.

четвртак, 24. март 2011.

Trazi ona njega Beograd


Moje ime je Harshil. Ja sam 25-godišnjeg tinejdžera, a ja sam studirao u College u državi Gujarat. Moja priča počinje u 2003 kada sam imao 18 godina.

Moj majčinski tetka Amishi je došao provesti odmor u našoj kući. Amishi tetkica bilo vruće, rožnat i divlje desno od nje studentskih dana i imao brojne seksualnim iskustvima.Ona je također koristi to mangupirati se na njoj mužić na više nego jednom, a da je njihov odnos bio otvoren jedan.

Amishi tetkica je seksi i lijepa i topla žena čak i sada u dobi od 39.

Kad sam bio osamnaest, ona me upoznao s novim dečkom njezin. Čak i tada sam bio ljubomoran na njega jer je bila tako lijepa, topla i uspaljen i bio je izgledao uvijek mokro.
Noć poslije noći bih ležati u krevetu i slušati njihove krevet squeaking i njezin plač od uzbuđenja jer su jebeno jedni druge i moj penis će očvrsnuti na vijak od čelika. Tada kao i njezin plač rastao glasnije, ja bih moždani udar moj penis teško i zamisliti da sam joj jebote dok moje tijelo potrese kao što sam poslao mahove i mahove moga doći u mojoj postelji.

Bili su zajedno oko 18 mjeseci, onda jednog dana on je pakiran svoje torbe i lijevo.Amishi tetkica je devastiran i ja bi ležati u krevetu i slušati ju sama plakati spavati noću.Mjeseci su prolazili i suze noću zaustavio i jedna noć sam čuo joj jadikovanje i njezin krevet squeaking. Znao sam da ona nije imala novog dečka pa ona je morala biti masturbira. Moj penis otvrdne na vijak od čelika na misli i kao što sam masturbirao te noći sam znao da sam morao zajebavati joj nekako.

Bilo je oko tada je počela nositi odjeću po kući da ostavi ništa na moju maštu. Na više od jednom prilikom ona će izaći u kuhinji ujutro nosio kratke i vrlo otkrivanja spavaćica sa ništa drugo, a moj penis će stražnji gore bolno teško. Nakon što sam ju je silovao s mojim očima za nekoliko minuta, Trazi ona njega Beograd  ja bih nešto mucati i utrku off mojoj spavaćoj sobi.

Jednog jutra naš odnos zauvijek promijenio. Ona je došao u u kuhinju sa svojom dugom valovitom plavu kosu razbarušen i zabrljati iz sna. Nosila je vide kroz ružičaste spavaćica koji je otkrio joj tits u moje gladne oči.
Moj penis uzgajane do teže nego što je ikada učinio prije i imala sam stenjali i ustao brzo pobjeći u spavaću sobu za brzo drkati.

Kao što sam ustao, moj penis  sex oglasi beograd je skliznuo kroz rupu u moje gaćice, uzrokujući Amishi tetkica na izdisaju tiho. Imao sam mucao nešto i pokušavao pokriti moj penis, ali ona me je zaustavio. "Ne Harshil", rekla šapnuo, "Ne morate to sakriti."
"Što Amishi tetkica?" Ja croaked kako je krenuo prema meni.
Ona je stajala ispred mene i pogledao me za trenutak onda se nagne naprijed i poljubi me. Bilo je vruće modrice poljubac, a ona pritisne joj donji dio tijela protiv mina, oplakivanje nježno u usta kao ona tlo protiv mene.
Sam je održan protiv mene i ona je zavladala moja desna ruka i stavio je na njeno pravo kao ona sjenica potisak protiv mene, njezin jezik curling protiv mina u mojim ustima.

Ja fondled joj milo i vratio joj poljubi gladno i samo Bog zna koliko dugo je trajao poljubac prije nego što ju je razbio i potonuo na koljena ispred mene kako bi došla do te uvijen prstima oko moga penis. Ja dahnu glasno i moje tijelo u grču.

Ona pogleda u mene i nasmiješio se.

"Volite li da je beba?" Pitala me što throatily počela kliziti rukom gore i dolje moj penis.Sam klimnula glavom. "I like it too." Ona je šapnuo. "Tvoj penis je veći nego što je bilo u bilo koji od mojih snova, tako veliki, tako teško."
"O Bože Amishi tetkica," Ja stenjali kao moj penis throbbed u njezinu dlanu, "To se osjeća jako dobro."

Ona je pogledala u mene i zadržao ga milovati za malo dulje, a zatim okretanje očima od moje lice, skliznula je za ruku na putu prema dolje sve moje lupanje vratilo i donio joj usta preko njega.
Ona je gurnuo glavu prema naprijed, gagging nešto kao što je gurnuo leđa joj grlo i ja dahnu sa zadovoljstvom i dosegla do hvat joj kosu kao što sam potisak moj hips nježno da zajebavati joj usta.
Vidio sam njezine oči oticati kao što sam potisak moj hips gurnuti više od moj penis u njezinu grlo i glasno stenjati preselila svoju ruku daleko od moj penis na prianjanje moje dupe s obje ruke i gura glavu naprijed, gurgling kao moj penis skliznuo u njezinu grlo.

Ona je isisan moj penis pohlepno i moaned sa zadovoljstvom što sam jebeno joj lice i prije dugo, osjećao sam vruća lava mojih dolazi do mjehurića iz moje loptice.
"O Bože Amishi tetkica" Ja dahnu, "I'm gonna cum".
Ona izdvajali joj usta off my penis onda i počeo je milovati brzo s rukom.
"Da beba", plakala je, "to učiniti, doći po mene. Dođi moje lice! "
Pogledao sam dolje na njoj ljepušan lice upletena u masku od čistog požude i moje tijelo u grču.

