.

среда, 30. март 2011.

Beogradjanke oglasi


Putovanja tijekom zime, vrijeme je prilično UN-predvidljivi.beogradjanke  Moj let došao u malo rano za iznenađenje moja sestra i njezin muž s posjeta. Ona je počela padati kiša je počeo siđe prilično težak, kao Forest Gump rekao, Big Ol 'Fat kiša. Stajao sam na kiši par minuta kada taksi usporio i zaustavio.
"Trebate taksi Maam" glas došao. "Da sam siguran da" vozač ran za otvaranje prtljažnika i stražnjih vrata. "Požurite se Maam, tako da ne bi natopljena" Evo ja ću uzeti vaše torbe "Moja grudnjak i obična svila bluzu sam imao na nije bila sasvim dovoljno da se pokriju moj hladno bradavice. Oni ispružio kao par AA baterije. Sam mogao osjetiti njih strše, a taksist ih vidio poking glave iz. Pokušao sam se ponašati kao je sve bilo normalno.
Taksist je bio iznimno visok tamno crnog čovjeka. Govorio je s teškim afričkim naglaskom. On je podsjetio Ivana Cofe u "Green Mile" Bio sam prestrašen o uzimajući u svojoj kabini, nego sam bio hladan i gotovo natopljene na koži. Kiša je bio idući u snijeg vrlo brzo i silazi u velikim pahuljicama. Vjetar pokupila i puše bočno.
"Izgleda kao loš oluje, maam. Vozač, rekao je. karanje beogradjanke  "Bolje dobiti prije nego što smrznuti do kosti. Gdje ću na vas "Dao sam mu moju rastegnutost što je vozio off. "Maam, tu je deka ispod svoje mjesto, Vas svibanj želite prikriti" Dospio sam dolje da biste dobili deku i UN-to presavijeni i slike ispao. Bilo je to vozač stoji pokraj trava doma i on je bio potpuno gol, pomislio sam u sebi. Gawd, on je komad mesa ah vješanje. Moja bedra twinged prikupljanje vlage, a to nije zbog kiše.
"Oprostite, ovo ispala" sam predao sliku preko sjedala na njega. "Oh Tu je", rekao je."Žao mi je Maam, ja ne znači za vas da vidite da. Izgubila sam ga prije nekog vremena: "Hvala ...
"Ime je Cheche, maam. Što ljudi nazivaju kada nije njihova ljut "" Ja sam Marty, to je kratko za Martela. Ja sam posjetiti moju sestru i njezina obitelj za vrijeme. Što ste rekli je ime tvoje? "Pitao sam. "Ja sam nigerijske. Cheche je moje ime, u nigerijskih to znači (mala stvar) mi je rekao: "Pa po sliku, ti si roditelji zove vas u krivu. "On se nasmiješio i rekao:" O, da, to je bio poklon iz sela bogova. Mi smo oboje smijali.
Snijeg je bio uzimajući dubok i splavarenja preko ceste. "Wow! Maam, još uvijek 20 milja ići. Snijeg je prilično loše. Vidjeli smo treperi svjetlima dalje do autoceste. Županija šerif je cesta zatvorena. Cheche morao navući razgovarati s policajcima. "Žao mi je ljudi, vi ne možete ići dalje. Duboki snijeg je prouzročio loše nesreće milja na cesti. Morat ćete ostati u motelu ostatak noći ", rekao je policajac.
Cheche, rekao je, "Što da li vi ne želite učiniti Maam, okrenuti i otići natrag u grad?", Rekao sam, "Možete zaustaviti me zove Maam! za jednu stvar. To je ok možemo zaustaviti i dobiti nekoliko soba. "Otišli smo unutra i službenik" Imamo 1 soba lijevo, to je jedan krevet "Mi ćemo morati da se to, rekao sam činovnik. "Ja ću vas roll-a-put krevet"
Cheche & Provjerio sam u sobi i nije bilo puno hvaliti, ali je imala ah krevet i vrući tuš.Moja odjeća je još uvijek nekako vlažna od kiše i bio sam hladno. Rekao sam Cheche sam bio idući u dobiti ah tuš. Ja zaključao vrata i okrenuo na vodu i maknuti moj mokru odjeću. Najam tople vode pravedan trčanje nad svojim tijelom. Oh vrući tuš je samo što mi je potrebno. Kupaonica je sve sparno sam uspio čuti vrata otvorena. On je zgazi kupatilo, ja vrisnula. "Što radiš?" On je stajao tamo koža, sve što sam vidio bio je njegov dar od bogova. Moja maca twitched Osjećao sam vlagu objekta.
"Samo ono što imate na vašem umu" Pitao sam. Cheche je rekao: "Vi ste vrlo seksi, Madam, mislio sam možda kao neki pomoć sa vaše tuš" Moja maca twitched opet i moje bradavice isticale. "Nikad nisam imao crnca koji žele oprati moje tijelo.
Dospio sam naprijed uzeti Cheche za ruku i izvući ga u tuš. "Ya know, ja nikada nisu imali crnoga oraha aktivnosti kao što je to prije. Ništa ni blizu da je veličina "Zatvori vrata tuš, Stud. Ova bijela maca je idući u pokušati uzeti što veći dio tog crnog log kao što to može "sam ga uhvatio njegov prezimenjak i povukao ga u sa mnom. Potpuno mekan je 6 "plus.Njegov kurac počeo rasti pravo pred mojim očima. Njegovo ime značilo Nigerijski (mala stvar), BS. On je nastavio svoj rast. K vragu, ovo kurac bio na pola puta do koljena i crnih, gotovo ljubičaste.
