sjedio na kauču i radio neke pljunuti preko njegova div alat sam sisao i pokušali dobiti što više od njega u mojim ustima kao što sam mogao, što je samo pokazalo se kao trećina njegov penis. Pomislio sam da je mokro kao i moja maca je bila i nije potrebno staviti previše sline na njegov kurac ionako, pa sam ga montirati i fumbled stisnuti mu nad velikim penis u moje mokro maca. Ja mogao pomoći, ali jaukati kao njegov alat rastegnut moje usne razdvojene i klizila sve dublje i dublje u moju rupu. U drugi je put dublje nego moj muž ikad bio i njegov penis kao da pogoditi dno s nekoliko centimetara dalje lijevo u hladnom. Ali onda kao što sam počeo da ga gura mahnito sam osjetio nešto bolno pop diva i njegova članica skliznuo sve na putu u! To me prepala za drugi, ali onda boli raspršila i počela sam mu opet grba. Nije trebalo dugo prije nego što moja maca prilagođen njegovu dužinu i bila sam ga potpuno seksati na moj seksualni.
Ja nikada nije osjećao tako pun prije i sada moja maca tingled sa zadovoljstvom i moje velike grudi odskočiti u mahnito Jans lice, sekundi kasnije moj prvi orgazam izbio. Nastavio sam ga gura ipak, još ne žele sići. Tada sam osjetio Honzas 8 inča montaža sondiranja moju guzu. Imao sam učinio analni na par navrata s mojim mužem, ali njegov penis nije bilo gdje u blizini velike, a ja sigurno nikad nije bila prodrla u obje rupe u isto vrijeme. Srećom sam bio jako mokro i creaming svugdje i Honza koristi moje kreme za podmazivanje moj magarac. Tada, bez puno upozorenja je prisiljen svoje mesnate penis u moj drugi otvor.Mislio sam da će boljeti, ali sam bio toliko otupio od Jans temeljito jebote da bol je bio minimalan. Kada Honza me probio sam izgubio moju sposobnost da se gura, a ja samo skrasio na Jans grudi, moje tits razbila protiv njega, njegov monstrum kurac u moja maca i Honzas veliki penis piljenje i izlazi iz mene. Sam mogao osjetiti Honza velikih lopti šamar mene i (oni su bili tako veliki) vjerojatno Jan previše. To stvarno mi je okrenut na misliti na Honza veličanstvena kugle šamaranje preko moja pička na Jan genitalije da duboko usade u mene. Osjeti su nevjerojatne.
Bio sam u tom položaju kad sam okrenuo moj zurio prema hodnik ulaz. I moje su se oči susrele moje muževima.
On je vratio jedan dan rano kao iznenađenje i da je ušao u mene na njega izdao. Nema reći koliko dugo je stajao tamo, ali nije bilo načina da sam bio idući u objasniti ovo. A onda sljedeći nezamislivo se dogodilo.Najveći najintenzivniji orgazam u mom životu me je pogodilo poput uragana i Vrisnula sam u zadovoljstvo što sam pogledala u moje oči muževima. Nakon što sam došao je hodao gore stepenicama do naše sobe, a nikada nije bio ni primijetio moj dvoje ljubavnika.
Nepotrebno je reći, imao sam ih ostaviti brzo i Pokušao sam sebi prikupiti. Kroz sve moje zadovoljstvo nikada nisam primijetio da su obojica imali velikih opterećenja pohranjena u mene a ja sam bio curi sperma iz moje maca i moj magarac. No, tu nije bilo puno sam mogao učiniti o tome dok sam uzeo tuš i za to sam morao ići gore i lice moga muža.
Ja vrsta lucked da noć jer iste osjećaje koje sam bio pate svi zajedno također mučila mog muža, a on je toliko uspaljen nakon mjesec dana bez seksa da će, čim sam ušao naše spavaće sobe on uhvatio me i počeo me jebati grčevito . Njegov kurac sloshed oko Jans u spermi, a moja maca je mokro prskanje zvukove kao što mi jebeno.