Prvi debeli mlaz vode od mojih dolaze iz pjeskarenog moj penis uprskati na lice, a ona neka se glasno krik animalistička požude i donio joj usta natrag preko moj penis. Gledao sam dolje na nju u daze požude i vidio svoje slajd usta dolje moj penis sve dok joj nos je bio prislonjen uz glavu na bazi moj trbuh i moj penis grču i opet poslati mahove moje dolaze u usta njezina.
"O Bože Amishi tetkica" Ja dahnu, "O Bože."
Ja zavladala joj kosu u obje ruke i shuddered sa zadovoljstvom kao ona proguta svaki snažan kuljati moje doći i osjećao sam moj penis zavoj u joj grlo.
Zadovoljstvo Osjećao sam bio izvan vjerovanja, pa čak i nakon što je moj došao je prestala teče, ona čuva sisa na moj penis i moaned glasno sa zadovoljstvom.

Ona su mi sisa za nekoliko minuta a zatim izdvajali joj usta off my penis prije nego što je trgajući njenu spavaćica i ležao na leđima dok je širiti njezine noge i gurnuo ruku ispod njezine gaćice. JA ran moje oči nad njom trim tijelo i vidio da joj tits samo su poput tits od 20 godina, meke i pune, i topped s malim savršeno oblikovan nipples da poked se ukočeno od nje mekana globusa.
Vidio sam joj prste se kreće ispod tkanina njezine crne gaćice i osjetio moje uzbuđenje vinuti se u visinu.
"O Bože Harshil, ti me tako jebeno uspaljen." Ona dahnu kao što je "Da li vi poput mene gleda?"
"Volim te gledati Amishi tetkica." Ja rasped, "Ali ja želim vidjeti tvoj pička."
Ona je pogledala u mene i preselio prstima u njoj pizda.
"Uzmi moje gaćice off me baby", rekla dahnu uzbuđeno, "Tada možete vidjeti moja pička."
Pala sam na koljena na podu onda, i zahvatio joj gaćice.
"Podignite guzicu gore." Ja rasped kao što sam povukla na njih.
Amishi tetkica moaned uzbuđeno i podiže joj dupe  beograd sex oglasi s poda da mi drag joj gaćice daleko prije nego je pao joj dupe dolje opet. Ona je pogledala u mene kao što sam ja nestled između njezine raširene noge, a lučni bokovima.
Ona je podigla glavu od poda do gledati dolje na mene kao ona milovala klitoris brzo. Druzenje parova

"O Bože, ja ne vjerujem da sam to." Ona dahnu, "Da li Vam se sviđa? Da li moja pička izgledati dobro? "
Plahovit miris njenog uzbuđenja napravio moj se vrti u glavi kao što sam gledao na prstima kao što su orali kroz nabrekle pička usnama. Njena pička je bila lijepa svijetlo roza, i glistened s filmy krema koja je napravio moj usta vodom. I proguta teško i pogleda na nju, moje oči ostakljena s požudom.

"To je jebeni lijepa Amishi tetkica." Ja stenjali.
Ona izdvajali joj prste dalje od njezina pička i ached bokovima gurnuti joj pička prema mom licu, uvijanje bokovima.
"Lick to dijete", rekla rasped "Molim te, lizati moja pička."
Čekao sam trenutak duže i spušta glavu na press usta protiv njezina pička joj okus po prvi put, a ona pao joj ruke na leđa moje glave i lučni bokovima.
"O, da!" Ona dahnu. "Da, da, da."
Osjećao sam se moja osjetila kolut s okusom i mirisom njezina pička i uvijen moj jezik preko natečen klitoris, ona se kreće gore-dolje kremasto prorez njezina pička i Amishi tetkica clutched moje glave i uvijena na podu i humped bokovima za guranje joj pička protiv moje lice koje je već natopljene s ljepljive pička vrhnje.

"Da baby, oh bog da," ona dahnu: "Ti si tako dobar, ne prestaje, ne jebeni zaustaviti."
Osjećao sam se moj penis otvrdne na vijak od čelika, a ja pokopan moje lice protiv njezina pička i `vakati na njezin klitoris, ona sisa, to mućenje sa mojim jezikom. Njezina pička vrhnje potopljena u moja usta, iznad moje lice i dolje moj brada i Amishi tetkica lučni leđima, snapping joj glavu od strane na stranu.
"Da oh fuck, oh fuck!", Rekla je uzbuđeno moaned kao astered moja usta teško protiv nje, sisa joj topla pička mastan vrhnje u usta dok sam `vakati na njezin klitoris i pritisne dva prsta na njoj pizda," Put prste u moja pička. "
Ja usisan i `vakati na njezin klitoris i odvezao se moj prst u nju i ona povika i lučni bokovima gore, upletena, i udario ih dolje, vozeći moje prste dublje u njoj pizda, prstima clawing u mojoj glavi.

"Da, da, da." Ona je plakala.
Ja nuzzled joj klitoris i fingered joj pička i gloried u svom jauk.  beograd sex oglasi  To je ono što sam čuo od moje spavaće sobe. Bila je 
"Teže bebe, to jače! Ja dolazim ", plakala je," Oh zajebavati da sam dolazak. "

Нема коментара:

Постави коментар