.

петак, 4. март 2011.

Oglasi Beograd

Budući da naša mala seksualnog susreta Heather i ja sam bio bliže cimera sex oglasi , ali se još uvijek vidjeti druge ljude. Imam dečka i Heather ima mnogo prijatelja kojima sam siguran ona fucks.Ponekad sanjam o njoj i pitaju je li ona sanja o meni. 

U subotu navečer, moj dečko Steve me iskrcali nakon filma.Zamolio je da dolaze u, ali sam vidio Heather automobilu i rekao mu br. Dakle, oglasi bg dao mi je duboko strastveni poljubac, a zatim odvezli off. 

Kao što sam otišao do stana sam primjetio zavjese nisu bile zatvorene sve na putu. Ja proviri u i vidio Heather. Bila je tako lijepa. Bila je gol, osim za svoje bijele čarape do koljena. Bila je sisa na lizalica i igrati s njom dildo. 

Gledao sam joj za par minuta dok je ona tongued joj odojak. Ona ga zadirkivali, povlačenjem i iz njezinih usta. U istom ritmu je gurnula i izdvajali iz dildo joj maca. Ona nije brijati, ali joj plavuša kitom lijepo je obrubljen. 

Osjećao sam se moja koljena se slabo razmišljajući o tome kako je ona lizali i mene jebeno.Bio sam mokro usisavanje u nekoliko minuta. 

Bio sam nervozan jer nisam bila sigurna mogu li ju zadovoljiti kao i ona mene. Imao sam dao puno briljantan udarac radnih mjesta, ali sam imao nikada nije otišao dolje na djevojku. Bio sam spreman za zadovoljstvo ova djevojka ipak, pa sam odlučio otići u. 

Kad sam otvorio vrata Heather ne zamaram se skroman. Ona mi se nasmiješio s njom lijepo lice i dalje sisa na lizalica. Uzela ju je iz usta i ponudio mi je okus. Hodao sam preko nakon zatvaranja vrata i lizali sudductively. 

"Bio sam zadivljen kada će doći kući." Beograd oglasi 

"Mmmm okusa tako slatko, ali ti smeta ako sam okus vašeg maca?" 

Ona me je povukla u poljubac i šapnuo: "Da molim te, dijete, jesti moja maca." 

Stavila dildo na krevet i širiti njezine preplanuo, mišićave noge tako da sam mogao vidjeti bolje. Njezina vagina je blistavim. 

JA je uzeo moj kožni kaput off otkriti moj tank top sam nosila bez grudnjaka i malo crne gaćice. 

Heather streched iz njezine ruke milovati moje grudi, a ja moaned. 

Ona giggled i podigla bokove da me podsjeti na moju ponudu. 

Dobio sam na krevet i lizali njoj unutarnje strane bedara. To su joj jaukanje malo, što me smijati. Ja bi miris njezin parfem je slatko sa svjetlom cvijet nijansa, joj maca mirisala trešnje, vjerojatno iz lizalica. 

Bio sam malo nevoljko. Ja sam mislio o jede maca, ali nikada nisu djelovali na njega prije.Počeo sam pokušati sjetiti što je to osjećao kao. 

JA iskorišten moj prstima širiti njezine usne kao što sam bliže sa mojim ustima. Ja trzanje njezin klitoris sa mojim jezikom. Sam mogao okus višnje i miješati drugih slatkih okusa. Stavio sam usta na njezin klitoris i polako sisao. Ona moaned i gurnuo mi glavu bliže k njoj. 

Bio sam malo više dolaze mirisi i okusi, pa sam izdvajali daleko. Pitao sam ako sam mogao zajebavati joj. 

Ona je brzo dao mi dildo i nasmiješio se. 

Sam ga okrenut na i stavio je među svoje usne, najbolji seks u beogradu a zatim ga vodi na njezin klitoris. Pokušao sam da ne gurati previše teško kao što sam joj klitoris gumiran s trese igračka. Ona moaned i wiggled, ali ubrzo rukom za mene da se to dolje da joj širom otvorena mokro maca. Ja gurnula lažni penis u moje cimerice maca dok nije bio pokopan do balčaka. Ona neka se stenjati. 

Pitao sam je li joj se sviđa to, ona je klimnula glavom i rekao mi je da zajebavati joj. 

Ja pumped joj maca sa dildo dok je igrao s njom klitoris. Gledao sam joj maca zgrabite na lažni penis i moj vlastiti sokova počeo teče. Počela sam pumpanje brže. 

"O, da Tess, fuck me baby, fuck me." 

Pogledao sam gore na Heather i lizali joj tijelo joj delious usta. Sam joj poljubio kao što sam jebeno joj maca. Nisam mogao da vjerujem da sam bio jebeni moj cimer. Bio sam tako uzbuđen da mislim da sam s početkom rammin joj malo previše teško. 

"Uzmi ga lako bebe, kao što je ovaj", rekla smješten joj ruku preko mina i pomogao mi klize dildo brže, ali kraće pokrete. 

Ja lizali joj ušna školjka i šapnuo: najsex oglasi "Vi ste poput mene jebu sa svojim igračkama?" 

"Da, da, da," ona moaned i njeno tijelo počela tresti. 

Kad joj je tijelo usporio sam izvadio dildo je i poljubio joj usne, a zatim položio pokraj nje. 

Нема коментара:

Постави коментар