Naš brak otopljeni manje od godinu dana kasnije. Im siguran da je to zato što u to vrijeme on mogao nositi ono što se dogodilo, ali je priča ipak završava sretno, jer sada smo oboje u našim ranim 30s, te su natrag zajedno opet za neko vrijeme. Napravio sam ga do njega znate, jer Ive ga je pozvao da zajebavati četiri od mojih najboljih prijateljica i Weve čak i imao neke divlje osobi 5 noći seksa gdje je bio jedini muški. Mislim da je možda on misli da je vrijedan mene varao sada, ja znam mislim da je vrijedno toga!
T verziju priče. Ja priznajem da smo se vjenčali previše mlad, ali nikada nisam imao namjeru prevariti na moj supruga (nju ili na mene). Da JA je dobiti poslao izvan zemlje na privremene dužnosti. Pa čak i dok sam bio daleko Bio sam u iskušenju ...
Bio sam stacioniran u američkim vojnim 
baza koja je podupire trenutnu (ne-američki) rata. To nije neobično susresti žene na privremenom dužnosti, ali ljudi, tako se brojem žena koje su žene imale izbor među vojnim dečki, pa čak i mještani. Čak i tako, jedne noći, na pola puta kroz moj mjesec-duge turneje, dobio sam poziv da nisam očekivao.
Sarah, Airman koje sam upoznao na ovoj turneji je bio pucanje igra bazen sa mnom kada sam primjetio da svaki put kad je pucao, ona izložena joj mali bezobrazan tits za mene. Ona bi se nadviti i dopustiti vrat joj labav T-shirt da padne dovoljno daleko da čak i svoju veliku, šiljiti nipples su prikazani. Naravno da sam mislio o njoj propositioning, ali prsten na moj prst me podsjetio na moje zavjete.
Siguran sam da je ona bila jebeni neke od drugih dečki (rekli su mi tako), ali sam bio određen da ostanu vjerni svojoj ženi kroz ova teška vremena, a moje riješiti pokazalo istinito. Bio sam vjeran, ali sam bio i uspaljen kao pakao i nije mogao čekati da se dom za moju ženu i njezine prekrasne maca.
Trebao sam se vratiti na moju redovitu dužnost stanica na unaprijed dogovorenim datumom, ali budući da je odmor i nije bilo puno posla. Oni su mi dopustili da idem kući jedan dan ranije. 
Odlučio sam ne reći da je moja supruga kao iznenađenje i da samo doći kući.
Na večer da sam stigao na aerodrom, bio sam potaknut od strane drugog Airman doma, a ja sam stigao kasno navečer. On mi je pao u prednjem dijelu red kuća s mojim prtljage, ali odmah sam imala loš osjećaj kada sam primjetio čudno automobil parkiran ispred našeg stana.
Ja mahao moje vožnje i postaviti oko stražnje strane kuće. Tipične za sustav Windows na ovom području je otišao od poda do poda, a nitko se očekuje od dvorištu, pa sam otišao oko vidjeti što sam mogao vidjeti.
JA je otišao na stražnji vrt i ušuljao u leđa ogradu. Zavjese su još uvijek otvorene, kao i svjetla su se na, mogao sam vidjeti ravno u dnevnu sobu bez da itko vidi mene van. Ovo je mjesto gdje sam imao najveći šok u mom životu. Devojke za upoznavanje iz srbije
Evo, gotovo sam stajao lice protiv prozor kao meksičke moja lijepa supruga Pomilovala najveći penis sam ikada vidio u mom životu. Dva su dečki, ali jedan daleko stajao gledajući na prvom mjestu. Čovjek je bila milovati bila bijela native koji je neobrezani i imala ogromnu neobrezani penis da je impresioniran i mene.On je sjedio na niskom kauču s našim nogama širiti. Njegove viseće progib mošnje visile preko ruba našeg kauč i gledao sam kako moja mlada žena moždani udar svoju muževnost i spustio svoje usne na njegov glavić. Nisam mogao vjerovati što sam gledao, ali nisam mogao prestati tražiti, čak i ako to značilo ostavljajući ove akcije ići dalje.
Mislio sam o mom suprugu. Ona se koristi za "duboko grlo" moj kurac cijelo vrijeme (do balčaka), ali to penis prije nego joj je put prevelika staviti u usta. I moje misli pokazao pravi kao što je samo mogao dobiti oko prve 4 inča dolje joj grlo obijestan. Ona je pokušao i pokušao, ali bi mogao dobiti samo trećinu njegove diva članica u usta njezina. Ubrzo je odustao sisanče i preselio se čovjek tijelo, očito priprema sama nabijati na ovaj divovski penis.