Stavio sam moju ruku oko nje, na bazi ja stog ruku preko ruke tri puta prije  jebanje beograd nego što sam dobio na glavi i jako teško. Moji prsti nisu ni došli blizu skupa. Mislim ovaj dude je bio ogroman. Ova mala stvar, pa je bio imenovan morao biti 11 do 12 'i 6 "okolo. to je tako teška je visio nisko. ja pao na koljena i odveli ga u usta. Ja ga sisao u grlu. Ja samo mogu dobiti položio glavu i oko 3 'u moje lice. Počela sam ga jack off i sa svojim rukama.On je ubrzo izradu nisko prigušen režanje zvuči. Pokušao sam dobiti što više od njega niz moj vrat. JA mogao ne dobiti bilo koji više od 5 "prošao moj resica.
Cheche je štipanje moje bradavice dok uspravno mauling moj titties mi uzrokuje postati vlažnije. Bilo je toliko njegov penis lijevo nepokriven. Ja ga duboko grlo dok ga jacking u savršenom ritmu s njim kao što je bio fuckin 'moje lice. Dospio sam do njegova lopta vreći i praćka ih ah malo. "O jebati, ovdje je došla". Volej nakon pijesku afričkih sperma je otišao dolje moj krša. Ljudi koje sam dolje moj vrat spurted nekoliko puta i onda su oni učinili. Cheche zadržao cumming i cumming s teškim količine sperma. Nisam mogao progutati dovoljno brzo da bi sve to. Oglasi Beograd devojke  On mora biti iz njegove noge. Mi je dobio iz tuš, voda je bio uzimajući hladno.
Mi odmarao malo na krevetu, dok sam bio trčanje moj ruke gore i dolje njegov stup.  tucanje beograd On je rekao, "Grip je pravi hard i brza" U samo nekoliko minuta počeo milovati moju maca istu brzinu sam bio. Bio je cumming opet s tolikom snagom i gotovo kulminirati. Bio sam blizu moj prvi od mnogih orgazme. Cheche's prsti su radili triple penetracije. Njegov thumb jahanje moj tvrdi klitoris, imao prst u moja maca i prst u moje dupe i još uvijek trljanje moje tits. Bio sam u djelo uživa taj tretman. "Oh" FUCK I'M Cumming! "Cheche" Oh sperma sa mnom ", rekao sam. Nastavio sam tuče štapom i treće kolo sperma počela. OH" FUCK I'M Cumming opet! " BABE, Jerk ME OFF HARD "On je vrisnula.Prokletstvo je došao tri puta u 40 minuta. Cheche i ja spooned dok smo odmarali opet.Uskoro sam nanijet off spavati.
Probudio sam se nešto kasnije kao Cheche počela pristup moja maca od iza sa da mala stvar.
Podigao sam bokovima kao odgovaranje njegovu gurkati. Cheche zabode mu dugme u meni. Pogledao sam gore na njegovo nasmijano lice, kao što je on vozio koliko ga je mogao prije udaranje Botton. Nad-sve duljina njegove tamne vratila dolje između mojih svilenkasta peddles moga cvijet. On stoked požara u moje bokove. Bio je zabadanje tako teško povrijediti moje tits od lepršav tako brzo. Cheche je trljanje moju G-točku sa njegov penis. Bio sam blizu squirting moja ljubav cum svi nad nama. Cheche izgledao kao oprema za bušenje nafte ide nakon ah petrolejski izvor.
On je rekao, "Ti se ovo sviđa crna zmija zar ne?" "Oh yeah ja", rekoh, "ali nemojte prestati.Ja sam blizu, I. II 'M Cumming I'M Cumming, FUCK moja maca s tim mala stvar "On je to učinio Big uzdah olakšanja jer sam se ispunilo me još jedan batch goo! "Oh Cheche 'Love Me vam se sviđa zaista znači"
Došli smo sve više jedni druge. Moj zgrabiti osjećao tako pun kvart sperma, sperma moje žene, a ipak njegov penis je još uvijek u meni. Bio sam profućkan. Sam bio zadovoljan iznova i iznova. On je rekao da je učinjeno također, ali on je još uvijek prilično čvrsto. Čuo sam veliki (Blop), kada je uzeo njegov penis iz mene. To je zvučalo kao pluta šampanjca boca.
"Cheche ima li žena koja je poduzela sve što je penis? Ako je tako. Ja donno gdje bih ga stavio. To je bilo tako fantastično "To je bio 7:00 a zatim. Imao sam jebeno ovaj taksist cijelu noć. tucanje beograd Dobili smo zajedno tuš i odjeveni. Snijeg je nanijet toliko, ona je pokrivena vrata. Tamo smo bili u tom motelu sobi. Mene, i to mala stvar. Mi smo uspjeli zajebavati cijeli mnogo više u narednih nekoliko dana. Nikad nisam uspjela ući u kuću moje sestre.
"Oh, usput Maam, ne mogu vam naplatiti za svoje putovanje. To je na mene "

Нема коментара:

Постави коментар