.

среда, 23. март 2011.

Druzenje parova


Sam pokucao na vrata Ella, znao sam da je bila doma, joj potpuno novi Hummer je bio parkiran u kolovoz. Vrata su se otvorila, a to joj je bio ipak nije. To je Ella majke. "Bok Mrs. Jenkins .... rekao sam, dajući slab osmijeh.
"John! Lijepo te vidjeti, dolazi u. sam guessing Vaše ovdje kako bi vidjeli Ella. Mislim da je na katu s Michaelom."
Loše gospođa Jenkins ... Nesvjesni da ono što bi  druzenje parova mogli raditi tamo. Odjednom, to me naljutilo jer sam stvarno shvatio ono što su radili.
"Mogu li ići gore?" Pitao sam, pokušavajući držati u svojem gnjevu. Mislim da sam učinio dobro, za koliko sam imao.
"Naravno, John!" Mrs.jenkins nasmiješio. "Hvala ..." Došao moj odgovor, a ja odjurila gore stepenicama. Otvorio sam vrata spavaće sobe Ella je bez kucanja, vidjeti Michaela, trivijalan s njom grudnjak isječak.
Ella još uvijek imala na traperice, ali joj tanktop je bačena na tlo, a ona je stajala u njoj čipkan crno grudnjak. Michael je potpuno odjeven. Kao što sam rekao, on je glupan.
"Što je, dovraga?" Ella plakala. Ja bušena Michael tvrdi, druzenje parovi šaljući mu lete. Glavom pogodio zid teško, i ja shvatio on je out. On je bio.
"Ella ... Volim te." Rekao sam bez daha. Ella izgledao šokiran. Druzenje sa damama
"John!" Ella dahnu. Zgrabio sam joj grudnjak, un-to clipping i bacajući ga daleko,parovi za druzenje  gladan za njeno tijelo. "Ivan .... Ne želim to!" Ona wailed. Znala sam da joj šuti, jer ona ne ide na cooparate.
Zgrabio sam jedna od njezinih bandanas od nje oblači i vezan oko usta čvrsto. To je jednostavno previše lako. Kao što je ona borila sa mnom, ja Uzeli nas oboje.
Sam je bacio na krevet, moj 8 inch penis uspravno. druzenje parova To je to, ja sam bio idući u silovanje.Ja vezan rukama. Ona je plakala i stvaranje čudne zvukove jecajući.
Ja usisan na njezine grudi za malo zatim se preselio moje usne dolje joj pička,  druzenje parova  to je mokro s njom tekućine. Počela sam sisati svoje, ukazivanje joj u isto vrijeme. Bila je oplakivanje, ali još uvijek plakala. Njeno tijelo uživali u ovaj, ali ona nije bila ....

Нема коментара:

Постави коментар