Mislio sam da je Sara i kako nisam joj jebati kao što sam gledati je moja supruga je pokisao mokro maca prinosa na ovaj tip RAM-a. Nisam mogao vjerovati. Cathy's maca Splitu i dopustio njegov penis u kao što sam održao moj dah. Ona je počela da ga gura i sam bio iznenađen koliko svoje velike penis da bi mogla potrajati. Prije nego što je izgledalo kao dugo 12 cm mesa je impaling moju krhku ženu. Bio sam šokiran, ne samo zato što je moja supruga je varanje na mene, nego zato što nisam imao ideju da bi mogla podnijeti sve što je penis da je uzimanje. U jednom trenutku sam mogao vidjeti podnožju pijetao pistoning i iz moje žene mokro maca. On bi joj zafrkavati i donijeti njegov penis gotovo svi put out (kao što sam mogao vidjeti glavu), a zatim nasilno pekmez sve način kao što sam vidio njegov vratilo u potpunosti nestati, a njegov teški loptice prkose gravitaciji i skočiti do cmok joj dupe a pokriva joj držak sfinktera. Bio sam polomljen je moja supruga je izdaja, ali također potpuno uključen. Sam pušten stvrdnuto moj penis i počeo da udara kao drugi čovjek preselili iza mog supruga.
Nisam mogao vidjeti previše dobro, ali sada sam vidio dovoljno da znam da je drugi čovjek bio prisiljavajući svoje (također mnogo veće nego što je moj penis) u moj spreman supruga. Vidio sam dovoljno da shvate da je njegov veliki neobrezani penis bio u moje žene magarac. Njegov penis zaglavio u i izvan magarca kao drugi čovjek je divovski penis duboko u njoj odmarala široki pička. Moja supruga je rijetko imao neka me zajebavati joj dupe i sad je bio potpuni stranac zabadanje njegov dovoljno kobasica i iz nje rijetko koristi rupu. Bio sam jako ljut, ali više-tako povrijediti i osjetio sam impotentan protiv superiornost tih ljudi manhoods. Sam mogao ići unutra i njih pretući ili ih čak i ubiti, ali što bi to dokazati, ako su mogli jebati moja supruga bolji od mene? JA je dao gore i tada je odlučio da ide unutra. Ne bih boriti, ili miješati, ja bi samo neka ih završiti, nisam bio dovoljno dobar.druzenje parovi
Hodao sam na vrata u vrijeme za moj zabio supruga da imaju najintenzivnije orgazam koji sam ikada vidio nju su, izbit pred mojim očima. Ona je vrištala dok je gledala me uspne stepenicama i ja uskoro mogao čuti njezin nalet joj ljubavnici van.
Upoznala me gore trenutaka kasnije. I bez razgovora mi jebeno minuta kasnije, dok sam došao u njezinu labav mokro maca. A joj maca je labav, mogao sam osjetiti potpunu vlažnost od sperme već u nju i njezina pička je puno blazi nego što sam ikada sjetiti. Nakon toga sam se preselio dolje joj dobro koristi maca i magarca i isisan iz koliko pomoraca kao što sam mogao lizati van. Često sam se pitala zašto nisam jebati Sarah nakon toga.
Cathy: Ali prije nego što se priča više moram vam reći o iskustvu koje se dogodilo manje od godinu dana kasnije.
Osjećao sam grižnju savjesti nakon što je varanje na moj suprug, ali nikada nisam zaboravio ponudu od Christy. Imao sam odlučio da sam bio previše mlad da sebe isključiti iz novih seksualnih situacija, jer moje iskustvo s Hanza i Jan je bio tako intenzivan.
Ja ne želim varati na moj muž opet, ali sam isto tako nije mogao prestati razmišljati o mogućnosti.
Christy i dalje koketiraju s mene i podsjetio na mogućnost da se s njom i njezin suprug. Ja uvijek pristojno odbio, ali se pitao što bi se željeli.
Na jedan određeni dan kad je moj muž je radio na poziv smjene sam posjetio Christy.
Njen muž je došao kući rano i znao sam da neću biti u mogućnosti otići kući dok moj muž me pokupila.
Čim Čad (Christy suprug) dobio dom, Chrisy odmah poslao djecu do potkrovlja za sredinom dana nap.Tada Christy mi je rekao, "ti ne smeta ako smo dobili naše poslijepodne jebanje u vi?". "Mi obično imaju sex u ovo vrijeme, jer djeca su spavali." Ona nije čekao moj odgovor i otkopčao hlače Chad's. Njegov penis kotrlja se poput štruca francuskog kruha. Naravno kao i Christy mi je rekao prije, Chad imao osam inča kurac. No, ono što me se posebno dojmilo više je obim stvar. Bilo je puno veći nego što čak i Jan-a ili Hanza je kada je došao u širinu.
Gledao sam lustfully kao Christy usnama rastegnut za smještaj Chad's lupanje član. Nisam mogao vjerovati da je to događalo ispred mene. Zatim brzo Christy sebe prolio joj odjeću i olabavljen na kauč kako bi njezin suprug mogao raditi njegove impresivne član u njoj obrijan quim.
Gledao sam kako Čad duboko jeben njegova supruga. Ona moaned i squeled kao što je potisak u njoj sve dok je njegov pogled je bio postavljen na mene. Nakon kratkog vremena Christy postignut na mene. Uzeo sam joj ruku i ona je izvukao me naprijed ljubis me kao što sam je dobio joj lice.
Ona je tada počela meni trake i nisam objekta kao do sada, u mom požude, nisam briga što mi se dogodilo.Uskoro sam bio potpuno gol i nekako sam završio u 69 s Christy kako je njezin suprug ušao. Sam mogao osjetiti njezin prekrasan jezik krilo u moje nabrekle klitoris, a ja joj lizali slinjenje mokro maca kao i njezina muža 
veliki kurac pistoned i izvan desno ispod mog jezika. Onda se to dogodilo. 
Čad ukloniti njegov penis iz Christy i nalazi se ispred mojih usta. Nisam mogao pomoći. Njegov ubod je bio tako lijep. Ja ga proguta.
Ili barem onoliko koliko sam mogao dobiti u mojim ustima. Sam pružio usta široka i Chad željno snagu svoje meso u grlu. Mogao bih okus njegov znojav muškost pomiješana sa slatkog okusa Christy's vagina.Znao sam da ne bih mogao prestati ništa sada. Sam bila njihova.
Stvari postao zamućenje. Shvatio sam da sam završio na leđima, leži na kauč. I Christy isisan moj hard bradavice kao i njezin muž radio vlažnost mojih maca gore i dolje uz obujam njegov penis. Njegov penis Pomilovala gore i dolje moje mokro rupu kao pripremu za mene ući. Mislio sam da je moj muž za trenutak, a zatim ga je prisiljen iz mog uma. To je oko užitak, ne trebam misliti na nešto drugo.
Čad prisiljen svoje mesnate penis u moje maca. To je bio najveći promjer penisa da sam imao i ja dahnu glasno kao što sam uzeo njegov obujam. Njegov penis mi pruži kao nikad prije i njegove teške lopte ošamario moj magarac. Opet, i opet, i opet. Bio sam u nebu.
Bilo je to u ovom trenutku da pogleda gore i mogao vidjeti rub potkrovlje. Chad's i Christy's mladi djeca su viri preko ruba gleda me jebu po svojim tata.
Na trenutak sam bio zbunjen, ali to 
brzo prošlo. I neka mi zadovoljstvo prestići, a ja mirno gledao u oči njihove mlade kćeri dok je gledao njezin otac mi je naticati sa svojim masnoće penis. Mislio sam o tome kako jedan dan ona će osjetiti to zadovoljstvo za sebe i, iako ona ne može to shvatiti sada, da će jednog dana ona će misliti ovaj trenutak u svom fantazije.
Kao što je Čad i dalje mi funta Christy počela sisati na moj klitoris. To Čad ubrzo je došao u moje kante spremni maca, imao sam najveći orgazam koji sam ikada imao i JA je napravio siguran nakon toga posjetiti Čad i Christy često.

Нема коментара:

Постави коментар